Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 51 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr – otevření restaurace rychlého občerstvení
Koranda, Michael ; Matysíková, Michaela (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření malého restauračního zařízení se sortimentem teplých pokrmů určených k odnosu ssebou – tzv. „take-away“. V této práci je řešeno financování projektu, analýza konkurenčního prostředí, návrh realizace a propagace nového podniku.
Návrh podnikatelského plánu pro vznik společnosti
Trtík, Lukáš ; Gattermayerová, Kateřina (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu podnikatelského plánu pro podnik rozvoz rychlého občerstvení. Teoretická část práce vychází z odborné literatury. Analytická část se zabývá převážně analýzou prostředí. Ve vlastním návrhu řešení je pak zpracovaný samotný podnikatelský plán
Návrh podnikatelského plánu pro vznik a rozvoj společnosti
Krhut, Jan ; Odložilová, Kateřina (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského záměru pro založení pojízdného baru. Jedná se o specifický bar kombinující prvky rychlého občerstvení a klasického baru. Práce je složena ze tří částí. Teoretická část bude vycházet z literární rešerše a budou zde vymezeny základní pojmy. Analytická část se bude zabývat analýzou trhu a jeho potřebami, přičemž budou využity nástroje SLEPT a SWOT analýzy. Návrhová část je pak vlastním zpracováním podnikatelského plánu.
Podnikatelský záměr - otevření restaurace rychlého občerstvení
Šifra, Radovan ; Musil, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu pro založení malého moderního restauračního zařízení rychlého občerstvení s originálním sortimentem kvalitních pokrmů. V práci je řešeno využití mezery na trhu, financování projektu, propagace a návrh realizace nového podniku ve velmi konkurenčním prostředí.
Archiv+
Munková, Karolína ; Ponešová, Barbora (oponent) ; Kristek, Jan (vedoucí práce)
Uchovávání, evidování a následné naservírování hýčkaných dat veřejnosti. Archiv jako místo kde informaci konzumuji ale i trávím. Rychlý a pomalý prostor, rychlé a pomalé myšlení. Fast food digitálních informací jako potřebný protipól "pomalého" bádání. Uzavřenost a koncentrace v kontaktu s otevřeným a osvětleným místem plným pohybu.
Podnikatelský plán gastronomického konceptu rychlého občerstvení
Válková, Denisa ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Faltys, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro nový koncept rychlého občerstvení SnackMaster. Jedná se o přípravu malých, teplých jídel zhotovovaných z kvalitních a čerstvých surovin především z farmářského prostředí. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. První část seznamuje čtenáře se základními pojmy týkajícími se podnikání, dále charakteristikou a strukturou podnikatelského plánu. V praktické části je vypracován kompletní podnikatelský plán aplikovaný na daný podnikatelský záměr. Největší důraz je kladen na finanční plán, který je pro účely autorky práce tvořen pouze na první rok činnosti. Cílem této diplomové práce je posouzení životaschopnosti daného projektu, analýza konkurence a dodavatelů, výběr vhodné lokality pro realizaci podnikatelského záměru a v neposlední řadě zjištění potřebných finančních zdrojů.
In-Store marketingové aktivity Bageterie Boulevard v letech 2014 a 2015 s důrazem na jazykovou složku komunikace
Machová, Tereza ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá in-store marketingovými aktivitami českého řetězce rychlého občerstvení Bageterie Boulevard. V jejich rámci klade důraz na jazykové hledisko. Prostor je věnován deskriptivní analýze in-store nástrojů užívaných v průběhu roku 2014 a prvního čtvrtletí roku 2015 na vzorku tří vybraných pražských provozoven řetězce. Po krátkém představení společnosti uvádí první část práce do problematiky in-store marketingu a problematiky reklamních textů. Nastavuje teoretický rámec a vybírá konkrétní nástroje a prostředky, na jejichž základě jsou in- store marketingové aktivity Bageterie Boulevard dále popisovány. Pátrá po základních specifických aspektech in-store marketingu řetězců rychlého občerstvení. Ve své druhé části se práce zabývá samotnou analýzou jednotlivých vybraných prvků prostřednictvím deskripce. Popisuje přítomnost a podobu dlouhodobých i krátkodobých in-store marketingových prostředků i psaných a hovorových sdělení v místech prodeje, respektive v částech pro zákazníka viditelných. U verbální komunikace se věnuje zejména popisu zajímavých jazykových prvků. Všímá si rozdílů mezi jednotlivými provozovnami s důrazem na prodejní atmosféru místa.
Výživa a stravování žáků 4. a 5. tříd na ZŠ v mikroregionu Blatná
STRNADOVÁ, Martina
Cílem diplomové práce bylo prostřednictvím dotazníkového šetření zmapování výživy a stravování dětí mladšího školního věku. K dotazníkovému šetření byli vybráni žáci ZŠ 4. a 5. tříd z mikroregionu Blatná a zúčastnilo se celkem 279 respondentů ve věku 9 - 11 let. Výsledky jsou zpracovány v podobě grafů, tabulek a diskuzi. Výživa dětí je v poslední době velmi diskutované téma. Vše souvisí s automaty, kde děti nachází nezdravé pochutiny.
Podnikatelský plán v oblasti rychlého občerstvení
Hýbl, Jan ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
Cílem této diplomové práce je zpracovat podnikatelský plán pro nově vznikající podnikatelský subjekt v oblasti rychlého občerstvení. Hlavním cílem podnikatelského plánu je posoudit proveditelnost a reálnost daného záměru. Práce je rozdělena na dvě základní části. První z těchto částí je část teoretická, která nejprve seznamuje s podnikatelskou činností a podnikáním malých a středních podniků v ČR. Následně se věnuje popisu hlavních zásad, metod a přístupů pro zpracování, včetně charakteristiky jednotlivých části podnikatelského plánu. V praktické části je zhotoven kompletní podnikatelský plán pro daný projekt, který čerpá z teoretických východisek uvedených v první části práce. V závěru práce je podnikatelský záměr autorem vyhodnocen.
Adaptace marketingové strategie společnosti Chipotle na českém trhu
Hofmannová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Janecký, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce se zabývá fastfoodovým řetězcem Chipotle, známým především ve Spojených státech amerických, a jeho potenciálním vstupem na český trh. Analyzuje marketingovou strategii společnosti a řeší její adaptaci pro český trh. Konkurenční výhodou společnosti je používání lokálních bio surovin, proto ve své diplomové práci zkoumám zájem Čechů o mexickou kuchyni a udržitelný rozvoj. Cílem mé diplomové práce je analýza marketingové strategie mexického fast foodového řetězce Chipotle a následná adaptace marketingového mixu na českém trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 51 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.