Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,636 záznamů.  začátekpředchozí2866 - 2875dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vybrané firmy
Křížová, Veronika ; Kostoláni, Rastislav (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce provádí analýzu firmy AMARON s.r.o. v období let 2006 až 2008 a to prostřednictvím vybraných metod finanční analýzy a analýzy SWOT. Obsahuje návrhy možných řešení zjištěných problémů, které mají vést ke zlepšení celkové situace podniku v nadcházejících letech.
Marketingový plán uvedení nového produktu na trh
Kamená, Denisa ; Ciprová, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato studie je zaměřena na uvedení nového výrobku na trh. Na základě analýzy současné situace na trhu tabákových výrobků formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k sestavení efektivního marketingového plánu.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Volf, Stanislav ; Dyntar, Lukáš (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářskou práci jsem zpracoval pro společnost Veletrhy Brno a.s. Je to světoznámá firma, která se zabývá především pořádáním výstav, veletrhů a dalších doplňkových služeb. Zhodnotil jsem její finanční zdraví a navrhl jsem způsoby na případné zlepšení současného stavu.
Úvěrování fyzických osob bankovními a nebankovními subjekty
Peňáz, Jiří ; Hartmanová, Jana (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komparací bank, družstevních záložen a nebankovních úvěrových společností. Zaměřuje se na vzájemné porovnání těchto tří skupin z hlediska nabídky úvěrů pro nepodnikající fyzické osoby. Uvedená komparace je provedena na základě analýzy úvěrové nabídky vybraných subjektů působících na českém trhu a řídí se dle těchto kritérií: účelovost, výše úvěru, zajištění, roční procentuální sazba nákladů.
Posouzení stávajícího informačního systému firmy a návrh změn.
Hájek, Miroslav ; Krejča, Zdeněk (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou stávajícího informačního systému společnosti. Jsou použity metody SWOT a HOS 8. Na základě výsledků těchto metod jsou pak navrženy návrhy na zlepšení. Návrhy obsahují popis optimalizace i ekonomické zhodnocení.
Návrh zavedení nového produktu na trh
Kovářová, Veronika ; Ing.Marianna Ďurašková (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh zavedení nového produktu na trh“ je analýza uvedení nového typu kupónu Unišek + společnosti Le Cheque Dejeuner, s.r.o. na domácí trh. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části bude zpracována teoretická problematika, tj. jednotlivé metody, vymezení základních pojmů, podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu tzv. 4P, popis jednotlivých etap a s tím souvisejících analýzy. V praktické části bude charakterizována výše jmenovaná společnost, která zavádí produkt na trh, úspěšnost zavedení produktu a ověřena správnost stanovených hypotéz.
Podnikatelský záměr rozvoje společnosti
Štarmanová, Ludmila ; Sedláček, Michal (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o podnikatelském záměru rozvoje společnosti WILLI plast s.r.o., která se zabývá vstřikováním plastů. Analyzuje její trhy, konkurenční prostředí a stávající finanční situaci. Pro další rozvoj společnosti navrhuje několik strategických cílů, na které by se společnost měla zaměřit.
Analýza vybrané firmy
Blumenstein, Martin ; Vaníček, Dušan (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá teoretickou a praktickou stránkou analýzy malé obce Pivín na Prostějovsku. V praktické části vymezuje problémy obce s využitím SWOT a SLEPTE analýz. V další části upozorňuje na její silné i slabé stránky a nastiňuje hrozby, kterým může obec čelit. Vyhodnocuje provedenou analýzu a na jejím základě doporučuje postupy k zefektivnění hospodaření obce. Rovněž hledá alternativní zdroje jejího financování. V závěru pak navrhuje možné cesty jejího dalšího rozvoje v budoucích letech.
Návrh E-marketingu firmy
Junga, Filip ; Pieczková, Beata (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem E-marketingu pro firmu Alicja Adamusová Rzymanová, advokát. Cílem je charakterizovat problematiku E-marketingu, analyzovat problémy, zhodnotit dosavadní situaci firmy a navrhnout řešení pro zviditelnění společnosti na internetu.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Šrámková, Eva ; Rybka, Jindřich (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je analýza a návrh rozvoje firmy IN CAR centrum s.r.o., která se zabývá prodejem a distribucí car audio produktů a ostatního příslušenství do vozidel. Na základě provedené analýzy vnitřního a vnějšího okolí podniku byl navržen podnikatelský záměr vedoucí k expanzi firmy na nové trhy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,636 záznamů.   začátekpředchozí2866 - 2875dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.