National Repository of Grey Literature 2,969 records found  beginprevious2935 - 2944nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Marketingový mix v podniku Budějovický Budvar
Rosínová, Ivana ; Polívková, Jana (advisor)
Práce obsahuje vysvětlení pojmů marketing a marketingový mix. Následně stručně popisuje nástroje marketingového mixu: produkt, cenu, distribuci a marketingovou komunikaci. Praktická část práce zahrnuje popis podniku Budějovický Budvar,n.p. a analýzu nástrojů marketingového mixu. Součástí práce je zhodnocení současného stavu firmy z pohledu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a případné návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti Barum Continental, spol. s.r.o.
Anderle, Jiří ; Ezrová, Hana (advisor)
Bakalářská práce obsahuje analýzu marketingového mixu ve společnosti Barum Continental spol. s.r.o.,následné zhodnocení efektivnosti marketingového mixu a zlepšovací návrhy problematických částí analyzovaného celku. Jedná se zejména o analýzu produktu společnosti,což jsou v drtivé většině pneumatiky pro osobní, nákladní a užitková vozidla, analýzu cenové strategie firmy, distribuční politiky a komunikačního mixu.
Problematika uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o.
Šauerová, Libuše Bc. ; Ezrová, Hana (advisor) ; Fialová, Alžběta (referee)
Význam marketingového řízení v podniku. Situační analýza firmy včetně konkurenčního prostředí a spokojenosti zákazníků (SWOT analýza). Popis a zhodnocení marketingové strategie, definování vize a mise. Používání nástrojů marketingového mixu ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. Zhodnocení uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. a vypracování doporučení, která by mohla přispět k rozvoji společnosti a loajalitě zákazníků.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Adélka, a.s.
Knapová, Jitka ; Ezrová, Hana (advisor)
Práce obsahuje základní informace o společnosti Adélka, a.s., její historii, současnosti, organizační struktuře, předmětu podnikání a vývoji zisku v posledních letech. Práce dále analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, v pořadí produkt, cena, komunikační mix a distribuce. V závěru se nachází celkové shrnutí a návrhy a doporučení ke zlepšení současného využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve firmě. Celou práci doplňují čtyři přílohy, které se do vlastního obsahu nehodily. Tyto přílohy jsou: katalog a ceník konzumního pečiva a dva plakáty na nové výrobky.
Uplatnění marketingového řízení v podniku DH Dekor, s. r. o.
Radilová, Lucie Bc. ; Ezrová, Hana (advisor) ; Fiala, René (referee)
Práce hodnotí uplatnění marketingového řízení v podniku DH Dekor, s. r. o. Nejprve jsou vymezeny teoretické poznatky z různé odborné literatury. Dále práce obsahuje charakteristiku podniku. Poté je popsáno uplatnění marketingového řízení a nástrojů marketingového mixu v podniku. Na závěr je uvedeno hodnocení marketingového řízení, marketingového mixu a opatření vedoucí ke zlepšení situace podniku.
Analysis of the Marketing Mix for a Medicine available on a Prescription and a Medicine without Prescription in a particular Organization
Vondráková, Michaela Bc. ; Lešetický, Ondřej (advisor) ; Král, Pavel (referee)
Porovnat nákladovost zavedení léčivého přípravku na předpis a bez předpisu. Dále návrh marketingového mixu se zaměřením se na nástroje marketingové komunikace u léku na předpis. Práce bude provedena ve spolupráci s firmou Novartis, s.r.o.
Analýza nástrojů marketingového mixu v penzionu Dvůr Karolín
Smetanová, Adéla ; Ezrová, Hana (advisor)
Práce se zabývá rozborem jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku, hodnotí správnost jejich použití a navrhuje doporučení na zlepšení. Analýza se zaměřuje na odlišnosti použití nástrojů marketingového mixu ve službách.
Evaluation of Marketing Tools in MARIE TUMOVÁ Firm
Tuma, Josef ; Nesnídalová, Jitka (advisor)
Zhodnocení marketingových nástrojů ve vybrané firmě s hlavním zaměřením na produkt, jejich současný stav a možný vývoj do budoucna.
Uplatnění marketingového řízení v podniku Dobler Metallbau s.r.o.
Kašová, Gabriela Bc. ; Ezrová, Hana (advisor) ; Trefancová, Dana (referee)
Obsahem práce je vyvození základních teoretických východisek marketingového řízení, které se v praktické části jednotlivě analyzují.V první části jsem podrobně charakterizovala plánování, ve druhé části realizaci a ve třetí části kontrolu.Stručně jsem charakterizovala podnik Dobler Metallbau s.r.o.,v části realizace provedla analýzu marketingového mixu a navrhla opatření vedoucí ke zlepšení situace podniku.
Analýza marketingového mixu spoločnosti LIFELINE Slovakia, s.r.o.
Kulanová, Eva ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Lamač, Peter (referee)
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou aktivitou spoločnosti pôsobiacej v oblasti módy na slovenskom trhu. Práca podrobne popisuje a analyzuje jednotlivé časti marketingového mixu. Náplňou práce je taktiež analýza vnútorného a vonkajšieho prostredia za zistenia silných a slabých stránok, príležitostí a hrozieb. V závere je navrhnutá koncepcia možných zmien.

National Repository of Grey Literature : 2,969 records found   beginprevious2935 - 2944nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.