Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 151 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Polyfunkční objekt
Šabatková, Aneta ; Utíkal, Aleš (oponent) ; Šobrová, Zdena (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci jsem navrhovala novostavbu polyfunkčního objektu. Bude nacházet ve městě Znojmě na parcele číslo 2092/18. Objekt je navržen ze systému Heluz a má čtyři nadzemní podlaží a plochou střechu. První patro budou sloužit k pronájmu – kadeřnictví, kavárna a manikúra, následující tři patra budou sloužit k bydlení - na každém patře budou 2 byty velikosti 4+1 a jeden byt 4+kk. U objektu je navrženo parkoviště pro uživatele bytů i parkoviště pro zákazníky.
Optimalizace vybraných návrhových prvků ČSN pro projektování místních komunikací
Šilar, Daniel ; Heinrich, Jaroslav (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce „Optimalizace vybraných návrhových prvků ČSN pro projektování místních komunikací“ je věnována parkování u obchodních center. Cílem je srovnání parametrů výpočtu parkovacích stání českých norem pro projektování místních komunikací s normami ve vybraných státech světa. Dalším cílem je také doplnění chybějících údajů pro posuzování kapacity připojení různých typů nákupních center na síť pozemních komunikací. Druhá část je zaměřena na vlastní měření a vyhodnocení dat. Poslední část se věnuje srovnání počtu parkovacích stání vypočtených dle normy se skutečným počtem parkovacích stání.
Dopravně-urbanistické řešení Černé louky v Ostravě
Slowik, Jiří ; Holcner, Petr (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Práce si klade za cíl vytvořit dopravně urbanistickou studii, která povede k zatraktivnění celé oblasti, ať už pro stálé či migrující obyvatelstvo, převede dopravu tak, aby co nejméně kolidovala s návštěvníky centra, ale zároveň zachovala jeho dobrou dostupnost a podpoří rozvoj pěších a cyklistických tras v návaznosti na okolní území. Dopravně-urbanistické řešení bude pracovat s územním plánem a studií města Ostravy a zároveň zohlední výsledky architektonicko-urbanistických soutěží a studií na danou lokalitu. Důraz bude kladen na vytvoření ekonomicky rozumného řešení s návazností na budoucí vývoj lokality, etapizaci výstavby a rychlou realizaci.
Úprava mezikřižovatkového úseku v ulici Pod Hradbami – Velká Bíteš
Odstrčil, Petr ; Drnec, Rudolf (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší dopravní situaci na průtahu městem Velká Bíteš v ulici Pod Hradbami. Navržené řešení zahrnuje úpravu přilehlých křižovatek. Jsou navrženy dvě okružní křižovatky společně se směrovou úpravou jednotlivých větví připojených komunikací. Součástí návrhu je i odstavné parkoviště. Výkresy jsou provedeny v rozsahu dokumentace pro stavební povolení.
Bytový dům
Hlaváček, Jiří ; Sedlák, Radek (oponent) ; Benešová, Romana (vedoucí práce)
Projekt řeší novostavbu bytového domu v katastrálním území města Chotěboř,kraj Vysočina.Jedná se o čtyřpodlažní bytový dům se dvěma provozovnami(kadeřnictví,jazyková škola).Bytový dům má dva hlavní vstupy A a B které se nacházejí z východní strany.Objekt je nepodsklepený,zastřešen plochou jednopláštovou plochou střechou.Objekt se nachází na parcelách 1228,4466,1221/1,1227/1,1223,1260/1.Obvodové stěny jsou ze systému porotherm 30 Profi a je zateplen expandovaným polystyrenem.Dům je navržen s ohledem na dispoziční řešení, na bezpečnost při užívání,požární bezpečnost,po statické stránce a úspory energie
Architektonická studie cyklistického stadionu /dráhy/ Favorit Brno /na volné ploše v Brně Komárově/.
Krejčová, Zdenka ; Ing. arch. Petra Žalmanová, Ph.D (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Architektonická studie cyklistického stadionu /dráhy/ Favorit Brno /na volné ploše v Brně Komárově/. Urbanistickým problémem současného území je špatný technický stav budov, nevyhovující funkce objektů. Hlavní část práce je věnována návrhu nového cyklistického stadionu, který patří TJ Favorit Brno. Hala by měla splňovat dostatečnou kapacitu a zázemí pro konání mezinárodních sportovních utkáni v cyklistice a atletice. Zároveň by měla být využitelná i pro menší závody a jiné akce. Dalším požadavkem je, aby stadion mohl nabízet dostatečné zázemí pro domácí cyklistický klub TJ Favorit Brno, jehož domácím místem je v současnosti cyklistický stadion na brněnském Výstavišti. Tento stadion je v současné době nevyhovující, slouží pouze jako tréninková dráha, nesplňuje podmínky podle parametrů mezinárodní federace UCI. Pozornost si v neposlední řadě zaslouží návrh variabilního prostoru haly, který bude sloužit atletice případně dalším sportovním akcím. Cyklistický stadion je umístěn v severní části areálu. Důraz je kladen na rozptylové plochy v přímém okolí stadionu, snadnou orientaci a rozmístění vstupů ze všech stran objektu, a také oddělení sportovců od diváků. Hlavním výrazovým prvkem exteriéru je prosklená fasádní stěna, s předsazeným perforovaným plechem, která zajišťuje noční osvětlení a uvádí návštěvníky do děje. Atraktivitu celého areálu zvyšuje nově navržený park, kavárna a odpočinkové plochy. Celkový areál bude oddělen od dopravy. Na jeho okraji vzniknou 2 parkovací plochy s dostatečnou kapacitou pro celý areál. Doprava uvnitř areálu bude přístupná pouze pro obsluhu a provoz.
Nové brněnské hlavní nádraží a jeho veřejná prostranství
Nytrová, Bohdana ; Hybská, Bohumila (oponent) ; Sedláček, Michal (vedoucí práce)
Už téměř sto let se Brno rozhoduje, kde postaví nové hlavní nádraží. Už několikrát bylo velmi blízko k realizaci, ale historické události stavbu odložily. V předloňském roce však konečně došlo k rozhodnutí postavit nové hlavní nádraží ve variantě Řeka, tedy v místě dnešního Dolního nádraží. Prozatím však existuje pouze technický návrh nádraží, jako je konstrukce drážního mostu nebo a uspořádání kolejišť. Tato diplomová práce se zabývá především architektonickým návrhem nádražní budovy včetně zastřešení nástupišť a řešením prostorů pod již navrženou mostní konstrukcí drážního tělesa. Součástí návrhu je také řešení urbanistické struktury kolem drážního tělesa, tedy nalezení optimální polohy a podoby autobusového stanoviště, přestupního terminálu MHD, odstavných parkovišť, stanovišť taxislužby a úschovny kol. Urbanistický návrh řeší jak jejich napojení na městkou síť, tak i jejich vzájemné vazby zejména na kvalitu pěších přesunů a pěšího prostupu drážním tělesem. Hlavním motivem návrhu je umístění monumentální výpravní haly nového brněnského nádraží do centra dění, tedy na dominantní osu bulváru. Bulvár je z jedné strany orientován na významnou brněnskou katedrálu na Petrově, která je jednou z ikon města Brna. Stejně jako katedrála je hlavní brněnské nádraží objektem celoměstského významu, a zaslouží si tak svou dominantní pozici v celém území na úkor dalších především výškových dominant, které jsou v území navrženy. Mohutná oblouková konstrukce na čtyřech podporách zastřešuje drážní těleso v místě největší koncentrace cestujících a zároveň propojuje terminál MHD v přednádraží s autobusovým stanovištěm v zanádraží. Rozvlněné liniové zastřešení všech nástupišť kolem hlavní haly, ať už vlakových, autobusových či tramvajových, naopak spojuje celý tento významný dopravní a přestupní terminál a hrdě odkazuje na svou konečnou polohu. U řeky.
Penzion
Prívara, Marek ; Mátl, Miroslav (oponent) ; Hlaváček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce bylo vypracovat projektovou dokumentaci k provedení stavby. Jedná se o novostavbu čtyřpodlažního penzionu s restaurací, nacházející se na okraji obce Mosty u Jablunkova. Objekt je zděný, má dvouúrovňovou sedlovou a pultovou střechu, tvořenou dřevěnou vaznicovou soustavou. Svažitost parcely, na níž se penzion nachází, umožňuje budovu zasadit z části do terénu. I díky tomu je možné do ní vstoupit, buď hlavním vchodem, do prvního podlaží a nebo budovu obejít a přes letní terasu vejít přímo do restaurace v druhém podlaží. Nad ní jsou další dvě patra pouze pro ubytované, celkem 10 ubytovacích jednotek s vlastním sociálním zařízením.
Novostavba kolejí v Brně
Kopřivová, Petra ; Nováková, Eva (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
Zadáním diplomové práce „Novostavba kolejí v Brně“ je zpracovaní dokumentace ve stupni DPS (dokumentace pro provádění stavby) dle vyhlášky č. 499/2006 Sb. v aktuálním znění. Řešený objekt je situován na reálném pozemku v zastavěném území města Brna, k. ú. Královo Pole. Stavba bude sloužit pro ubytování studentů Univerzity obrany. Objekt je členěn na 3 části – dvě tvoří ubytovací křídla, třetí zázemí kolejí (stravování, administrativa, sklady, knihovna). Ubytovací část má celkem 5 pater, zázemí kolejí poté 2 nadzemní patra suterén. Konstrukční systém objektu je stěnový se zateplením ETICS, ve střední části kombinovaný se sloupy. Stropní konstrukce jsou železobetonového a z předpjatých stropních panelů. Zastřešení je provedeno plochou střechou nepochozí a vegetační. Součástí práce je architektonická studie, přípravné práce a specializace z oboru zakládání.
Motel
Veselský, Jaroslav ; Klimek, Karel (oponent) ; Čuprová, Danuše (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh novostavby Motelu v Mikulově na Moravě. Objekt je umístěn na pozemku v bezprostřední blízkosti silnice I. třídy. Pozemek je mírně svažitý a nachází se v okrajové části města. Objekt má tři nadzemní podlaží. V prvním nadzemním podlaží se nachází restaurace s vlastní kuchyní se zázemím. Ubytovací část tvoří dva bezbariérové pokoje. Ve druhém nadzemním podlaží je osm pokojů pro dvě osoby. V západní části objektu je umístěn víceúčelový sál s vlastním zázemím. Na podlaží se také nacházejí společenské prostory (knihovna a dětská herna). Třetí podlaží tvoří osm pokojů pro dvě osoby. Druhá část podlaží je určena pro technické zázemí vzduchotechnického zařízení. Provozní část motelu tvoří šatny pro personál, technické místnosti a skladovací prostory. Stavba motelu je zděná ze systému Porotherm. Střechy jsou řešeny jako jednoplášťové ploché vegetační nebo o klasické skladbě. Stavba je založena na základových pasech. Obvodové zdivo je zatepleno kontaktním zateplovacím systémem ETICS. Výkresy jsou zpracovány v programu ArchiCAD 17.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 151 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.