Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 347 záznamů.  začátekpředchozí333 - 342další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Factors influencing students of universities in Czech Republic while choosing their holiday
Jadroňová, Daniela ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Mladí lidé představují nejrychleji rostoucí skupinu cestovního ruchu. Studenti si užívají cestování díky novým sociálním kontaktům, možnosti poznávání nových zemí a jejich kultury a získávání zkušeností. Každý student je jedinečný, ovšem existují faktory ovlivňující studenty bez rozdílu. Prvá část této práce představuje hlavní determinanty a segment studentů. Druhá část se skládá z vyplněného dotazníka. A závěrečná část obsahuje analýzu interakce jednotlivých faktorů, které ovlivňují mladé lidi v České republice.
Praktické úkoly na vysokých školách
Malček, Michal ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Kahoun, Jindřich (oponent)
Práce prochází od systémových a ekonomických aspektů vzájemných vlivů mezi vysokými školami a podnikatelským prostředím k využitelnosti studentských znalostí v reálném podnikovém prostředí. Nejdůležitější součástí teoretické kapitoly je popis a zhodnocení různých forem spolupráce studentů, akademických pracovníků a podnikatelské sféry. Na některé z těchto forem poté navazuje diskuze role webových technologií v procesu spolupráce uvedených subjektů. Na tomto základu jsou v další kapitole zpracovány interpretace propočtů ekonomických dat, výstupů z vlastního průzkumu, ale také interpretace závěrů několika externích analýz. Hlavním cílem analytické části je zejména odhalení a zhodnocení tržních příležitostí na poli zprostředkování vybraných forem spolupráce. Závěrečná část práce je pak reakcí na odhalené příležitosti formou návrhu vlastního projektu.
Výzkum trhu spotřebních předmětů a služeb
Šramotová, Martina ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce zkoumá trh ústní hygieny. Popisuje metodologii marketingového výzkumu. Pomocí dotazníkového šetření zjišťuje nákupní zvyky studentů vysokých škol. Praktická část prezentuje výsledky výzkumu a formuluje marketingová doporučení.
Průzkum požadavků studentů na ideální bydlení
Jůzl, Ondřej ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Baňka, Jiří (oponent)
Tématem této práce je průzkum požadavků na ideální bydlení. Cílovou skupinou jsou studenti vysokých a vyšších odborných škol. Výzkum je zaměřen na požadavky, které se týkají zejména prvního bydlení po ukončení studia. Práce si klade za cíl odhalit představy studentů o ideálním bydlení, rozpoznat možné budoucí trendy, zjistit jaké aspekty jsou při výběru nemovitosti nebo bydlení nejdůležitější. Dále také poukazuje na rozdílné názory mužů a žen, či různých věkových skupin studentů. Průzkum probíhal od 1.12.2006 do 15.12.2006 a odpovědělo na něj 232 respondentů. Mezi dotázanými bylo 121 žen a 111 mužů. Jedná se o studenty z různých vysokých škol. Pro účely výzkumu jsem zvolil on-line metodu, tedy metodu sběru dat pomocí internetu. První část práce je teoretická. Je zde rozebrána metodika marketingového výzkumu, jeho členění a celkový proces výzkumu. Druhá část je zaměřena na sekundární výzkum a analýzu sekundárních dat. Samotný primární výzkum je v části třetí. Zde jsou rozpracována data z dotazníků a interpretovány výsledky průzkumu. Závěr této práce je věnován stručnému shrnutí celého průzkumu. Dokument také obsahuje přílohy, ve kterých jsou tabulky četností a dotazník.
Spokojenost zákazníků s nákupy přes internet
Holá, Eva ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Meloun, Luboš (oponent)
Tématem této bakalářské práce je spokojenost zákazníků s nákupy přes internet. Cílem práce je zhodnotit, jak jsou studenti spokojeni s internetovými nákupy, jak často a co nakupují, jaké jsou výhody a nevýhody těchto nákupů a možná doporučení do budoucnosti pro obchodníky i pro zákazníky. K tomuto účelu jsem sestavila dotazník, který má 11 otázek. Dotazovanými jsou studenti vysokých škol.
Motivace studentů v týmech
Pecen, Pavel ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
Vedení a motivace studentů ve skupině
Návrh webové podpory studentů oboru Informatika
Herout, Jan ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Ve své práci se zabývám současným problémem webové podpory studentů, konkrétně studentů oboru Informatika vyučovaného na Fakultě informatiky a statistiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. V práci nabízím tři návrhy nového modelu této webové podpory, opřené o vlastní zkušenosti s prací na současných webových stránkách. Jednotlivé návrhy jsou postaveny na pilíři navigačního schématu, ale přitom jsou stručné a přehledné. V závěru práce je porovnání všech tří navrhovaných variant dvěmi možnými způsoby. Na základě těchto porovnání je v práci stanoven výsledný navrhovaný postup na úpravu současného stavu webové podpory studentů.
Návrh mediální kampaně služby Student SMS Grátis
Engel, Filip ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Téglássy, Rudolf (oponent)
Práce mapuje dosavadní komunikaci Vodafone a srovnává s konkurenty. Teoreticky shrnuje výhody a nevýhody jednotlivých mediatypů. Představuje novou službu a navrhuje možnost její propagace.
Analýza image STUDENT AGENCY
Stejskalová, Daniela ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Svobodová, Iva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou firemní image a smyslem jeho řízení z pohledu marketingu i z pohledu managementu v oblasti cestovních kanceláří. Práce obsahuje celkem pět kapitol. První kapitola se zabývá významem pojmu image obecně a způsobem jeho výzkumu. Druhá kapitola charakterizuje ?corporate identity? jako nástroj budování firemní image. A třetí kapitola shrnuje základní pravidla budování image. V návaznosti na část teoretickou jsou ve čtvrté kapitole popsány složky firemní identity společnosti Student Agency a jejich vliv na image Student Agency. Poslední, pátá kapitola, se zabývá výzkumem image Student Agency mezi zákazníky v porovnání s konkurenční firmou GTS International.
Vliv školného na financování vysokých škol
Razimová, Jana Bc. ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Bláha, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat systém financování vysokých škol. Zvláštní pozornost bude věnována problematice školného. Jak školné může ovlivnit financování vysokých škol a jak ovlivní finanční situaci rodin studentů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 347 záznamů.   začátekpředchozí333 - 342další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.