Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  začátekpředchozí23 - 32  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Snímání obrazu s vysokým dynamickým rozsahem
Kupka, Petr ; Zach, Ondřej (oponent) ; Slanina, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá základními principy zvyšování dynamického rozsahu u digitální fotografie. Práce dále hledá, jaké metody se využívají pro vytvoření fotografie s vysokým dynamickým rozsahem (HDR) a prozkoumává metody pro kompresi HDR obrazu pro zobrazení na zařízeních s nízkým dynamickým rozsahem (LDR). Implementace algoritmů pro tónové mapování je provedena v programu HDR_lab vytvořena v prostředí Matlab.
Advanced HDR image viewer
Wirth, Michal ; Křivánek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Wilkie, Alexander (oponent)
04.01.17 abstrakt.txt 1 file:///home/misa/Desktop/dp/abstrakt.txt Hlavním účelem této práce je určit ty aspekty prohlížečů obrázků s vysokým dynamickým rozsahem (HDR), na které kladou velký důraz umělci pohybující se v oblasti počítačové grafiky, nebo i jiní uživatelé, kteří denně pracují s HDR obrázky produkovanými fyzikálně založenými renderery. Práce také podává přehled již existujících řešení. Na těchto základech je navržen a implementován nový prohlížeč HDR obrázků, dávající důraz jeho paměťovou efektivitu a výkonnost. Pro tyto účely jsou diskutovány dva odlišné způsoby uspořádání obrazových dat, známy pod pojmy Array-of-Structures (AoS) a Structure-of-Arrays (SoA). Je měřen jejich účinek na rychlost algoritmu pro změnu saturace obrázku. Tento algoritmus byl vybrán jako reprezentativní v rámci skupiny algoritmů mapujících tóny. Ukázalo se, že druhé zmiňované uspořádání dat umožňuje algoritmu v daném testovacím prostředí běžet rychleji, a to přibližně třikrát nebo i vícekrát. Práce má dva hlavní přínosy. Za prvé dává výše zmiňovaným uživatelům do rukou nástroj, který jim může pomoci při manipulaci s HDR obrázky. Za druhé naznačuje, že v oblasti algoritmů mapující tóny, resp. jejich implementací, může být potenciál na nezanedbatelné zrychlení.
Pořizování HDR obrazu ze sekvence snímků
Staněk, Jiří ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Musil, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská se zabývá získáváním obrazu s vysokým dynamickým rozsahem založeným na kompozici běžných digitálních fotografií. Na základě této metody skládání je implementován program s grafickým uživatelským rozhraním. Výsledná aplikace umožňuje uložit vytvořené obrazy s vysokým rozlišením nebo je převést na snímky, které jsou zobrazitelné na běžných displejích, pomocí tónového mapování.
Akcelerace HDR tone-mappingu na platformě Xilinx Zynq
Nosko, Svetozár ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Musil, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práca je zameraná predovšetkým na syntézu na systémovej úrovni (HLS). Prvá časť obsahuje teoretické detaily a postupy, ktoré sa využívajú v HLS nástrojoch. Ďalej nasleduje popis syntézy v nástroji Vivado HLS, ktorý je využitý pri implementácii aplikácie. Druhá časť obsahuje potrebné teoretické poznatky z oblasti obrazu s vysokým dynamickým rozsahom a mapovania tónov. Tretia časť je venovaná návrhu a implementácií aplikácie, ktorá realizuje metódy mapovania tónov v HDR snímkach. Vybrané metódy sú implementované vo Vivado HLS a jazyku C++. Táto aplikácia je postavená na platforme Xilinx Zynq a využíva multiexpozičnú kameru pre záznam snímok HDR. Snímky sú predané do FPGA na spracovanie, kde prebieha mapovanie tónov.
Snímání a zpracování digitálních obrazů s vysokým dynamickým rozsahem
Mrázek, Zdeněk ; Rajmic, Pavel (oponent) ; Říha, Kamil (vedoucí práce)
Cílem této práce je popis matematického aparátu metod skládání několika snímků s různou hodnotou expozice do jediného výsledného obrazu s vysokým dynamickým roz- sahem. Vybrané metody a algoritmy jsou detailně popsány v teoretické části a následně implementovány v jazyce C++ s použitím knihovny OpenCV.
Skládání HDR obrazu ze sekvence snímků
Strašil, Martin ; Jurzykowski, Michal (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce popisuje návrh postupu a jeho implementaci skládání sekvence snímků s nízkým dynamickým rozsahem v obraz s vysokým dynamickým rozsahem. Výsledný program nejenže zobrazí výsledek, ale také dovoluje uložit obraz s vysokým dynamickým rozsahem do vhodného přenosného souboru.
Skládání HDR obrazu z více snímků
Raszka, Aleš ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Musil, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou nízkého dynamického rozsahu fotoaparátů. Tento problém je řešen metodou skládání více snímků s různou expozicí do výsledného HDR snímku. Součástí práce je také představení další části procesu, kterou je tónové mapování. Problematika je zabalena do výsledné knihovny v jazyce C++, která dokáže vytvořit HDR snímek.
Pořizování HDR obrazu ze sekvence snímků
Volek, Patrik ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Musil, Martin (vedoucí práce)
Tato práce pojednáva o problematice skládaní sekvence snímků s nízkým dynamickým rozsahem (LDR) a různou expozicí do jedné snímky s vysokým dynamickým rozsahem (HDR). Vypracovaný program umožňuje načítat sérii LDR snímek a použít vybrané metody na složení v jeden HDR snímek a jeho namapování do zobrazitelného rozsahu.
Skládání HDR obrazu pro pohyblivou scénu
Martinů, Lukáš ; Musil, Martin (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se v úvodu zabývá zaznamenáním snímků s nízkým dynamickým rozsahem pomocí běžných zařízení s využitím vícenásobné expozice. Ústřední část je pak věnována skládání těchto snímků ve snímek s vysokým dynamickým rozsahem a to jak pro statickou, tak i pohyblivou scénu. Pro zobrazení HDR snímku na běžném LDR monitoru jsou dále popsány techniky mapování tonality. Navíc je zde uveden návrh a implementace aplikace řešící popsané problémy. Ta byla k ověření výkonosti a stability otestována na sérii vhodných snímků. V závěru je program vyhodnocen a uvedeno možné pokračování této práce.
Vybrané techniky pro úpravu a retuš portrétní a figurální fotografie
Pavlová, Petra ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato práce je zaměřena na oblast zpracování digitálních fotografií pro marketingové účely. Konkrétně vymezuje, definuje a popisuje vybrané techniky úprav portrétních a figurálních fotografií. V první části práce je stručně popsána historie úpravy fotografie. Popisem situace od počátku vzniku fotografie až po digitální rekonstrukci obrazu práce nastiňuje průběh a změny ve filozofii úpravy fotografie. V práci jsou popsány tři techniky úprav fotografie, a to retušování, stylistická úprava, konstrukce, resp. rekonstrukce obrazu. K jednotlivým technikám je vytvořen popisný manuál s ukázkou kompletní úpravy fotografie a přidána ukázka práce profesionálů. Ve všech manuálech se vychází z běžně používaných postupů práce s fotografií. Manuály také slouží k identifikaci častých chyb vyskytujících se ve fotografii a ukazuje jeden z možných způsobů, jak lze tyto chyby odstranit. Veškeré úpravy fotografií jsou provedeny pomocí programu Adobe Photoshop CS4.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   začátekpředchozí23 - 32  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.