Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
LABORARTORY BRNO
Trpělková, Lena ; Šupler, Libor (oponent) ; Jura, Pavel (vedoucí práce)
Parcela se nachází na rohu ulic Milady Horákové a Koliště v centru Brna u velmi frekventované dopravní tepny na hranici brněnského malého okruhu v přímém dosahu parku Koliště. Základní objem je rozdělen na dvě hmoty, z nichž jedna uzavírá městský blok a druhá akcentuje nároží. Akcentace není docílena vertikálou, nýbrž horizontálou ve smyslu HMOTA HMOTA POMLKA HMOTA! Na základě analýz vznik menších ploch GALERIE na nároží a větších ploch LABORARTORY centra pro rozvoj umění. Umělecká laboratoř vytváří tzv. pozadí pro menší hmotu GALERIE. Fasády jsou materiálově sjednoceny ušlechtilým vápencem. Kontrast spočívá v odlišné dynamice rastru řezospáry budov.
DŮM NA HRANĚ - Valašské Meziříčí, ulice Sokolská
Pavolová, Soňa ; Trefil, Zdeněk (oponent) ; Ruller, Ivan (vedoucí práce)
Polyfunkčný objekt s náplňou funkcie vzdelávacej (Pobočka základnej umeleckej školy Valašské Meziŕíčí) a komerčnej funkcie v parteri. Objekt napĺňa i funkciu obytnú.
DŮM NA HRANĚ - Valašské Meziříčí, ulice Sokolská
Bártová, Kristina ; Kristek, Jan (oponent) ; Makovský, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářský projekt řeší komplexně funkční využití nezastavěné parcely v historickém jádru středně velkého moravského města.
Informační systém pro ZUŠ
Slabý, Pavel ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
Práce pojednává o vývoji informačního systému pro základní uměleckou školu. Jednotlivé kapitoly se věnují analýze požadavků zákazníka, návrhu systému podle požadavků, plánování projektu (Ganttův diagram, řízení rizik), samotné implementaci systému v jazyce Ruby za použití frameworku Ruby on Rails a jeho testování a nasazení v reálných podmínkách.
ZUŠ Zábřeh
Kolářová, Veronika ; Pobořil, Lukáš (oponent) ; Petříček, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je projektová dokumentace k třípodlažnímu částečně podsklepenému objektu základní umělecké školy, jejíž součástí je koncertní sál. Objekt se nachází ve městě Zábřeh a bude postaven ve stávající zástavbě ve středu města. Budova bude sloužit pro výuku a vzdělání celkem 500 žáků, koncertní sál je navržen pro 100 návštěvníků a 30 účinkujících. V suterénu budovy se nachází technické zázemí – kotelna a technická místnost, taneční oddělení a několik učeben. V 1 NP se nachází místnost pro vzduchotechniku, zázemí pro žáky a jejich rodiče, šatna, zkušebna orchestrální hry, jejíž součástí je nahrávací studio, zkušebna hry na bicí nástroje a několik učeben pro sólový nástroj. Koncertní sál se nachází také v 1 NP a je členěn na dvě části. Část pro návštěvníky, ve které se nachází pokladna, foyer, šatna a koncertní sál. V části pro účinkující jsou oddělené šatny a kuchyňka. 2 NP je z části vymezeno pro vedení školy – nachází se zde kancelář ředitele, sekretariát, sborovna, denní místnost pro učitele a učebny. 3 NP bude sloužit zejména dramatickému a výtvarnému oddělení, zde bude šest učeben pro sólový nástroj či zpěv. Základní umělecká škola má tři hlavní vstupy – vstup do školy, vstup do koncertního sálu pro návštěvníky a oddělený pro účinkující. Zázemí pro účinkující je propojeno se zkušebnou orchestrální hry. Pozemek je mírně svažitý, směrem k jihovýchodu. Na všech částech školy budou pultové střechy s mírným sklonem.
Revitalizace objektu tkalcovny - Jaroměř
Kopecký, Marek ; ing.arch.Klvaňa Jiří (oponent) ; Eliáš, Luboš (vedoucí práce)
Projekt zpracovává rekonstrukci staré tovární haly pro účely nové Základní umělecké školy v Jaroměři. Budova je situována ve středu města s dobrou dopravní dostupností. Zachování stávající nosné ocelové konstrukce a zděných obvodových zdí umožňuje velkorysé využití prostor a netradiční vnitřní členění. Vybavení budovy zahrnuje všechny umělecké obory a je kapacitně navrženo pro město Jaroměř a nejbližší okolí. Díky jednopodlažnímu řešení je objekt pojat jako částečně bezbariérový. Dokumentace je zpracována na dokumentace pro stavební povolení.
Rodina, ZUŠ a trávení volného času dětí a mládeže
NOVOTNÁ, Milada
Tato práce se zabývá tématem rodiny, základních uměleckých škol a trávením volného času u dětí a mládeže. Nabízí faktické údaje o uvedených tématech a zároveň nahlíží do problematiky docházení do základně uměleckých škol, čímž nabízí jasnější pohled na dané téma. Je rozdělena do části teoretické a praktické. Teoretická část poskytuje informace týkající se oblastí rodiny, volného času a základních uměleckých škol a tím podrobněji osvětluje tématiku vybraných pojmů. Praktická část je rozdělena do dvou částí. První se věnuje výzkumu probíhajícímu mezi žáky a rodiči žáků základních uměleckých škol, na jehož základě je možné vyvodit určité závěry v otázce navštěvování zmiňované instituce. Ve druhé části je uveden rozhovor s osobou mající v základně uměleckém školství dlouholeté zkušenosti, a to jak pedagogické, tak i profesionální.
Kresba dětí mladšího školního věku (porovnání kresby dětí z běžné ZŠ a základní umělecké školy)
KUBELKOVÁ, Hana
Diplomová práce je zaměřena na kresbu dětí mladšího školního věku. Teoretická část podává informace o období mladšího školního věku, popisuje výtvarný vývoj dětí a blíže se zabývá pojmem kreativita. V poslední části charakterizuje výtvarnou výchovu na ZŠ a výtvarný obor na ZUŠ. Praktická část diplomové práce analyzuje soubor 64 kreseb dětí ve věku 8-9 let. Jejím cílem je porovnat kresebný projev a hledat odlišnosti v kresbě na dané téma u dvou skupin dětí, dětí z běžné třídy na základní škole a dětí ze základní umělecké školy, které navštěvují výtvarný obor.
Počátky vzdělávání v Českém Krumlově
VIKTORA, Michal
Práce se zabývá tématem počátků vzdělávání v Českém Krumlově. Toto téma je významné především z toho důvodu, že je možné určit, jaké jsou kořeny školství v dané oblasti a jaké byly vlivy, které vzdělávání ovlivňovaly. Školství v Českém Krumlově má velmi dlouhou tradici a poukazuje na skutečnost, že vzdělávání mělo v Jižních Čechách velmi důležitou roli. Práce pojednává především o základech školství v Českém Krumlově. Vzdělávání v tomto městě se datuje až do 14. století. Ale v tomto období škola pouze vznikala, rozvíjela se ve stoletích následujících. Vzhledem k tomu, že se práce zabývá především počátky vzdělávání, zaměřuje se především na dobu předbělohorskou, ale stručně charakterizuje i období další. Kromě školství klasického se práce zaměřuje i na vzdělání umělecké. Práce stručně pojednává i o obecných počátcích vzdělávání na Českokrumlovsku.
Srovnání dramatické výchovy na ZUŠ a ZŠ
DOČKALOVÁ, Zuzana
Obsahem mé diplomové práce je srovnání dramatické výchovy na Základních školách a Základních uměleckých školách ve městech různého regionu. V první části se věnuji porovnávání různým přístupům k dramatické výchově u jednotlivých autorů. V druhé části se věnuji praktickému srovnávání dramatické výchovy v uměleckých školách a základních školách. Toto porovnávání doplňuji dotazníky jak pro děti, tak i pro učitele, ze kterých postupně zjišťuji přístupy k tomuto předmětu na jednotlivých školách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.