Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internetové podnikání na příkladu českého a ukrajinského e-shopu
Galkin, Rodion ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Mísař, Jan (oponent)
Na základě vlastních praktických znalosti a zkušenosti v oblasti internetového obchodování analyzovat český a ukrajinský trh a napsat návod pro začínající podnikatele v oblasti nákupu a prodeje příslušenství pro mobilní telefony a tablety.
Podnikatelský plán
Bartoš, Pavel ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření konkrétního podnikatelského plánu a ověření jeho realizovatelnosti. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, provedeno zhodnocení výběru právní formy podnikání a popsána struktura podnikatelského plánu. Praktickou částí je vytvoření konkrétního podnikatelského plánu pro e-shop nabízející zejména vína, která jsou vyráběny tradičními postupy. Součástí praktické části práce je především analýza konkurence, analýza produktového portfolia, marketingová strategie a finanční plán.
Jak učit ty, kteří už vědí opravdu hodně
Koubský, Petr
V loňském roce jsme založili vzdělávací iniciativu iCollege, zaměřenou na výuku podnikání na internetu. V současné době máme 20 absolventů zimního semestru a dalších 30 studentů prochází kursem právě teď. Chci se s vámi podělit, co se naučili studenti, co učitelé a co my organizátoři.
Videozáznam: Stáhnout plný textMP4
Podnikatelský plán internetové firmy
Zelený, Martin ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem internetové firmy. V první části se zaměřuje na teoretický koncept počátku podnikání s důrazem na internetový marketing. Je věnována pozornost všem teoretickým aspektům od charakteristiky podnikatele přes právní formy až po formální věc zpracování podnikatelského plánu. V praktické části je pak rozpracován konkrétní podnikatelský plán firmy zabývající se novým druhem šíření video reklamy pomocí serveru, díky němuž mohou uživatelé vyhrát jimi předem vyhranou cenu. Tento podnikatelský záměr se jeví atraktivní jak zadavatelům reklamy, tak případným uživatelům.
Srovnání internetového podnikání v Německu a ČR
Hráský, Antonín ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá srovnáním vybraných aspektů internetového podnikání v ČR a Německu. Hlavním cílem práce je zhodnocení úrovně rozvoje internetového podnikání v ČR v posledních několika letech za pomoci komparace se situací v Německu. Dílčími cíli jsou potom zhodnocení klíčových předpokladů k rozvoji internetového podnikání v ČR a Německu, vytyčení perspektiv a příležitostí do budoucna v tomto oboru a srovnání některých vybraných aktuálních aspektů a trendů internetového obchodování v ČR a v Německu. Práce je rozdělena do 2 částí, a to teoretické a analytické. V rámci teoretické části jsou definovány jednotlivé pojmy, popsány subjekty a aplikace e-komerce a zhodnocen vývoj tohoto oboru v posledních 20 letech. V analytické části práce je nejprve věnován prostor srovnání vybraných předpokladů pro růst e-komerce v ČR a Německu, jako jsou např. právní prostředí, internetová penetrace nebo ICT vybavenost podniků a domácností. V závěrečné kapitole je potom vyhodnocen vývoj a současný stav internetového podnikání v obou vybraných regionech a popsán je zde také přístup EU k dané problematice.
Projekt založení internetového obchodu
Kašparová, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářské práce se zabývá tématem založení internetového obchodu. První část se věnuje zakládání internetového obchodu obecně: právními náležitostmi zakládání, webovými stránkami, vztahem k zákazníkům z pohledu práva, distribucí zboží a platebními možnostmi. V další části jsou popsány různé možnosti propagace na internetu. Další část se zabývá projektem založení internetového obchodu Tonermag.cz. Jsou zde popsány kroky, které vedly k jeho založení a také způsoby jeho propagace. Cílem práce je shrnout kroky a vytvořit postup k založení internetového obchodu.
Elektronický obchod v malé a střední firmě
Svobodová, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem založení internetového obchodu v podmínkách České republiky se zaměřením na veškeré složky tvorby e-shopu od prvotního ujasnění cílů přes získávání živnostenského oprávnění až po zpřístupnění obchodu uživatelům. Dále je v práci popsáno, jakými způsoby lze internetový obchod efektivně propagovat a jaké mohou vzniknout komplikace při jeho reálném provozování. Praktická část práce analyzuje již zaběhnutý e-shop www.gastrocom.cz.
E-Commerce v malých a středních podnicích
LAMAČ, Petr
Diplomová práce má název E-commerce v malých a středních podnicích. Pro její potřeby byla získána primární i sekundární data. Pro diplomovou práci byly stanoveny cíle a hypotézy, které byly pomocí těchto dat splněny a zodpovězeny. Primární data byla důležitá pro literární rešerši a srovnání e-commerce v České republice a jiných zemích, zejména v EU, data pro srovnání byla získána z Eurostatu a jiných odborných institucí. Nejdůležitějším zdrojem dat byl dotazníkový průzkum, který byl proveden mezi různými podnikatelskými subjekty v České republice. Otázky byly orientovány na minulost, přítomnost a budoucnost a daly jasnou odpověď na minulý vývoj i možnost budoucích trendů v tomto odvětví. Primárních dat z dotazníkového výzkumu bylo využito i do praktické aplikace e-commerce, kdy byl vytvořen podnikatelský plán nového internetového obchodu, který bude prodávat zlaté a stříbrné mince.
Analýza specializovaného internetového obchodu
JAROŠ, Dalibor
Tato práce analyzuje specializovaný internetový obchod, jeho přípravu po stránce technické i obchodní, jeho vstup na trh, první marketingové aktivity, jejich korekce a zhodnocuje celkovou ekonomickou stránku projektu.
Modely a metody síťové ekonomiky
BÖHM, Petr
Cílem práce je vytvořit souhrn modelů a metod síťové ekonomiky zahrnující síťovou strukturu, dynamické a neurčité prostředí, faktory více kritérií v síťové ekonomice. Hlouběji se zabývám teorií grafů, sítí a dodavatelskými sítěmi. Součástí práce je analytická část, kde jsou vzorce a pomocí nich zjišťuji pozici uzlů v sítích dat z Lidé.cz a eBay. Dané modely demonstruji i s výpočty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.