Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 77 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh ochrany organizace proti škodlivému software.
Vykydal, Tomáš ; Vykydal, Miloslav (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy současného stavu zabezpečení ve sledované firmě navrhnout jednotlivá řešení v místech, kde byly shledány jakékoliv nedostatky. Výsledkem práce je návrh řešení, které výrazně zvyšuje úroveň zabezpečení proti škodlivému software a popis současné situace v problematice škodlivého softwaru a možnosti ochrany proti němu.
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, Veronika ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a zajistila si tím lepší postavení vůči konkurenci. Zaměřím se na samotný význam e-marketingu a jeho jednotlivé nástroje. Dále provedu několik analýz firmy, na základě kterých následně navrhnu, jakých forem e-marketingu by měla firma využít. V neposlední řadě se budu věnovat cílům, kterých by měla firma dosáhnout a vlastním možnostem, které by měla zvážit.
Model e-reklamy ve zvoleném segmentu elektronického obchodu
Smrž, Marek ; Kovář, Libor (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje a hodnotí malou firmu, která se zabývá výrobou a prodejem keramických produktů. Práce je rozdělena na několik částí, ve kterých se zaměřuje zejména na analýzu elektronického obchodu, který firma používá a na jeho nedostatky, převážně v oblasti e-reklamy. Hlavní částí a náplní práce je navrhnout model e-reklamy, který bude v souvislosti s jeho náklady realizovatelný.
Predikce povahy spamových krátkých textů textovým klasifikátorem
Drápela, Karel ; Křena, Bohuslav (oponent) ; Šimková, Hana (vedoucí práce)
Práce se zabývá kategorizací krátkých spamových textů v SMS zprávách. V první části práce jsou shrnuty aktuální přístupy k textové klasifikaci a následuje popis nejpoužívanějších klasifikátorů. V dalších kapitolách je rozebrána anotace testovacích dat, implementace programu a výsledky klasifikace. Program je schopen klasifikovat texty na základě definovaných kategorií a také odhadnout přesnost klasifikátoru na trénovací sadě. Pro dva navržené typy kategorií dosahuje klasifikátor přesnosti až 82% a 92%. Předzpracování i výběr příznaků měly na přesnost pozitivní vliv. Přesnost je dále možné zvýšit odstraněním části vzorků, které má klasifikátor největší problémy zařadit. Při 80% pokrytí je možné zvýšit přesnost o 8-10%.
Typologie českojazyčného spamu
Vejda, Prokop ; Mňuková, Dominika (vedoucí práce) ; Podzimek, Jan (oponent)
Tato práce představuje nový systém typologie pro českojazyčný spam. Kategorizace v něm probíhá na základě podpovrchových mechanismů odhalených metodou sémiotické analýzy, s primárním důrazem na klasifikaci užité persvazivní metody. Navržený systém lze v kontextu reflektované oborové literatury zařadit mezi víceúrovňové systémy kategorizace. V první úrovni rozlišuje mezi prodejním a inscenačním spamem. V druhé úrovni mezi situačně- inscenačním a identitně-inscenačním spamem. Ve třetí úrovni probíhá diferenciace mezi finanční, zdravotní, erotickou a spotřebitelskou pobídkovou oblastí. Mimo to identifikuje ideologický spam jako samostatnou kategorii. Systém je v rámci výzkumu prověřený aplikací na vzorku českojazyčného spamu ze začátku roku 2023, a sice metodou kvantitativní obsahové analýzy. Tento krok také umožnil představit relevantní sledované charakteristiky ve statistickém kontextu a elementárně zmapovat charakter nevyžádané pošty, která se v emailových schránkách česky mluvících adresátů objevovala začátkem roku 2023. Dalšími východisky výzkumu jsou: rešerše v akademické sféře představených typologických systémů a rešerše dosavadní aplikace sémiotické analýzy na spam. Teoreticky práce těží z konceptů sociální inscenace, řečového jednání, konotativní roviny, mytologie a nejistoty významů v...
A proposal of a method to detect spam from information messages
Rickwood, M. ; Oujezský, V.
This paper presents a spam detection algorithm that uses solely traffic flow logs in the form of Netflow messages. Internet service providers must detect spam in order for their entire subnets not to be marked as spamming stations. The algorithm was drafted based on an analysis of various datasets containing Netflow records. These datasets consist of valid e-mails, spam and common non e-mail related traffic. The algorithm uses domain name system blacklist verification as the first step of identifying a spamming station. Furthermore, theoretical models of valid clients and spammers have been laid out. In continuation of this work, the dataset will be studied to find correlation with the models. Included in the tracked parameters one can find the number of incoming and outcoming messages, timestamps amongst others.
Modul do antispamového software zajišťující filtraci e-mailů za využití geolokace odesílatele
Kovařík, Martin ; Komosný, Dan (oponent) ; Caha, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením modulu do antispamového softwaru zajišťující filtraci e-mailů za využití geolokace odesílatele. V teoretické části práce se obecně popisuje spam a hrozby, které se šíří e-mailovou komunikací, jako je sociální inženýrství a malware. Následně je popsán princip e-mailu a e-mailových hlaviček, e-mailové filtry i jejich metody na filtraci zpráv a jako poslední je popisována geolokace IP adresy a způsoby zjištění polohy síťového zařízení. Vytvořený modul Geolock pro filtraci e-mailů byl vyvinut pro antispamový software SpamAssassin a používá geolokační databázi IP2Location. Je znázorněno zakomponování modulu do programu SpamAssassin a je popsán samotný modul a jeho jednotlivé části. Modul je otestován na datasetu a je naznačeno jeho reálné použití. Modul Geolock je zveřejněný na platformě GitHub pod licencí MIT (https://github.com/MartinKovarik/Geolock).
Nevyžádaná reklama v české a německé právní úpravě
Vacková, Linda ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Horáček, Vít (oponent)
Nevyžádaná reklama v české a německé právní úpravě Předkládaná rigorózní práce s názvem "Nevyžádaná reklama v české a německé právní úpravě" komplexně analyzuje problematiku nevyžádané reklamy v právním řádu České republiky a Spolkové republiky Německo. Nevyžádaná reklama představuje určitý zásah do osobní nebo obchodní sféry svých adresátů nebo třetích subjektů a s rozvojem moderních komunikačních prostředků se vyskytuje stále častěji a v rozmanitých formách. I když je reklama projevem svobody podnikání a svobody projevu, je třeba její právní regulace, obzvlášť pokud je nežádaná a obtěžující. Text práce je systematicky členěn do čtyř na sebe navazujících částí. První část představuje úvodní zamyšlení nad potřebou a důvodem právní regulace nevyžádané reklamy. Druhá část je dělena do čtyř kapitol a přináší východiska regulace nevyžádané reklamy a nástin její současné podoby. První kapitola se věnuje historickému východisku regulace nevyžádané reklamy. Druhá kapitola zasazuje nevyžádanou reklamu do širšího právního rámce ústavního práva. Následuje kapitola třetí, jež uvádí problematiku nevyžádané reklamy v kontextu evropského práva primárního a především sekundárního. V poslední čtvrté kapitole je věnován prostor přehledu platné právní úpravy nevyžádané reklamy v českém a německém právním řádu tak,...
Recegnition of Repeating SMS Patterns
Kočalka, Jakub ; Češka, Milan (oponent) ; Holík, Lukáš (vedoucí práce)
With the advances in e-mail spam recognition and user awareness, spammers are moving towards less researched media. One of those is the short messaging system (SMS), which boasts high availability and open rates. Those characteristics are also attractive to legitimate businesses that need to send short, bulk messages to their clients. However, while these messages might be solicited by the end-user, they might represent a loss for the SMS service provider, as these businesses often misuse unlimited SMS plans meant for regular customers to avoid paying for more expensive solutions designated for them. It is therefore desirable to be able to recognize both unsolicited and solicited bulk messages. Bulk messages are generally generated from a template. The goal of this work is to design a clustering algorithm that treats a message as a sequence of lexical units (words), and evaluate it's effectiveness compared to a locality sensitivity hashing method that treats the message as a string of symbols. The work evaluates the suitability of the Smith-Waterman alignment algorithm for this task. The work details why Smith-Waterman (and other local alignment techniques) is unsuitable, and how it can be replaced by Needleman-Wunsch (global alignment) to produce much better results. The resulting algorithm is able to cluster real messages into campaigns satisfactorily, and performs well even in situations where the benchmark locality sensitivity hashing method fragments campaigns.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 77 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.