Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zajištění a vymáhání pohledávek u podnikatele
Konečná, Pavlína ; Bilíčková, Lucie (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zajištění a vymáhání pohledávek a je rozdělena na tři části. Teoretická část, která slouží jako podklad pro vypracování analytické části, vymezuje pohledávky z právního, daňového, účetního a ekonomického hlediska. Analytická část práce je zaměřena na analyzování pohledávek po splatnosti a na finanční situaci konkrétního podnikatele. Ze získaných informací z analytické části jsou podnikateli navrženy způsoby efektivnějšího zajištění pohledávek a jejich vymáhání.
Zajištění a vymáhání závazků
Hlaváčová, Michaela ; Polák, Bronislav (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou zaistenia a vymáhania pohľadávok. Práca je rozdelená na niekoľko častí. Teoretická časť charakterizuje pohľadávky z právneho, účtovného, daňového a ekonomického hľadiska. Analytická časť pozostáva z analýzy aktuálneho spôsobu zaistenia a vymáhania pohľadávok podnikateľa. Záver práce obsahuje návrh na zlepšenie systému vymáhania pohľadávok podnikateľa a ekonomické zhodnotenie návrhu.
Návrh na zlepšení systému vymáhání pohledávek u podnikatele
Hudlíková, Anežka ; Serafínová, Lenka (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou vymáhání a zajištění pohledávek. Práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část charakterizuje pohledávky z právního, účetního, daňového a ekonomického hlediska. Analytická část je věnována analýze pohledávek vybraného podnikatelského subjektu. Závěr práce obsahuje návrh na efektivnější způsob zajištění a vymáhání pohledávek.
Návrh na zlepšení systému vymáhání pohledávek u podnikatele
Balabánová, Pavla ; Krajpová, Petra (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vymáháním a zajištěním pohledávek. Práce je rozdělena do několika částí. V teoretické části jsou definována právní, daňová, účetní a ekonomická hlediska. V analytické části jsou zkoumány pohledávky na konkrétním subjektu. Dále jsou předloženy vlastní návrhy na zlepšení zajištění, vymáhání pohledávek. Ty jsou zhodnoceny z pohledu ekonomické náročnosti a realizovatelnosti v praxi.
Návrh na zlepšení systému vymáhání pohledávek u podnikatele
Matoušková, Nikola ; Růžičková, Diana (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou vymáhání a zajištění pohledávek. Práce je rozdělena do několika částí. Nejprve jsou vymezeny základní pojmy z právního, účetního, ekonomického a daňového hlediska. Analytická část se zabývá analýzou pohledávek vybraného podnikatelského subjektu. Na základě zjištěných nedostatků jsou navržena reálná opatření, která by mohla vést ke zlepšení situace v oblasti pohledávek.
Prorocký model katecheze jako reakce na otázky naší doby
Krbec, Jan ; Zimmermannová, Marie (vedoucí práce) ; Dřímal, Ludvík (oponent)
Diplomová práce "Prorocký model katecheze jako reakce na otázky naší doby" zpracovává téma dějinně-prorockého modelu katecheze. Ve studijní části práce je model uchopen v kontextu biblického pojetí proroctví dovršeného v osobě Ježíše z Nazareta a jako jeden z projevů účasti pokřtěných na Kristově prorockém úřadu, realizovaném v celku evangelizačního poslání církve. Jeho vnímavost vůči sociálním podnětům, důraz kladený na malá křesťanská společenství a nárok na křesťanskou angažovanost jsou nahlédnuty v rozsahu sociální nauky církve a jejího vývoje po 2. vatikánském koncilu. Autorská část práce představuje původní katechezi na aktuální společenské téma, čtené prizmatem evangelia a křesťanské víry. Předložením tématu členům dvou malých společenství a vyhodnocením výsledků setkání má být dosaženo cíle práce, kterým je ukázat, jak může dějinně-prorocký model katecheze pomoci dospělým věřícím porozumět "znamením doby" a přispět k růstu společenství křesťanů.
Informovaný a angažovaný pacient: případ Crohnovy choroby
Kocelský, David ; Numerato, Dino (vedoucí práce) ; Novotná, Hana (oponent)
v českém jazyce Tato bakalářská práce je zaměřena na vztah pacienta a lékaře, k jehož změně může dojít vlivem internetu a moderních technologií. Možná vztahová proměna je zkoumána z perspektivy pacientů s Crohnovou chorobou. Cílem práce je zjistit, zda přístup k internetu může ovlivnit vztah mezi pacientem a lékařem. V teoretické části je rozpracován význam důvěry, která plní důležitou funkci právě ve vztahu mezi pacientem a lékařem. Dále je zde také objasněna sociální role nemocného ve společnosti a následně medicínský popis Crohnovy choroby. V empirické části jsou prezentovány a analyzovány výsledky práce. Data byla shromážděna pomocí polo strukturovaných rozhovorů s šesti pacienty, kteří trpí Crohnovou chorobou a s dvěma předsedkyněmi pacientských organizací. Výsledky výzkumu nepotvrdily předpoklad, že přístup k internetu může být příčinou změny vztahu mezi pacientem a lékařem. Dotazovaní respondenti uvedli, že vztah s jejich lékařem je založen na důvěře a informace zjištěné z internetu by neupřednostnili před těmi, které jim poskytne lékař.
Strategie vnitropodnikové komunikace
Vávra, Vojtěch ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce Strategie vnitropodnikové komunikace se zabývá komunikací uvnitř podniku. Zprvu se snaží shromáždit existující definice vnitropodnikové komunikace a vyvodit z nich takovou, která umožní co možná nejvhodněji vymezit předmět následujícího zkoumání. Další kapitoly teoretické části pojednávají o jejím strategickém řízení, vysvětlují jednotlivé problematické pojmy, jež jsou se strategickým řízením spojeny, a následně je aplikují přímo na oblast komunikace uvnitř firmy. Zároveň ho zasazují do kontextu rozsáhlejšího procesu a podávají příklady skutečností, z nichž je vhodné při vytváření komunikační strategie vycházet. V závěru teoretické části je podrobně rozebrána strategie vnitropodnikové komunikace - tato část se zabývá kritérii, které je možné zohledňovat při výběru jednotlivých cílových skupin a komunikačních nástrojů, jimiž budou u těchto cílových skupin naplňovány požadované cíle, a zodpovídá otázky proč a jakými způsoby implementovanou komunikační strategii vyhodnocovat. Praktická část zasazuje tyto teoretické pojmy do praxe a na případu Vodafonu dává ostatním institucím příklad, jak může interní komunikace efektivně fungovat a jakým způsobem se dá vyhodnocovat. Ve svém závěru zhodnocuje míru, v jaké praxe koresponduje s popisovanou teorií a navrhuje, jak by se interní komunikace...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.