Název: Nástroje komunikačního mixu v drobných podnicích
Překlad názvu: Tools of the communication mix of small businesses
Autoři: PEŠTOVÁ, Lucie
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: drobné podniky; komunikační mix; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; reklama; služby; řízený rozhovor; advertising; communications mix; guided interview; personal selling; public relations; sales promotion; services; small businesses
Citace: PEŠTOVÁ, Lucie. Nástroje komunikačního mixu v drobných podnicích. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14732

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-50563


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet