Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 226 záznamů.  začátekpředchozí215 - 224další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
E-marketing strategy for introducing peruvian products in selected European country
Tejada Rodriguez, Adriana Cecilia ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Díky tomu že se Internet stal běžnou součástí našich životů, způsobil tím na světě revoluci. V současné době, rychlost a rozsah, s níž lidé mohou komunikovat dosáhla nepředstavitelné úrovně, což významně ovlivňuje naše chování a způsob podnikání. Tato práce si klade za cíl objasnit, jak se s příchodem Internetu změnily obchodní modely; představí jeden z nejnovějších e-byznys modelů - "internetový obchod" a jeho e-marketingový plán. Dalším cílem je vypracovat projekt, ve kterém je tento e-byznys model použitý k zavedení peruánských výrobků na belgický trh a zhodnocení jeho životaschopnosti. Pro tyto účely byla jako součást e-marketingového plánu udělána mikro a makro analýza a zákaznická analýza, s příslušným marketingovým výzkumem, která byla zakončena strategií e-marketingového mixu. Výsledky projektu ukázaly, že Internet má zásadní vliv na formulování marketingového mixu. Pokud jde o samotný projekt, závěr ukázal, že v zemi existují vhodné podmínky a potenciální zákazníci, a tudíž by mohl být ziskový. Nicméně úspěchu by mohlo být dosaženo pouze v případě efektivní implementace propagačních strategií, které pomáhají budovat vztahy se zákazníky a vytvářejí povědomí o značce.
Marketing ve svatební fotografii
TVAROH, Jiří
Práce analyzuje trh fotografování svateb - potřeby a strukturu zákazníků. Volbu vhodných nástrojů komunikačního mixu se zaměřením na web 2.0 a zhodnocení výsledků. Vše na konkrétním příkladě.
Zjištění stavu mimoškolní organizované tělesné výchovy a sportu dětí předškolního a mladšího školního věku - České Budějovice
NOVÁK, Radim
Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit stav sportovních organizací, věnující se pohybovým aktivitám pro děti předškolního a mladšího školního věku v Českých Budějovicích. Dává si za úkol zjistit základní informace o struktuře, zázemí a činnosti jednotlivých organizací. Vytvořit jejich přehled a za pomoci internetových stránek zveřejnit získané informace široké veřejnosti. Práce by měla být přínosem hlavně pro rodiče dětí, kteří hledají pro své děti vhodnou mimoškolní pohybovou aktivitu.
WWW prezentace firmy MOLBUD s.r.o.
BARTUŠKA, Radek
Cílem práce je vytvořit moderní, obsahově bohaté a funkční webové stránky se zaměřením na potencionální zákazníky firmy MOLBUD s.r.o. Pokusit se o vytvoření originálních webových stránek firmy, která se přímo tvorbou internetových stránek zabývá. Zároveň se pokusit odlišit od konkurence a nabídnou zákazníkovi atraktivní webovou prezentaci, s přehlednou navigací, funkčními prvky na webu včetně kvalitní logické struktury, uživatelsky příjemnou grafikou stránek a to vše při dodržení a zachování většiny doporučených postupů při tvorbě webových stránek s ohledem na kvalitu zpracovaní a použitelnosti webových stránek i pro handicapované občany, případně na všech rozšířených zařízeních a přístrojích, které jsou schopny zobrazit webové stránky. Webové stránky lze zobrazit i na mobilních zařízeních, případně PDA. Samotná aplikace webových stránek je rozdělena na dvě samostatné části a to jak z hlediska funkčnosti a technického zpracovaní, tak z hlediska firemního použití. První částí aplikace webových stránek jsou samotné webové stránky firmy respektive webová prezentace firmy. Tato část slouží všem uživatelům a potenciálním zákazníkům firmy jako informační, obsahuje nabídku poskytovaných služeb, potřebné informace o službách, kontaktní informace na firmu, ceník firemních služeb a produktů, reference firmy a další potřebné údaje vztahující se k firmě. Druhá část firemní aplikace, kterou jsem se zabýval ve své bakalářské práci je takzvaný extranet {--}centrum pro zákazníky. Tato část již slouží pouze pro konkrétní zákazníky firmy MOLBUD s.r.o., kteří jsou v databázi a využívají služeb firmy. Toto zákaznické centrum má za úkol sloužit jak zákazníkům, tak i pracovníkům firmy MOLBUD s.r.o. Jeho primární úkol je usnadnit a zabezpečit komunikaci mezi firmou a zákazníkem. Zároveň ji také co nejvíce minimalizovat. Zákazník má možnost v centru pro zákazníky upravovat svoje fakturační a další údaje, měnit hesla a nastavení svých služeb, zvolit způsob fakturace mezi ním a firmou MOLBUD s.r.o., dále je pak extranet místo, kde si zákazník bezpečně vyzvedne daňové doklady za provedené služby od firmy. Extranet obsahuje i zabezpečený kontaktní formulář, který umožňuje naprosto bezpečnou komunikaci mezi ním a firmou.
Optimalizace webových stránek
Svačinová, Hana ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Cílem této práce je vytvořit hodnotný text na téma optimalizace webových stránek. Důvodem je nedostatečné množství literatury s touto tematikou na českém trhu, ale především v českém jazyce. Cíl práce je i jejím největším přínosem, neboť může posloužit dalším studentům, ale i ostatním, kdo se o dané téma zajímají. Aby se tak stalo, je práce psaná jazykem čtenářům blízkým, ale zároveň obsahuje nejdůležitější informace pro kvalitní seznámení se s optimalizací webových stránek. Součástí práce je nejen oblíbená SEO optimalizace, ale také funkcionalita a grafika webových stránek a samostatná kapitola je věnována copywritingu. V závěru práce je provedena praktická analýza, jejímž úkolem je zhodnotit současný stav webových stránek právě z hlediska jejich optimalizace.
Analýza tvorby webových stránek malé organizace
Labašta, Petr ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Havlan, Jan (oponent)
Práce teoreticky i prakticky pojednává, jak postupovat při tvorbě webových prezentací malé organizace. Teoretická část je zaměřena na pravidla a postupy, které by měl každý dodržovat za účelem vytvoření kvalitních WWW stránek. V teoretické části je také popsáno, jakou roli hraje webová prezentace pro organizaci a pro samotné návštěvníky této prezentace. Praktická část je zaměřena na znalosti a zkušenosti autora práce. Tato část obsahuje popis tvorby webové prezentace penzionu, analýzu původní webové prezentace a možné příčiny, proč majitelé penzionu požadovali aktualizaci webové prezentace. A jako poslední část této práce je autorův náhled do budoucnosti webových prezentací, kde jsou popsány možné funkce a možnosti webových stránek.
Analýza webových stránek v realitním sektoru
Čadil, Jáchym ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Cílem této práce je vytvoření souhrnné analýzy konkrétních webových stránek v realitním sektoru, jmenovitě www.brancoreality.com, a návrh specifických řešení pro optimalizaci daných webových stránek. Autor práce nahlíží problematiku ze dvou úhlů pohledu, uživatelského a technického.Uživatelsky orientovaná analýza je zde zastoupena uživatelským testem použitelnosti výše zmíněných webových stránek. Díky této metodě mohl autor odhalit chyby bránící v lepší použitelnosti stránek, které by bez této analýzy s velkou pravděpodobností odhaleny nebyly. Pro technicky orientovaný pohled bylo využito několika vybraných analýz za použití běžně užívaných, nekomerčních nástrojů webové analytiky. Pro zajištění objektivnosti lze výsledky jedné z analýz porovnat s výstupem analýzy externího specialisty v oboru. Dalším zdrojem pro splnění cíle je srovnání analyzovaných stránek s vybranými konkurenčními weby. U této metody byl použit systém hodnocení dle kritérií a vah. Výstupem této metody je přehled silných a slabých stránek analyzované webové prezentace, vedoucí k dalším námětům pro zvýšení konkurenceschopnosti. Na závěr práce jsou stručně uvedeny obecné pokyny pro návrh optimalizovaných webových stránek. Tato bakalářská práce bude posléze předána majiteli analyzovaných stránek, aby její výsledky mohli být zohledněny při optimalizaci webových stránek.
Audit webových stránek dopravních organizací
Klusák, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Tato práce se zabývá auditem vybraných webových stránek dopravních organizací. Aktuální situace tohoto oboru v národní ekonomice a možný budoucí vývoj je úvodní kapitolou teoretické části práce. Teoretická část seznámí čtenáře s technologickými základy a současnými trendy tvorby webových prezentací. V jejím závěru je navržena metodika následujícího auditu a představen zkoumaný vzorek prezentací. Praktická část obsahuje podrobný audit vybrané prezentace a stručnější audity ostatních stránek. V jejím závěru jsou interpretovány souhrnné výsledky a navrženy kroky vedoucí k odstranění nedostatků. Cílem této práce je zjištění kvality vybraného vzorku webových stránek z vymezeného oboru a vyvození závěrů o jejich významu pro majitele. Cílů práce je dosaženo porovnáním stavu každé prezentace vůči navržené metodice a statistickým vyhodnocením získaných dat. Přínosem práce je představení nejčastějších nedostatků webových prezentací a zhodnocení, nakolik je internetová prezentace významnou součástí portfolia společností z oboru nákladní přepravy a logistiky.
Audit webových stránek prodejců výpočetní techniky
Růžek, Pavel ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Žemlička, Petr (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza webových stránek prodejců výpočetní techniky. Po provedené analýze bude následovat vyhodnocení zjištěných výsledků a návrhu správného řešení. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá chováním zákazníků a aspekty kvalitně vytvořených stránek. Jedná se o viditelnost, použitelnost, přístupnost stránek a jejich technické a grafické zpracování. Tyto prvky jsou základem pro sestavení metodiky, pomocí které budou jednotlivé webové stránky analyzovány. Praktická část práce obsahuje detailní audit pěti vybraných internetových stránek, v rámci kterého je zahrnuto i uživatelské testování náhodně vybranými respondenty. Po detailní analýze následuje sumarizace výsledků hodnocení jednotlivých firem. Výstupem diplomové práce je přehled kvality webových prezentací testovaných společností . Hlavním přínosem diplomové práce je celková analýza a konkrétní návrh vylepšení webových stránek prodejců výpočetní techniky.
Porovnání webových stránek vybraných světových měst
Novák, David ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Cílem této práce je vytvořit metodiku pro hodnocení a porovnání webových stránek světových měst a následně srovnat vybrané weby jejím aplikováním. Úvodní teoretická část se věnuje historii a současnosti internetu a webových stránek obecně, uvádí jejich kategorizaci, používané technologie, klíčové aktuální statistiky a důvody rostoucího významu webů měst s důrazem na e-Government. Porovnány jsou oficiální weby Londýna, New Yorku a Sydney. Jde o moderní světoznámá města, srovnatelná svou velikostí, používaným jazykem a celkovou atraktivitou. Metodika se snaží být objektivní, univerzální a znovupoužitelná. Weby hodnotí oproti kritériím rozděleným do 4 oblastí: grafický design, použitelnost, přístupnost a informační obsah. V závěru jsou výsledná hodnocení určena pomocí váženého průměru na základě vah kritérií a oblastí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 226 záznamů.   začátekpředchozí215 - 224další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.