Název: Marketingová komunikace s důrazem na podporu prodeje
Překlad názvu: Marketing Communications with an Emphasis on Sales Promotion
Autoři: JURKOVÁ, Martina
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová komunikace; pivovary; podpora prodeje; značka; zákaznické segmenty; brand; breweries; customer segments; marketing communications; sales promotion
Citace: JURKOVÁ, Martina. Marketingová komunikace s důrazem na podporu prodeje. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/21733

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-55596


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet