Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 225 záznamů.  začátekpředchozí211 - 220další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spotřební chování na trhu s oblečením
ČELOUDOVÁ, Ludmila
Úkolem této diplomové práce bylo zjistit, jak se spotřebitelé chovají na trhu s oblečením. Poté na základě zjištěných informací doporučit strategii vybranému maloobchodu. První část diplomové práce je zaměřena na teoretické zpracování informací souvisejících s daným tématem. Druhá část je zaměřena na zpracování informací získaných z online dotazování, které jsem prováděla u 300 respondentů. Z vyhodnocených dat jsem vytvořila grafy, které zobrazují, jak se spotřebitelé chovají na trhu s oblečením. Na základě těchto informací a informací poskytnutých od majitele maloobchodu Quelle, které jsem si pro tuto práci vybrala, jsem doporučila zlepšení a také vhodnou strategii, kterou by se podnik mohl řídit. Tento maloobchod se nachází ve městě Jemnice.
Vliv reklamní kampaně na prodej zboží farmaceutické firmy a její působení na zákazníka.
KROUPOVÁ, Veronika
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V první části jsem, za použití odborné literatury, věnovala pozornost marketingu, reklamě a souvisejícím procesům. Dále jsem popsala faktory, které ovlivňují spotřební chování zákazníka. V souvislosti s následnou analýzou dat jsem nastínila i zdravotní problematiku. V druhé části jsem vyhodnotila úspěšnost reklamních kampaní firmy Merck Serono v roce 2007 a 2008 na prodej nosních kapek Nasivin v návaznosti na akutní respirační onemocnění, což bylo i cílem mojí práce. Analyzovala jsem konečného zákazníka {--} spotřebitele pro produkt Nasivin. Zkoumala jsem jeho sociodemografický profil, životní styl, psychologický profil možnosti ovlivnění zákazníka medii. Data jsem získala ze tří zdrojů. Firma Merck Serono poskytla údaje o reklamních kampaních a výsledky prodejů v roce 2007 a 2008. Agentura pro výzkum trhu Median poskytla data pro analýzu cílového zákazníka. Třetím zdrojem dat byl Státní zdravotní ústav s informacemi týkajících se průběhu akutních respiračních onemocnění. Provedenou analýzou nebylo možné jasně určit úspěšnost nebo neúspěšnost proběhlých reklamních kampaní. Zjistila jsem, jaká je charakteristika cílového zákazníka. Firma umí využít všechny potřebné formy propagace, postupuje v souladu s potřebami cílových zákazníků a umí správně načasovat sezonalitu produktu, která je v přímé souvislosti s výskytem akutních respiračních onemocnění. . Pro zhodnocení přínosu reklamních kampaní jsem doporučila analyzovat reklamní kampaně i v následujících letech, a vést reklamní kampaně s cílem získat nové zákazníky. Zintenzivnit práci reprezentantů, a tím posílit spolupráci se zákazníkem-odborníkem. Další doporučení se týkala motivů podpory prodeje a komunikace s medii a další cesty orientované na zákazníka {--}spotřebitele. V diskuzi a závěru jsem nastínila i problematiku zdraví, českého zdravotnictví a prevence civilizačních chorob.
Testování spotřebních produktů na základě preferencí spotřebitelů
SOCHEROVÁ, Klára
Stanovení preferencí atributů mobilních telefonů jsem provedla na základě spotřebitelského výzkumu uskutečněného online pomocí dotazníku vytvořeného v aplikaci Google Docs. Díky dotazníku jsem od respondentů získala hodnocení důležitosti na 19 funkčních parametrů a pomocí tohoto hodnocení jsem spočetla váhy pro jednotlivé parametry a různé segmenty spotřebitelů. Rozdíly v důležitosti atributů pro vybrané segmenty jsem zaznamenala především mezi věkovými kategoriemi a pohlavím. Generace teenagerů preferuje Bluetooth či velkou paměťovou kapacitu mobilního telefonu a to i v podobě paměťových karet. Dotázaní dříve narození muži přikládají největší důležitost stejným atributům jako teenageři, ale pro ženy stejné kategorie je rozhodující především vizuální stránku telefonu zastoupená velikostí displeje, rozměry či hmotností. Mezi jednotlivými parametry neuspěla funkce TV, kterou všechny segmenty a i respondenti celkově umístili až na poslední místa pomyslného žebříčku důležitosti Doporučené telefony jsem stanovila na základě vypočtených vah atributů, bodového hodnocení experta a cenách vybraných mobilních telefonů. Do pětice doporučených produktů uvádím telefony značek "NOKIA 6300", "SONY ERICSSON W910i", "NOKIA 3110", "SONY ERICSSON W760i" a "SAMSUNG SGH i8510".
Spotřební chování občanů České republiky jako účastníků lázeňského cestovního ruchu v Maďarsku
CHOVÍTKOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce bylo provést analýzu spotřebního chování občanů České republiky na trhu lázeňského cestovního ruchu. Specificky se práce zabývá chováním ve vztahu k nabídce lázeňských služeb v Maďarsku. Na základě skutečností zjištěných v rámci analýzy a marketingového výzkumu byly určeny klíčové momenty při rozhodování o spotřebě lázeňských produktů a navrhnuta opatření pro přizpůsobení nabídky poskytovatelů služeb požadavkům českých návštěvníků.
Analýza nákupního a spotřebního chování v oblasti biopotravin
HLADÍKOVÁ, Soňa
Bakalářská práce je zahrnuta do řešení výzkumného záměru ZF JU MSM 600 7665806. Je výsledkem vlastního spotřebitelského výzkumu zaměřeného na nákupní chování spotřebitelů při nákupu biopotravin. Průzkum byl proveden v Jihočeském kraji, bylo dotázáno 210 respondentů. Spotřebitelé se o biopotraviny zajímají a kupují je, především ze zdravotních důvodů. Jsou však o biopotravinách nedostatečně informovaní.
Spotřební chování v komoditě víno
KRÝZOVÁ, Markéta
Cílem mé práce bylo na základě výzkumu zhodnotit stávající situaci a provést analýzu v oblasti nákupního a spotřebního chování v komoditě víno. Záměrem byla komparace nákupního a spotřebního chování jednotlivce a dále návrh opatření vedoucí k zlepšení zjištěného stavu.
Vliv sociální stratifikace na spotřební chování
Krumlová, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit informace, které jsou relevantní pro využití sociální stratifikace jako segmentačního kritéria. Teoretická část pojednává o sociální stratifikaci a společenských třídách. Pro praktickou část jsou využita data projektu MML - TGI společnosti Median. Pomocí těchto dat jsou zjištěny informace o spotřebním chování jednotlivých společenských tříd. V poslední části je prozkoumána dynamika sociální stratifikace v čase.
Spotřební chování -- vliv dětí na spotřební chování rodičů
Fialová, Eva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce "Spotřební chování -- vliv dětí na spotřební chování rodičů " je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části se zaobírám přiblížením důležitých pojmů, které souvisí se spotřebním chováním a reklamou. V Praktické části bylo provedeno vlastní dotazníkové šetření zaměřené na ovlivňování spotřebního chování rodičů dětmi a na vztah dětí k reklamě. Cílem této práce bylo zjistit, jaký mají děti vztah k reklamě a hlavně do jaké míry děti působí na spotřební chování svých rodičů.
Vliv diferencí ženských a mužských rolí na spotřební chování
Strašáková, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na sledování odlišností ve spotřebním chování mužů a žen. Důraz je kladen na pozorování diferencí mezi muži a ženami v oblasti vnímání médií, trávení volného času, vztahu k určitým produktům a na celkové postavení mužů a žen ve společnosti. Metody, které jsou použity v této diplomové práci jsou analýza MML-TGI dat (Market,Media,Lifestyle), obsahová analýza televizních reklamních spotů a dotazníkové šetření. Výsledky všech tří metod jsou následně sumarizovány a vyhodnoceny.
Specifika podnikání na čínském trhu
Babická, Zuzana ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Švábková, Eva (oponent)
Tato diplomová práce popisuje a objasňuje spotřební chování obyvatel Číny. Zaměřuje se především na aktuální trendy a vznikající příležitosti na čínském trhu. Umožňuje čtenáři si vytvořit výchozí představu o daném tématu a o vhodné marketingové strategii. V zájmu poskytnutí celostnějšího pohledu na problematiku podnikání v Číně se práce okrajově zabývá i specifiky obchodování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 225 záznamů.   začátekpředchozí211 - 220další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.