Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 252 záznamů.  začátekpředchozí232 - 241dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Systém podpory prodeje a jeho specifika
Amorim, Markéta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Staňková, Zuzana (oponent)
Tématem diplomové práce je "Systém podpory prodeje a jeho specifika". V první části je téma popsáno z teoretického hlediska a je čerpáno převážně z odborné literatury. Cílem práce je analýza systému podpory prodeje v rámci firmy Tupperware Czech Republic, která je specifická tím, že patři mezi společnosti přímého prodeje. Dále je zpracována stručná komparace s jiným zástupcem -- se společností Oriflame Czech Republic. K ucelení pohledu na dané téma byla provedena dotazníková sonda týkající se pohledu poradkyň na současnou podporu prodeje. Spolu s ostatními informacemi vše ústí v návrh širšího využití internetu a sociálních sítí (konkrétněji Facebooku) jako budoucího potenciálu rozvoje podpory prodeje.
Marketingová komunikace s důrazem na podporu prodeje
JURKOVÁ, Martina
Diplomová práce, zpracovaná na téma Marketingová komunikace s důrazem na podporu prodeje, je zaměřena na marketingovou komunikaci značek českých pivovarů společnosti Heineken Česká republika, a.s. Tato práce je věnována nástrojům podpory prodeje a jejich využití v gastronomických zařízeních a v maloobchodu. Cílem této práce je podrobně zanalyzovat nástroje podpory prodeje u dvou zákaznických segmentů, které jsou ve společnosti využívány, porovnat s nástroji, které jsou uváděny v literatuře a následně doporučit či nedoporučit další nástroje na podporu prodeje a navrhnout možná zlepšení pro současné nástroje.
Využití finančních prostředků na propagaci vybrané firmy
BÁRTÍKOVÁ, Hana
Cílem mé diplomové práce bylo zhodnotit využívání finančních prostředků pro propagování firmy a navrhnout jejich případné změny. Svou práci jsem zaměřila na konkrétní podnik ČZ a. s. se sídlem výrobního závodu ve Strakonicích. Tato společnost se řadí k největším strojírenským firmám Jihočeského kraje i celé České republiky. Práce je zaměřena na zhodnocení propagačních prostředků, které společnost ČZ a. s. používá. Potřebné informace k provedení analýzy mi poskytl top management společnosti ČZ a.s.
Podpora prodeje a její formy ve vybraném podniku
HLAVATÁ, Renata
Tato bakalářská práce má za cíl provést analýzu podpory prodeje ve vybrané firmě - DM drogerie markt, s. r. o. a navrhnout opatření pro zlepšení na základě analýzy současné situace. Současnou situaci jsem analyzovala na základě ifnormací z firmy a dotazníkem. Výsledkem je zjištění, že společnost využívá velké množství forem podpory prodeje. Firma DM drogerie markt, s. r. o. obchoduje s drogistickým zbožím. V tomto odvětví je velká konkurence. Společnost se snaží nejen získat si zákazníky, ale i udržet si stávající. Podpora prodeje a reklama jsou obrazem společnosti.
Analýza podpory prodeje ve vybrané maloobchodní prodejně
HUMPOLCOVÁ, Michaela
Moje práce je zaměřena na podporu prodeje v maloobchodní prodejně. Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit stávající situaci podpory prodeje ve vybrané maloobchodní prodejně a na základě provedení analýzy současné situace podpory prodeje v tomto obchodě navrhnout případná opatření na zlepšení.
Zhodnocení věrnostního programu a možnosti dalšího rozšíření tohoto programu v lékárnách ALMA
SKÁLOVÁ, Veronika
Bakalářská práce byla zpracována na téma: Zhodnocení věrnostního programu a možnosti rozšíření tohoto programu v lékárnách ALMA. Cílem této práce bylo zhodnocení věrnostního programu v Lékárně ALMA a navržení možností dalšího rozšíření do partnerských lékáren ALMA. Praktická část bakalářské práce byla rozdělena do tří částí. V první části bylo provedeno zhodnocení věrnostního programu pomocí interních dat získaných z prodejního systému a z pohovorů s pracovníky lékárny. V další části byl proveden marketingový výzkum mezi zákazníky lékárny. Dotazníkové šetření zjišťovalo, jak často zákazníci navštěvují lékárnu, zda jsou spokojeni a za jakých podmínek by pravidelně nakupovali v lékárně ALMA. V třetí fázi této práce byly navrhnuty možnosti rozšíření tohoto programu v Lékárně ALMA a v partnerských lékárnách ALMA.
Marketingová komunikace v cestovním ruchu
JUSKOVIČOVÁ, Klára
Tato diplomová práce analyzuje marketingovou komunikaci a možnosti jejího využívání v oblasti cestovního ruchu. Východiskem je propojení teoretických poznatků s činností vybraných cestovních kanceláří v praxi. Předmětem zkoumání jsou cestovní kanceláře v Táboře. Výběr společností zahrnutých do této práce byl dán především s ohledem na co nejširší zastoupení specializace firem a také jejich mírou ochoty spolupracovat a sdílet data. Tato práce se také zabývá preferencemi respondentů v oblasti produktů cestovních kanceláří a marketingové komunikace.
Nástroje komunikačního mixu v drobných podnicích
PEŠTOVÁ, Lucie
Využívání nástrojů komunikačního mixu je pro firmy prosazující se na trhu velice důležité. Nástroje jsou využívané z důvodu dostatečné informovanosti veřejnosti. Díky nim firma dokáže ovlivnit nákupní chování zákazníků. Cílem bakalářské práce je analyzovat rozdíly v komunikačním mixu v podnicích služeb. Stanovit výhody a nevýhody v rámci různě organizovaných podnikatelských subjektů a navrhnout zlepšení kvality komunikačního mixu. Pro analýzu byly vybrány tři subjekty, ve kterých byly zkoumány způsoby a druhy používání nástrojů komunikačního mixu. Návrh opatření na zlepšení kvality komunikačního mixu byl stanoven s ohledem na finanční možnosti podnikatelských subjektů.
Reklama jako součást podpory prodeje, účetní a daňové souvislosti
RÁSOCHOVÁ, Martina
Cílem této práce je charakteristika podpory prodeje a reklamy, a především identifikace vztahu mezi nimi. Dále pak popsání způsobu zaúčtování reklamy, návaznost jejího pořízení a využívání na daňový systém České republiky, na možnosti daňově uznatelných nákladů a nároků na odpočet.
Vliv podlinkových aktivit na vývoj značky Rexona na českém trhu.
Nosková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Sedláková, Zuzana (oponent)
Práce zkoumá vliv podlinkových aktivit, především podpory prodeje, na vývoj značky. Teoretická část popisuje základ nezbytný pro správné uchopení té aplikační části. Zabývá se komerčními komunikacemi, podporou prodeje, spotřebitelskými soutěžemi a teorií značky. Protože v rámci praktické části je prováděno dotazníkové šetření, jedna z kapitol se věnuje marketingovému výzkumu. V praktické části je představena společnost Unilever ČR a úloha oddělení Customer marketingu v rámci marketingové struktury. Je zde představena značka Rexona, její portfolio a projekty, které byly realizovány v roce 2008. Předmětem dalších kapitol je charakteristika trhu deodorantů a specifika jednotlivých distribučních kanálů. Následuje analýza a zhodnocení podpory prodeje značky Rexona a jejich hlavních konkurentů. Dále jsou interpretovány výsledky vlastního dotazníkovému šetření, které je zaměřeno na spotřební a nákupní zvyklosti osob používající deodoranty. Díky poznatkům z analýz a dotazníkového šetření jsou v závěru formulována doporučení pro podporu prodeje značky Rexona.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 252 záznamů.   začátekpředchozí232 - 241dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.