Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 267 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr
Šimbera, Martin ; Smolík, Milan (oponent) ; Groligová, Ivana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá podnikatelským záměrem, který se zaměřuje na Franchising, maloobchodního formátu tradičních prodejen potravin v Brně. Snahou je vytvořit podnikatelský plán rozvoje maloobchodních formátů tradičních prodejen potravin v Brně o formu franchisingu. Pomocí této práce bych chtěl analyzovat současné možnosti rozvoje této formy z pohledu faktorů makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí a také zvětšit objem prodeje a tím pádem i zisku tradičních prodejen potravin v Brně.
Marketing Research of Customer Satisfaction for Company IKEA Brno
Bezecná, Vladimíra ; Vodák, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Master thesis is focused on research of customers satisfaction in IKEA Brno. The first part defines objectives of the work, including methods for achieving them. Furthermore there are processed theoretical bases which will be used in the analysis of the customer satisfaction. In following part there is a description of current state of the company and also the marketing research. On the base of obtained information there are created proposals and measures, which will lead to higher customers satisfaction.
Marketingové aktivity obchodního řetězce
Doležel, Jiří ; Burková, Pavlína (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami obchodních řetězců v České republice. Vymezuje základní poznatky o obchodu, marketingu, marketingových komunikacích a základních metodách marketingového výzkumu. Dále se zabývá charakteristikou jednotlivých obchodních řetězců potravinového segmentu se zaměřením na moderní trh, z tradičního trhu se věnuje řetězci COOP. V praktické rovině práce zkoumá marketingové aktivity obchodních řetězců a vytipovává nejlepší příklady, hlouběji se zabývá analýzou marketingových aktivit COOPu na základě přístupu SWOT analýzy. Práce využívá také poznatky z dotazníkových šetření: prostřednictvím internetu a osobního dotazování mezi zákazníky COOPu. Vlastní návrhy obsahují doporučení marketingových aktivit uplatnitelných plošně pro všechny obchodní řetězce na trhu a dále pak konkrétně pro COOP.
Studie nákupní funkce v obchodní společnosti
Denev, Alex ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce vyhodnotila ekonomickou situaci společnosti IRD GROUP s.r.o. a navrhla cesty zkvalitnění obchodní funkce, se zaměřením na nákupní funkci, dodavatele a obchodní standart. Po provedení analýzy společnosti byly předloženy návrhy změn v oblasti zkvalitnění služeb a prodeje.
Analýza efektivity marketingové strategie a její další využití ve výrobní firmě
Wiener, Marek ; Veselá, Jitka (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje základní analýzu marketingové strategie výrobní firmy a následně návrhy na její zlepšení. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je věnována současnému marketingu, která obsahuje srovnání finančních a lidských zdrojů. V druhé části je popsán návrh marketingové strategie a její implementace. V diplomové práci je zmíněna i optimalizace výrobního systému. Cílem práce je nastavit marketingovou strategii tak, aby se zvýšil prodej, zisk a zároveň se definovaly náklady na marketing firmy. Výstupem práce je odhalit silné a slabé stránky, příležitosti, hrozby a podrobné kroky, které mohou obsahovat nejen finanční a lidské zdroje, ale i schopnosti a know-how společnosti. Práce má poskytnout ucelenou formu současné marketingové strategie a podrobně popsat její funkčnost.
Využití Paretova pravidla při zefektivnění prodeje
Pinkava, Vojtěch ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vyuţitím Paretova pravidla při zefektivnění sortimentu ve vybrané prodejně maloobchodní sítě Brněnka. Na základě obecných poznatků a praktickém vyuţití Paretova pravidla ve vědeckých pracích je vytvořena metodika určená k hodnocení nabízeného sortimentu. Vytvořená metodika je aplikována na záznamy o prodejích vybrané prodejny. Práce obsahuje návrhy úpravu sortimentu prodejny na základě aplikace vytvořené metodiky.
Návrh marketingové strategie pro Coop supermarket
Musilová, Iveta ; Němečková, Monika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
V této diplomové práci se zabývám návrhem marketingové strategie pro konkrétní organizaci. Pro lepší pochopení problematiky se v první části věnuji teorii, kterou v další kapitole aplikuji do praxe. Cílem této práce je navrhnout a popřípadě implementovat doporučení ohledně marketingových postupů. Cíle bude dosaženo díky strategické analýze.
Podnikatelský záměr
Miluška, Miroslav ; Lamplot, Michal (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o návrhu řešení podnikatelského záměru, který se zaměřuje na Franchising. Obsahuje celkový rozbor firmy a jejího chodu. Dále se zabývá analýzou všech aspektů firmy: strategií, technicko-ekonomická studií, financováním, legislativou a právním rámcem, zaměstnanci a komplexním chodem firmy. Nechybí zde ani zhodnocení a funkčnost firmy.
The Czech retail industry work environment changes in the context of the fourth industrial revolution
Rockson, Scott
Tento výzkum se snažil zhodnotit dopady čtvrté průmyslové revoluce (známé také jako Průmysl 4.0) na pracovní prostředí maloobchodu v České republice, jak by technologický pokrok mohl ovlivnit pracovní sílu v maloobchodě i pracovní místa v maloobchodním sektoru. Česká vláda tento koncept zavedla v září 2015 pod termínem „Průmysl 4.0“, což je národní plán, který má České republice pomoci být konkurenceschopnou ve svých vnitřních sektorech i v evropských protějšcích. Pro tuto studii bylo náhodně vybráno tři sta devadesát devět (399) zaměstnanců maloobchodů v Brně, aby odpověděli. Autor provedl studii s primárními daty shromážděnými pomocí dobře strukturovaných a online dotazníků, jejichž cílem bylo získat informace od zaměstnanců maloobchodu v oblasti Brna, a to jak s předem určenými možnostmi likertovy škály, tak s otevřenými otázkami, které umožňují podrobné vyjádření jejich pohledy na věc. V této studii byl použit deskriptivní a kvantitativní přístup k analýze shromážděných dat, aby se vytvořily smysluplné vztahy odpovědí na výzkumné téma. Data byla shromážděna pomocí Google formuláře, uspořádána a vyčištěna pomocí Microsoft Excel a poté analyzována pomocí tabulek, stejně jako popisné analýzy, grafů a grafů ze softwaru Statistical Package for the Social Sciences (SPSS) 27.0.1. Tato studie odhalila, že maloobchodní prostředí zažilo implementaci technologií Průmyslu 4.0 a zaměstnanci byli zaškoleni k používání těchto nových technologií. Zaměstnanci prozradili, jak některé z jejich manuálních úkolů převzala technika, čímž si usnadnili práci, ale pak se zase zredukoval počet úkolů, na kterých musí pracovat. Bylo zjištěno, že tím, co zaměstnanci předvídají do budoucna, bude pro zaměstnance maloobchodu méně pracovních míst a úkolů, které mohou dělat a proto je nutné, aby přijali změny, vybavili se nezbytnými dovednostmi, aby zůstali relevantní a přizpůsobili se těmto nevyhnutelným dopadům. Autor předložil vládě, maloobchodnímu sektoru a jeho zaměstnancům několik návrhů, aby přežily dopady této revoluce.
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní firmy
Trnková, Tereza
Trnková T., Marketingová komunikace vybrané maloobchodní firmy. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci vybrané maloobchodní firmy specializující se na prodej porcelánu, českého skla a šperků. Hlavním cílem práce je navrhnout nové, nebo zvýšit efektivnost stávajících nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o firmě spolu s návštěvností maloobchodní jednotky. V teoretické části je provedena literární rešerše zaměřená na komunikační mix a maloobchod. Analytická část představuje firmu, analyzuje její stávající marketingovou komunikaci a identifikuje cílové segmenty. Na základě dotazníkového šetření jsou navržena opatření pro zlepšení marketingové komunikace. Mezi stěžejní doporučení patří zvýšení aktivity na sociálních sítích, vylepšení produktových fotografií, přidání anglického jazyka na webové stránky a intenzivnější propagace slevových akcí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 267 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.