Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 216 záznamů.  začátekpředchozí202 - 211další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lokální větrání
Bilík, Martin ; Otáhal, Jan (oponent) ; Krejčí, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou lokálního větrání, především variantou lokálního odsávání. Na začátku práce jsou uvedeny důvody, proč je větrání důležité. Jsou zde vyjmenovány i některé požadavky na větrání a to z hlediska technického i legislativního. Dále je proveden rozbor větracích systémů podle několika kritérií. Systémům a způsobům místního větrání je věnována další část této práce. V další části je proveden popis a rozdělení součástí větracích systému. Poslední kapitola se věnuje odsávacím nástavcům a postupům při jejich navrhování. Je zde také provedeno porovnání jejich parametrů, ze kterých vyplývají provozní náklady spojené s užívání těchto nástavců.
Dopravní gravitační dráha
Fatka, Milan ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout dopravní gravitační dráhu pro přepravu ocelového odlitku v rámci mezioperační vnitropodnikové přepravy. Dopravník je řešen podle platných norem s přihlédnutím k jednoduchosti konstrukce, výroby a montáže (demontáže) s širokým využitím normalizovaných částí. Taktéž bylo hleděno na to, aby se dalo využít návrhu při řešení obdobných zadání.
Návrh elektrického kladkostroje
Bádr, Miroslav ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvořit technickou dokumentaci k elektricky poháněnému kladkostroji s ručně poháněným pojezdem. Zadány byly základní parametry jako nosnost, zdvih a rychlost zdvihu. Nejprve byl proveden výpočet zatížení čepů, pojezdových kol a volné kladky. Následně byl proveden výpočet pro správnou volbu lana, volné kladky, lanového bubnu a ložisek pro lanový buben. Po tomto výpočtu následoval výpočet pro správnou volbu elektromotoru a spojky. Dokumentace byla doplněna obrázky a tabulkami, které jsou umístěny u jednotlivých rozhodujících uzlu kladkostroje. K dokumentaci byl vytvořen jak výkres navrhovaného zařízení tak výkresy jednotlivých podsestav.
Analýza dějů při spojování dopravních proudů
Mikolášek, Igor ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je analýza chování dopravního proudu v místě spojování dvou jízdních pruhů, kde se předpokládá aplikace pravidla zipu dle zákona č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích. Pro pozorování a sběr dat byla zvolena ulice Žabovřeská na VMO Brno ve směru od Královopolských tunelů k MÚK Hlinky. Pro sběr dat bylo použito pozorování, ruční měření, radary a další dostupné prostředky. Na základě analýzy změřených dat jsou uvedeny návrhy na zvýšení kapacity dopravního hrdla v době, kdy je vytvořena kolona. Jedno z navržených řešení je otestováno v simulačním programu Aimsun.
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Bojkovice-Bohuslavice nad Vláří
Ptáček, Jiří ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tato práce prověří možnosti zvýšení traťové rychlosti pro traťový úsek Bojkovice - Bohuslavice nad Vláří. Zvýšení rychlosti bude posuzováno se stávajícími geometrickými parametry koleje a s navrhovanými změnami geometrických parametrů koleje. Navrhované změny nesmí výrazněji zasahovat do tělesa tratě. V obou případech bude přihlíženo na omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, kolejových rozvětví apod., popř. budou navrženy změny i těchto objektů.
Vzájemná interakce vozidel a silničních záchytných systémů
Rozbroj, Lukáš ; Němec, Ivan (oponent) ; Hradil, Petr (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se naučilo pracovat s programem LS-DYNA. Výsledkem byl výpočet deformací pro betonovou bariéru, do které bylo naráženo vozidlem v rychlostech 80 km/h, 100km/h a 120 km/h pod úhly 15° a 30°. Byly provedeny výpočty a vyhodnocení důležitých veličin.
Návrh a ověření tréninku sprintera
TŮMA, Pavel
Cílem diplomové práce je navržení rychlostního tréninku a jeho ověření pomocí motorických testů. V práci byla použita metoda experimentu, jehož výsledky byly statisticky vyhodnoceny. Experimentální období a testování probíhalo od února do června 2013. V teoretické části předkládáme historii sprintu, dělení sprinterských disciplín, energetické zásobení sprinterského výkonu a trénink sprinterských disciplín. V praktické části se zabýváme sestavením tréninkového plánu a jeho zhodnocením. Vyhodnocení výsledků potvrdilo hypotézy. Došlo ke zlepšení v rychlostních, silových, odrazových a rychlostně-vytrvalostních testech. A tím byl tréninkový plán úspěšně ověřen.
Srovnání úrovně kondičních schopností u hráčů extraligových týmů v hokejbalu
GÄRTNER, Tomáš
Úkolem bakalářské práce je pomocí standardizovaných testů zjistit úroveň pohybových schopností jednotlivých hráčů české extraligy hokejbalu. Testová baterie se bude skládat ze dvou testů na rychlost a dvou testů na vytrvalost, které absolvuje hráč na konci letní přípravy mužstva, kdy by měl vykazovat tu nejvyšší úroveň trénovanosti. Každý trenér všech zúčastněných mužstev obdrží předem zpracovaný formulář, kde vyplní vše potřebné ke zpracování dat. Po zpracování všech naměřených výsledků, dojde k roztřídění hráčů podle věku a postu. Bude následovat vzájemné porovnávání jednotlivých skupin a potvrzení nebo naopak vyvrácení předem určených hypotéz.
Radarové měřiče rychlosti používané v ČR
THIERBACH, Petr
Tato práce pojednává o měření rychlosti na pozemních komunikacích v České republice. Jako první je popsána historie měření rychlosti. V dalších kapitolách jsou popsány fyzikální jevy, které měření umožňují i jevy, které je potřeba eliminovat pro úspěšné měření a dokumentaci přestupků. Dále navazuje přesnost měřičů v závislosti na dodržení základních podmínek, pro určení stanoviště měření a s tímto spojené nepříznivé vlivy. V práci jsou popsány dva nejpoužívanější typy přístrojů AD9 C firmy RAMET C.H.M. a.s, Česká republika a UltraLyte 100LR firmy Laser Technology, Inc. USA, které se vzájemně liší, především svou použitou technologií i některými součástmi. Anotace
Dopravní nehodovost a její sociální dopady
VLÁSEK, Vladislav
Diplomová práce {\clqq}Dopravní nehodovost a její sociální dopady`` je zaměřena na oblast dopravních nehod vzniklých vlivem nepřiměřené rychlosti a na sociální dopady způsobené dopravní nehodovostí. Každý rok umírá na českých silnicích přibližně tisíc lidí, další tisíce zraněných si z dopravní nehody si odnáší trvalé doživotní následky. Vedle přímých ztrát na životě, zdraví a majetku přináší dopravní nehody společnosti řadu dalších často těžko vyčíslitelných nákladů. Od financování výjezdu jednotek integrovaného záchranného systému přes výlohy na léčení a následnou rekonvalescenci až po případné sociální dávky pro zdravotně postižené a s tím související dopady na příbuzné obětí nehod. Cílem práce je zmapovat situaci v oblasti vzniku dopravních nehod, při kterých dochází k těžkým zranění nebo úmrtí účastníků a zjištění nejzávažnějších sociálních dopadů dopravních nehod. K získání informací za účelem realizace cílů a potvrzení hypotézy byl realizován kvantitativní výzkum a jako metoda k ověření správnosti předpokládané hypotézy byla použita sekundární analýza dat z evidencí Policie České republiky a Ministerstva vnitra České republiky. Za účelem zmapování nejzávažnějších sociálních dopadů byly užity rozhovory s náhodně vybranými účastníky dopravních nehod, kteří utrpěli těžká zranění s trvalými následky. Základní zkoumaný soubor tvoří účastníci dopravních nehod na území České republiky, o kterých je záznam v evidenci Policie České republiky v období 2003- 2006, při kterých došlo k usmrcení, těžkému nebo lehkému zranění účastníků. Stanovená hypotéza práce, že k nejzávažnějším následkům dopravních nehod dochází vlivem nepřiměřené rychlosti byla potvrzena, rovněž byly zmapovány nejzávažnější sociální dopady následků dopravních nehod.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 216 záznamů.   začátekpředchozí202 - 211další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.