Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 370 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Webové rozhraní pro on-line správu laboratorních úloh
Belko, Jakub ; Rozsívalová, Zdenka (oponent) ; Frk, Martin (vedoucí práce)
Předložená práce popisuje aktuální trendy a e-learningové metody využívající Internet v pedagogickém procesu na českých a zahraničních univerzitách. Hlavním cílem je vytvoření webového rozhraní pro on-line správu laboratorních úloh pojmenované „Laboratoře UETE“. Praktická činnost je zaměřena na naprogramování webové aplikace a modulů správy přístrojového vybavení, administraci laboratorních protokolů, včetně implementace obrazových výstupů IP kamer a senzoru atmosférických podmínek. Nedílnou součástí práce je vytvoření modulu pro simulaci fyzikálních veličin využívající komerčně dostupných softwarových komponent, založených na systému klient - server.
Využití programovacích technik při tvorbě výukových kurzů určených pro testování výpočtu daně z příjmu fyzických osob
Brejchová, Monika ; Kába, Daniel (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice využití programovacích technik LMS Moo¬dle při tvorbě výukových kurzů určených pro testování výpočtu daně z příjmu fyzických osob. Popisuje vývojové prostředí Moodlu a funkce předdefinované ve stávajících modulech a ukazuje možnost algoritmizace výpočtů daně a implementace těchto algoritmů v systému. Součástí práce je návrh nového modulu umožňujícího jednoduchou tvorbu testů zaměřených na výpočty daně a jejich automatické vyhodnocování.
Vývoj aplikace pro modelování fyzikálních jevů
Polách, Milan ; Šimek, Milan (oponent) ; Holcman, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit výukový systém pro efektivnější výuku fyzikálních jevů a nahrazení starších používaných systémů. Celek se skládá z několika částí, kde na začátku jsou teoretické informace zobrazeny na internetových stránkách, dále je možné spustit simulaci fyzikálních jevů a na závěr je možné si na animaci prohlédnout, jak daný jev vypadá v reálném prostředí při reálných situacích. Animace pro simulace jevů v reálném prostředí jsou tvořeny programem Blender a pomocí programovacího jazyka Python.
E-learningové výukové moduly
Kosík, Tomáš ; Honzík, Petr (oponent) ; Jirsík, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na popis e-learningu – elektronickou formu výuky, jako způsob moderního vzdělávání. V teoretické části jsou popsány různé formy, možnosti a základní struktury elektronických vzdělávacích systémů. Detailně rozebírá klady a zápory e-learningu, jak z pohledu technického tak z pohledu sociálního. V druhé části této práce je čtenář seznámen s e-learningovým systémem AI Tools používaném na UAMT FEKT VUT v Brně k podpoře výuky základů umělé inteligence. Dále se práce zabývá vytvořením třech zásuvných modulů do tohoto výukového programu. Tyto moduly jsou naprogramovány v jazyce C# a zabývají se problematikou informovaného a neinformovaného prohledávání stavového prostoru dále dopředným a zpětným řetězením používaném v expertních systémech. V závěru práce jsou zhodnoceny teoretické i praktické výsledky práce.
Chemické výpočty Tvorba e-learningových studijních materiálů
Košová, Hana ; Stehlík, Marek (oponent) ; Richtera, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce jsou e-learning, prostředky k jeho tvorbě, tvorba samotná, práce se základními prvky tvořícími e-learning a zhodnocení kvality e-learningu na FCH VUT a Masarykově univerzitě v Brně. Praktickým výstupem této práce je výukový materiál pro chemické výpočty z oblastí koncentrace, ředění a mísení roztoků, rozpustnosti a krystalizace určený pro posluchače 1. ročníku FCH VUT v Brně. Tento výukový materiál byl vypracován v aplikaci Adobe Flash. Při tvorbě bylo využito mnoha nástrojů, které Adobe Flash nabízí. Aplikace je rozdělena do tří kapitol (koncentrace, ředění a mísení, rozpustnost a krystalizace). Jednotlivé kapitoly tvoří vždy dvě části. V první části jsou zobrazeny stručné teoretické informace, důraz je kladen především na vizuální stránku. Toho je dosaženo pomocí názorných animací, příkladem může být rozpouštění krystalů. Druhá část se zabývá ukázkovým výpočtem příkladů na dané téma.
Webová aplikace pro E-learning
Zatloukal, Petr ; Němec, Karel (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na popis možných typů e-learningových systémů jako moderního způsobu vzdělávání a jeho podpory, za použití výpočetní techniky, jejich součástí, zhodnocení metod, které se k tvorbě výukových systémů používají a výběr nejpřístupnější a nejvýhodnější metody pro tvorbu e-learningu . Na základě zjištěných poznatků byl vytvořen výukový systém za použití technologií PHP a AJAX. Hlavním cílem diplomové práce je vývoj e-learningového systému s přesně danými požadavky na jeho funkcionalitu a popisem, jak bylo požadovaných vlastností jednotlivých částí systému dosaženo.
E-learningový kurs
Šenfeldová, Iveta ; Rychlý, Marek (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Informační technologie jsou v dnešní době každodenní podstatnou součástí studentského života. Současné e-learningové technologie jsou založeny na klasickém vztahu učitel-student. Tato práce představuje nový směr, jak učinit učební proces efektivnejší pomocí zvýšení interakce mezi studenty.
Moderní metody multimediálního vyučování
Mazal, Zdeněk ; Přinosil, Jiří (oponent) ; Pfeifer, Václav (vedoucí práce)
Obsahem práce je shrnutí výhod a nevýhod e-learningu, další část se zabývá problematikou vyhledáváním klíčových slov ve zvukových záznamech, kde je přehled používaných metod, fungujících vyhledávačů, jejich rozdělení a možnosti využití. Obsahuje také návrh, realizaci a výsledky úspěšnosti jednoduchého vyhledávače slov ve zvukovém záznamu programovaného v prosředí Matlab.
Elektronové strukturní vzorce Tvorba e-learningových studijních materiálů
Nováková, Kristýna ; Pilátová, Ivana (oponent) ; Richtera, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na výuku elektronových strukturních vzorců pomocí e-learningu. Studijní materiál je vytvořen aplikací Macromedia Flash a je určen převážně pro studenty prvního ročníku Fakulty chemické Vysokého učení technického v Brně. Tento materiál je rozdělen do dvou částí. V první části je pomocí několika kapitol stručně vysvětlena problematika tvorby elektronových strukturních vzorců, druhá část je zaměřena na testování znalostí, které si studenti osvojili v části první. Součástí zadání bakalářské práce bylo i vytvoření obsáhlé databáze elektronových strukturních vzorců, která umožní studentům procvičení této stěžejní chemické problematiky. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na e-learning jako moderní výukovou metodu, je zde ve stručnosti pojednáno o programu Macromedia Flash a dále slouží jako návod pro práci se studijním materiálem.
E-learningový kurs pro výuku jazyka SQL
Jašek, Petr ; Goldefus, Filip (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou e-learningových systémů, konkrétní realizací je systém pro výuku jazyka SQL, který je určen zejména zahraničním studentům. Nejprve je stručně popsána problematika online vzdělávání, dále je provedena analýza požadovaného systému, jeho návrh a vlastní implementace. Systém je realizován jako webová aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 370 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.