| |
|
Technologie VoIP
Stieranka, Michal ; Šalamon, Tomáš (vedoucí práce) ; Eyberger, Milan (oponent)
Práce nabízí principy moderních telekomunikačních technologií, zejména se zaměřuje na technologii VoIP (Voice over IP), neboli na Internetovou telefonii. První dvě části se soustředí na popis klasických telekomunikačních a datových technologií. Čtenář tak získá či si prohloubí znalosti principů klasické telefonie, seznámí se zde například s funkcí telefonních ústředen a telefonních linek, s různými technologiemi přenosu hlasu po pevných linkách apod. Dále čtenář získá nezbytný základ principů datových sítí. Třetí část je plně věnována technologii VoIP. Poslední část přináší praktické zkušenosti s používáním VoIP telefonů.
|
|
Problematika vnitřní komunikace firmy
Matějovský, Jan ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Kočí, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá problematikou komunikace ve firemním prostředí, zejména se zaměřením na informační a komunikační technologie. K analýze využívá přístupu známého jako teorie omezení. Pomocí nástrojů, které poskytuje teorie omezení odhaluje slabá místa ve firemních komunikačních kanálech a navrhuje způsoby řešení.
|
|
Hodnocení marketingového mixu v přímém prodeji kosmetiky
Rybářová, Alice ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Vránková, Gabriela (oponent)
Práce popisuje přímý prodej jako jednu z možných alternativ distribuce kosmetických produktů. Specifika této distribuční cesty se odrážejí i v tvorbě marketingového mixu společností. Práce se věnuje všem jeho složkám ? výrobku, ceně, distribuci i komunikaci. Důraz je kladen hlavně na spotřebitelský úhel pohledu. Praktická část je věnována situaci na českém trhu v přímém prodeji kosmetiky, zejména pak společnosti Oriflame, jejíž marketingový mix je detailně popsán, zhodnocen a jsou uvedena doporučení ke zlepšení.
|
|
Možnosti marketingové komunikace finanční společnosti
Hrstková, Kristýna ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Motyčka, Luděk (oponent)
Práce popisuje možnosti marketingové komunikace finančních společností na českém trhu. Blížeji se zabývá určitými doporučeními, které se týkají především oblasti reklamních kampaní. Je doplněna marketingovým výzkumem - konkrétně dotazníkovým šetřením, který se zabývá profilem typického klienta splátkových společností na českém trhu a charakteristikami typického úvěru, který je pomocí této možnosti financování, čerpán.
|
|
Vizuální komunikace firem
Nebesař, Jakub ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce upozorňuje na prostředky vizuální komunikace, charakterizuje proces komunikace a její podoby, vizuální působení firem prostřednictvím grafických prvků ve firemních dokumentech a na webových stránkách, vymezuje kritéria hodnocení webových stránek a zaměřuje se na oblast vizuálního působení firemních webových stránek. Práce také hodnotí konkrétní webové stránky některých leasignových společností působících na českém trhu.
|
|
Východiska tvorby firemního stylu
Horký, Jan ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
V této práci se zabývám firemní komunikací. Pro její plánování a rozvoj je třeba udržovat aktuální komunikační a informační strategii. Pro zjednodušení jsem systém firemní komunikace rozdělil na 4 subsystémy: Kultura, informační systém, komerční komunikace a firemní styl, z nichž každým se podrobně zabývám. Společným působením těchto čtyř disciplín vzniká unikátní identita organizace a toto jsou její základní kameny. Jedním ze způsobů, jak docílit silné identity, je budování promyšleného a stabilního firemního stylu. Firemní styl je úžeji vymezen jako vizuální tvář podniku, tzv. Corporate Design. Jeho základními elementy jsou: logotyp, barevnost a typografie. Přestože firmy si mohou být v těchto základních elementech podobné, odlišují se jejich aplikacemi na komunikační aktivity. Každá vizuální identita se stává unikátním otiskem složitého firemního organismu. Účelem aplikací není pouze marketingový úspěch či vizuální dokonalost; ten spočívá v jejich funkčnosti. Proto je při jejich tvorbě nutné respektovat daleko více kritérií.
|
| |
|
Využití techniky koučování v rámci rozvoje firmy a osobního rozvoje manažerů
Hofmanová, Kateřina Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Nesnídalová, Jitka (oponent)
Práce popisuje a analyzuje metodu koučování v konkrétní firmě, a to v oblasti distribuční sítě banky. Součástí praktické části jsou také koučovací pohovory s manažery regionální pobočky, které jsou zhodnoceny a vyplývá z nich základní doporučení pro manažera - kouče. Navíc je posouzeno vnímání a rozsah implementace metody koučování a názory manažerů regionální pobočky, a to prostřednictvím krátkého anonymního dotazníku. Výsledky odpovědí z dotazníku jsou zanalyzovány a shrnuty. Dále mohou být využity i jako obecný přehled pro implementaci koučování v jiných firmách. Práce přináší obecný návod zlepšení použití principů koučování pro rozvoj firmy a jejích pracovníků.
|
| |