Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 235 záznamů.  začátekpředchozí215 - 224dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Pracovní spokojenost a její vývoj ve společnosti X.Y.
Novotná, Jana ; Francová, Tereza (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce bylo realizovat průzkum pracovní spokojenosti a srovnáním jeho výstupů s výsledky předchozího šetření sledovat vývoj spokojenosti ve společnosti. Na základě domluvy s vedením firmy byly potřebné informace sbírány prostřednictvím elektronického dotazování. Zpracování sebraných dat mělo napomoci identifikovat slabá místa a doporučit řešení pro zlepšení řízení a organizaci práce jejích zaměstnanců.
Analýza spokojenosti pracovníků
Cikrytová, Kateřina ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce obsahuje analýzu pracovní spokojenosti pracovníků call centra. V teoretické části je definován pojem pracovní spokojenost, popsány faktory působící na pracovní spokojenost a vztah mezi pracovní spokojeností a pracovní motivací. V aplikační části jsou zpracovány výsledky provedeného dotazníkového šetření a uvedeny návrhy možných opatření pro zvýšení pracovní spokojenosti. Respondenti byli dotazováni na spokojenost s obsahem práce, mzdovým ohodnocením, organizací práce, vztahy na pracovišti, fyzickými podmínkami práce a vzděláním a zaměstnaneckými výhodami.
Analýza spokojenosti zaměstnanců v podniku
Rubáčková, Iva ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Kadlec, Josef (oponent)
Náplní diplomové práce je na základě teoretických poznatků identifikovat základní faktory pracovní spokojenosti, s kterými je provedena analýza pracovní spokojenosti na vybrané společnosti a identifikovat faktory způsobující spokojenost či nespokojenost. Na základě výsledků pak jsou navrhnuta nápravná opatření. K empirickému výzkumu je použita metoda dotazníkového šetření a respondenti jsou dotazováni zejména na odměňování, obsah práce, vztahy na pracovišti, pracovní podmínky, možnosti vzdělávání a kariérový růst. Také jsou dotazováni na jejich názor na společnost a důvod práce pro ni.
Analýza spokojenosti pracovníků v podniku XY a.s.
Votava, Tomáš ; Šindelářová, Hana (vedoucí práce) ; Havel, Otakar (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem spokojenosti pracovníků v podniku. V její teoretické části se autor věnuje pojmu pracovní spokojenosti v obecné rovině a základním faktorům, které ji ovlivňují. Praktická část je pak zaměřena na analýzu spokojenosti pracovníků, která byla provedena na základě dotazníkového šetření v podniku XY a.s. a vyústila v návrhy a doporučení určené managementu podniku.
Analýza spokojenosti zaměstnanců Hasičského záchranného sboru ČR se zaměřením na motivaci a stabilitu pracovníků
Solničková, Eva ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na zjištění spokojenosti příslušníků HZS ČR. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se pracovní motivace a pracovní spokojenosti, dále jsou zde charakterizovány faktory, které utváří pracovní spokojenost. V empirické části je stručná charakteristika objektu šetření a analýza výsledků šetření. V závěrečné části jsou uvedeny návrhy na zlepšení pracovní spokojenosti.
Analýza současného stavu motivace a stimulace pracovníků
Cikrytová, Kateřina ; Šindelářová, Hana (vedoucí práce) ; Kočí, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se zabývá motivací a stimulací pracovníků výzkumného ústavu. V teoretické části jsou definovány jednotlivé pojmy, uvedeny základní teorie a popsány jednotlivé stimulační prostředky. V aplikační části jsou zpracovány výsledky provedeného dotazníkového šetření a uvedeny návrhy možných opatření.
Analýza pracovní spokojenosti
Baďurová, Denisa ; Šindelářová, Hana (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou pracovní spokojenosti, nejprve obecně a následně v aplikaci na společnost Strojtos Lipník, a.s. V teoretické části je definován pojem pracovní spokojenost, jsou vysvětleny základní souvislosti a popsány konkrétní faktory, které mají vliv na pracovní spokojenost. Empirická část obsahuje charakteristiku společnosti, charakteristiku respondentů, analýzu výsledků dotazníkového šetřeni a návrhy možných opatření.
Analýza pracovní spokojenosti externích pracovníků jazykové školy
Krumpholzová, Iva ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent)
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na pracovní spokojenost zaměstnanců. Hlavním cílem bylo zjistit aktuální stav pracovní spokojenosti pracovníků jazykové školy Slůně, svět jazyků, s.r.o. a navrhnout řešení problémových oblastí. V teoretické části jsou definovány základní pojmy spadající do dané problematiky a uvedeny faktory, které pracovní spokojenost ovlivňují. Metodická část obsahuje postupy použité ke sběru dat a jejich následné analýze. V praktické části jsou analyzovány jednotlivé zkoumané oblasti z hlediska spokojenosti a důležitosti. Závěr práce je věnován návrhu možných opatření ke zvýšení pracovní spokojenosti.
Analýza podmínek pracovní spokojenosti v PIKE Electronic, spol.s r.o se zaměřením na motivaci pracovníků
Jelenová, Lucie ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Francová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce obsahuje v rámci své teoretické části přehled několika motivačních teorií a teorií motivace pracovního jednání. Dále popisuje vztah motivace, pracovní spokojenosti a výkonu. Na tuto část navazuje popis faktorů pracovní spokojenosti. V empirické části byla provedena analýza pracovní spokojenosti v konkrétním podniku s návrhem možných opatření. Situace v podniku byla dále zhodnocena s odstupem deseti měsíců a managementu byly navrženy další kroky.
Analýza podmínek spokojenosti pracovníků v podniku
Holakovská, Lenka ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Cílem práce bylo vymezit základní pojmy týkající se problematiky pracovní spokojenosti a dále provést analýzu pracovní spokojenosti ve vybraném podniku, jehož jméno zde nebude, z důvodu ochrany citlivých informací, zveřejněno. Data potřebná k provedení analýzy byla získána dotazníkovým šetřením, kterého se zúčastnilo celkem 122 zaměstnanců ze 13 různých poboček. Respondenti byli rozděleni do tří skupin, a to podle vykonávané pracovní pozice a intenzity kontaktu této pozice s klienty. Výsledky šetření byly zpracovány především za jednotlivé skupiny, aby bylo možno lépe zachytit rozdíly v jejich spokojenosti. Na základě výsledků pak byly zdůrazněny nejproblematičtější oblasti a navržena konkrétní opatření, která by mohla vést ke zvýšení pracovní spokojenosti na zkoumaných pobočkách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 235 záznamů.   začátekpředchozí215 - 224dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.