Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 263 záznamů.  začátekpředchozí254 - 263  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroje marketingového mixu ve vybrané organizaci se zaměřením na distribuci
Krejčová, Pavla ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Vobůrková, Eva (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat firmu Online Business System, v. o. s., a dodavatelskou společnost Herbalife. Provést analýzu nástrojů marketingového mixu organizace, zhodnotit jejich fungování v praxi, objevit případné nedostatky a navrhnout možná zlepšení pro budoucí postup organizace.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Rašelina, a.s.
Kolářová, Pavlína ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Klimeš, Josef (oponent)
Cílem této práce je charakterizovat podnik, provést analýzu současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, zhodnotit vhodnost jejich užití ve firmě a navrhnout případná závěrečná doporučení ke zlepšení situace.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti RAMA BOHEMIA, a.s.
Kasperová, Andrea ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Lusk, Matúš (oponent)
Cílem bakalářské práce je pomocí známých technik charakterizovat, co se skrývá pod pojmem marketingový mix. V praktické části se autor zaměří na konkrétní společnost RAMA BOHEMIA, a. s. Autor analyzuje používaní jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti, zhodnotí jejich fungování a v případě nedostatku navrhne možná opatření.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě UNIAGRA CZ, a.s.
Sokolová, Hana ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; zahrádka, František (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, popsat a analyzovat konkrétní nástroje marketingového mixu a následné zhodnocení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě "Rostislav Homolka, Pekařství, s.r.o."
Revayová, Marcela ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Habr, František (oponent)
Cílem práce je stručná charakteristika podniku, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, následuje hodnocení a případná doporučení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě E.ON Česká republika, s.r.o.
Liklerová, Martina ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Multerer, Josef (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat společnost E.ON Česká republika, s.r.o., následně provést analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na historii, současnost a profil společnosti. V dalších kapitolách je provedena analýza jednotlivých částí marketingového mixu - produktu, ceny, distribuce a komunikačního mixu. V závěrečné kapitole je provedeno zhodnocení všech dosažených poznatků, doplněné připadnými návrhy na zlepšení situace.
Analýza nástrojů marketingového mixu v konkrétní společnosti
Lichnovská, Jana ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Bejdová, Jana (oponent)
Cílem práce je zjistit a popsat nástroje marketingového mixu konkrétní firmy. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout možná opatření, která by pomohla ke zvýšení její konkurenceschopnosti.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Bluetech, s.r.o.
Šímová, Martina ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Paclík, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce obsahuje charakteristiku podniku, analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a SWOT analýzu. Na závěr je zhodnocena efektivnost užití marketingového mixu a návrhy na její zlepšení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě ISOSKLO, s.r.o.
Vláčilová, Monika ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Holoubek, Libor (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakteristika společnosti, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, případné návrhy na doporučení.
Uplatnění nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické společnosti
Baťková, Vendula Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Nesnídalová, Jitka (oponent)
Teoreticko-metodologická část: obecné pojetí marketingu, popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Aplikační část: charakteristika farmaceutického trhu, popis farmaceutické společnosti, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Závěr: zhodnocení marketingu ve vybrané společnosti a následná doporučení pro management.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 263 záznamů.   začátekpředchozí254 - 263  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.