Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 358 záznamů.  začátekpředchozí318 - 327dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zavedení Procesního Intervalového řízení ve společnosti Sikla Bohemia, s.r.o.
Křivánková, Gabriela ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent)
Práce pojednává o Procesním Intervalového řízení, které je novým přístupem k řízení společnosti dle procesů obohaceným navíc o další, zcela nové nástroje řízení, jako jsou například optimalizační audit workflow či Intervalové řízení umožňující společnosti nejen reakci na vnější i vnitřní změny v jejím okolí, ale i zrychlení této reakce a tedy získání potřebné konkurenční výhody. Metodika zavedení Procesního Intervalového řízení je zcela odlišná od metodiky, kterou používá většina poradenských firem a v tom je její přidaná hodnota, neboť funguje i v případech, kdy klasické přístupy selhávají.
Controlling ve společnosti British American Tobacco (Czech Republic), s.r.o.
Budská, Jana ; Mikovcová, Hana (vedoucí práce) ; Grammetbauerová, Klára (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na controlling ve společnosti British American Tobacco (Czech Republic), s.r.o., dceřiné společnosti nadnárodního holdingu British American Tobacco p.l.c.. Práce definuje pojem controlling, jeho cíle a funkce, organizaci controllingu, profil controllera a dělbu práce mezi controllerem a manažerem. Zaměřuje se na controllingové činnosti prováděné ve společnosti British American Tobacco (Czech Republic), s.r.o., a to plánování, kontrolu a reporting.
Problematika uplatňování nástrojů marketingového řízení ve firmě Rodenstock ČR s.r.o
Toušová, Kateřina ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí se firma bez dokonale zvládnutého marketingového řízení neobejde. Její úspěch již tedy nezávisí jen na dokonalém výrobku, ale stále častěji na důkladně propracovaném marketingovém plánování, realizaci a kontrole. A to jsou právě tři složky marketingového řízení, které jsou mezi sebou úzce propojeny. Výsledkem tohoto procesu je poté marketingový plán, který firmě pomáhá dosáhnout vytyčeného cíle.
ČSA dnes a jak dál ?
Janda, Petr ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Žďárská, Dana (oponent)
Měření výkonnosti podniku a krizové řízení. Strategie podniku a výhled do budoucnosti.
Controlling jako nástroj řízení firmy Stavby silnic a železnic, a. s.
Volfová, Kateřina ; Richter, Jiří (vedoucí práce) ; Král, Zdeněk (oponent)
Práce pojímá controlling jako nástroj řízení, jenž podporuje podnikové rozhodování. Zabývá se činnostmi controllingu, které jsou realizovány v rámci firmy Stavby silnic a železnic, a. s. Diplomová práce shrnuje teoretické poznatky o controllingu, ukazuje provádění controllingu na praktickém příkladu firmy Stavby silnic a železnic, a. s. a navrhuje doporučení či možností rozvoje systému controllingu na úrovni závodu.
Vztah funkcí interního a externího auditu ve výrobním podniku a v podniku poskytujícím služby
Nováková, Lenka ; Králíček, Vladimír (vedoucí práce) ; Soukupová, Dana (oponent)
Diplomová práce srovnává interní a externí audit. V prvních kapitolách jsou obsaženy definice, vývoj a profesní profil. Dále se zmiňuji o etickém kodexu a popisuji postup provádění obou druhů auditu. Praktickou část jsem zaměřila na podniky Škoda Auto, a.s. a Accenture. S rostoucí velikostí podniku, která byla měřena počtem zaměstnanců, obratem a hodnotou užívaného majetku, se zvyšovalo riziko omylů a podvodů. Proto bylo vyžadováno, aby správnost účetnictví byla vedena vedle nezávislého externího posuzování také interními auditory. Většina podnikatelů se během své práce setká s problematikou auditu a to jednak při uspokojování požadavků legislativy a dále při řízení podnikatelského procesu. Společnou vlastností každého auditu je nezávislost. Za nezávislost se v této oblasti považuje buď nezávislá osoba ? auditor a nebo nezávislost na auditované činnosti. Klíčová slova audit, interní audit, externí audit, etický kodex, controlling, outsourcing, zákon Sarbanes-Oxley
Problematika uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o.
Šauerová, Libuše Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Fialová, Alžběta (oponent)
Význam marketingového řízení v podniku. Situační analýza firmy včetně konkurenčního prostředí a spokojenosti zákazníků (SWOT analýza). Popis a zhodnocení marketingové strategie, definování vize a mise. Používání nástrojů marketingového mixu ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. Zhodnocení uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. a vypracování doporučení, která by mohla přispět k rozvoji společnosti a loajalitě zákazníků.
Uplatnění marketingového řízení v podniku DH Dekor, s. r. o.
Radilová, Lucie Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Fiala, René (oponent)
Práce hodnotí uplatnění marketingového řízení v podniku DH Dekor, s. r. o. Nejprve jsou vymezeny teoretické poznatky z různé odborné literatury. Dále práce obsahuje charakteristiku podniku. Poté je popsáno uplatnění marketingového řízení a nástrojů marketingového mixu v podniku. Na závěr je uvedeno hodnocení marketingového řízení, marketingového mixu a opatření vedoucí ke zlepšení situace podniku.
Analýza příčin neúspěchu výrobní firmy
Janák, Robert ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Žwak, Jiří (oponent)
Popis současného stavu podniku; Analýza současného stavu (zákazníci, sortiment, výroba, výrobní technologie, konkurence, marketing, odbyt, zaměstnanci, finanční situace); Zhodnocení současného stavu; Detekce příčin neúspěchu; Návrh na opatření k eliminaci zjištěných příčin a k zajištění prosperity (oddlužení,strategický partner,rentabilita vloženého kapitálu,napřímení procesního řízení,zefektivnění organizační struktury a práce jednotlivých zaměstnanců, selekce nadějných tržních segmentů, zeštíhlování nákladů ve výrobě, zlepšení kvality produkce, korekce šíře sortimentu a názvů dílčích druhů produkce, zlepšení doprovodných služeb, stimulace odbytu); SWOT analýza
Uplatnění marketingového řízení v podniku Dobler Metallbau s.r.o.
Kašová, Gabriela Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Trefancová, Dana (oponent)
Obsahem práce je vyvození základních teoretických východisek marketingového řízení, které se v praktické části jednotlivě analyzují.V první části jsem podrobně charakterizovala plánování, ve druhé části realizaci a ve třetí části kontrolu.Stručně jsem charakterizovala podnik Dobler Metallbau s.r.o.,v části realizace provedla analýzu marketingového mixu a navrhla opatření vedoucí ke zlepšení situace podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 358 záznamů.   začátekpředchozí318 - 327dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.