Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Transformace organizace na Social Business
Ončo, Martin ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Švík, Martin (oponent)
Sociální sítě, jako je Facebook, Twitter nebo LinkedIn nabízí možnost komunikovat a spolupracovat s rodinou a přáteli v našem osobním životě prostřednictvím sociální technologie, aniž bychom se vídali na denní bází. Tento odlišný přístup je již běžným pro většinu lidí a přináší nové výhody pro dnešní globální prostředí. Stejní uživatelé těchto externích sociálních sítí pracují v podnicích s různými vnitrofiremními nástroji pro spolupráci a komunikaci. Tato skutečnost se stala podnětem pro teorii používání sociálních technologií uvnitř organizace zvanou Social Business. Social Business přináší mnoho nových výhod pro organizaci, které nebyly možné získat prostrědnictvím předchozích přístupů ke komunikaci a spolupráci. Diplomová práce se zabývá procesem transformace organizace na Social Business.
Marketingová strategie sociálního podniku Mléčný bar Bílá vrána
Lišková, Marta ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato diplomová práce studuje marketingovou strategii sociálního podniku Mléčný bar Bílá Vrána. Teoretická část této práce představuje proces tvorby, implementace a kontroly marketingové strategie a nabízí definice sociálního podnikání a jeho srovnání s klasickými podniky. Praktická část této práce analyzuje skutečnou strategii Mléčný bar Bílá vrána. Strategie je zde zkoumána a hodnocena. Na základě těchto průzkumů jsou nabídnuty návrhy na zlepšení analyzované marketingové strategie.
Výzvy pro CIO
Kouřimský, Vlastimil ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Diplomová práce se zaobírá problematikou vybraných trendů ICT poslední doby. Klíčovou osobou pro celou práci je CIO. Cílem práce je popsat a komentovat propojení role CIO s trendy a výzvami, které před ním v dnešní době vyvstávají. Pro dosažení tohoto cíle je nutné uvědomit si a popsat současné trendy prostřednictvím integrace průzkumů renomovaných společností, které se zabývají trhem ICT. Nepostradatelný je oborový přesah těchto studií, které se věnují technologiím. Přínosem práce je propojení byznysu a ICT na úrovni role CIO. Abstrakce od technických specifik příslušného trendu a zároveň od manažerského pohledu vytváří obrázek o výzvách pro CIO v kontextu společnosti. Úvodní část práce reflektuje pozici ICT ve společnostech a vytváří obrázek o celospolečenském propojení. Těžiště hlavní části práce tvoří kapitoly věnované jednotlivým trendům: analýza dat, analýza obsahu, social byznys, velká data, bezpečnost ICT a vzdělávání. Každá z těchto hlavních kapitol popisuje současný stav oblasti ICT a její roli ve společenském kontextu. Poslední část každé z hlavních kapitol je věnována přínosu a roli CIO pro jmenovanou oblast. Je popsán jeho vliv na výzvu, jeho hlavní spojenci a případná rizika trendu. V závěru práce je zhodnocen přínos CIO pro společnost a jeho role čelit výzvám, které pro něj ICT oblast přichystává. CIO hraje důležitou roli jako zodpovědná osoba za dané výzvy. Nicméně z práce vyplývá, že CIO není jedinou důležitou součástí soukolí, která je nezbytná pro úspěšné vytěžení maxima z každé výzvy.
Business model - HUB Praha
Centnerová, Michala ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Vítek, Petr (oponent)
Společensky prospěšné podnikání je druh podnikání, který se svým primárním cílem velmi liší od podniků vzniklých za účelem zisku. Cílem společensky prospěšného podnikání je vytvářet přidanou hodnotu pro společnost a dosahovat minimálně určitého zisku, který slouží jen jako prostředek pro dosažení tohoto cíle. Pro svou práci jsem si zvolila analýzu business modelu nové organizace Hub Praha, která je zástupcem společensky prospěšného podnikání a na trh v České republice vstoupila v roce 2010. Zkoumala jsem hlavně její příjmy a výdaje a z toho plynoucí schopnost přežít do budoucna. Danou tématiku jsem si zvolila, protože věřím, že společensky prospěšné podnikání jakožto vcelku nový druh podnikání má schopnost nejen uspět na daném trhu, ale ještě přinést pozitivní vliv a přidanou hodnotu lidem ve svém okolí. Dle analýzy provedené v práci si myslím, že majitelé Hub by měli věnovat zvýšenou pozornost řízení cash flow s cílem zabezpečit dostatek finančních prostředků k chodu pobočky. Proto, aby byl Hub úspěšný by měl více zaměřit své marketingové aktivity na správnou komunikaci svého poslání k potencionálním i současným členům a dát si pozor na kapacitní omezení.
Mikroúvěr a sociální podnikání
Kotálová, Radka ; Burgerová, Jiřina (vedoucí práce) ; Chalupníček, Pavel (oponent)
Tato práce se zabývá bojem proti chudobě s využitím mikroúvěrů a vysvětluje princip sociálního podnikání. Popisuje způsob fungování mikrofinancování a jeho historii, uvádí příklady fungujících mikrofinančních institucí v Mexiku a Bangladéši a nabízí jejich srovnání. Zaměřuje se také na stinnou stránku věci, a to zejména na problematiku věna a domácího násilí. Vychází z knih profesora Yunuse a dat platformy MIX Market, které se týkají mikrofinančních institucí působících v obou zemích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.