Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 217 záznamů.  začátekpředchozí185 - 194dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Psychology of pricing
Bimaj, Arjola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cena je jedním z indikátorů marketingového mixu, který přímo ovlivňuje zisk společnosti. Správná cena může zvýšit zisk a naopak nesprávně stanovená cena může výrazně zisk snížit. Podniky tedy při stanovování cen svých produktů musí zohledňovat řadu faktorů, přičemž jedním z cílů je maximalizovat své příjmy. Moderní faktory v hospodářské oblasti, kontinuální změny v životním prostředí či současná finanční situace ve světě dosavadní systém cen narušily, avšak zároveň nutí manažery hledat nové způsoby, aby byly jejich produkty schopny držet krok s těmito změnami. Cílem této diplomové práce je tedy studovat psychologii cen v souvislosti s faktory, jež ovlivňují psychologii a chování spotřebitelů, pokud jde o nákupní rozhodování. Zjištěné informace poté mohou sloužit jako užitečné vstupy pro podniky s cílem pochopit tyto faktory a jejich použití, aby tak posléze byli schopny zajistit nejvhodnější způsob stanovení ceny za svůj produkt.
Využití metody barvově slovních asociací v marketingu
Popelka, Milan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl ukázat možnosti využití metody barvově slovních asociací v marketingu. Pro tento účel se první kapitola zabývá psychologií spotřebitele. V druhé kapitole následuje základní přehled marketingových nástrojů. Třetí kapitola mapuje standardní metody marketingového výzkumu doplněné o oblast neuromarketingu. Metoda barvově slovních asociací je podrobně charakterizována v kapitole čtvrté, kde jsou vydefinovány obecné směry jejího možného využití. Příklady využití metody barvově slovních asociací v marketingových výzkumech jsou uvedeny v kapitole páté. Pomocí realizovaných výzkumů společností Zaměstnanci.com s.r.o. jsou představeny prakticky využitelné výstupy pro potřeby marketérů.
Destinace Posázaví na trhu cestovního ruchu
KOVÁČOVÁ, Markéta
Cílem této práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace Posázaví na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací, zjištění vnímání destinace a následné určení pozice destinace na trhu cestovního ruchu.Na základě analýze silných a slabých stránek byla identifikována konkurenční výhoda a dále byl navrhnut způsob jejího prosazování.
Role obalů v nákupním rozhodování spotřebitelů
BÍNOVÁ, Zuzana
Obsahem této práce: Role obalu v nákupním rozhodování spotřebitelů bylo zjistit, jaký vliv má obal na vnímání hodnoty a vytváření představ o výrobku, potažmo na nákupní rozhodování spotřebitelů. Zhodnotit současný stav obalové politiky vybraného podniku a jeho vliv na vnímání produktu zákazníky. Na základě analýzy navrhnout vhodná zlepšující opatření.
Příspěvek k recepci uměleckých děl v teorii a praxi
MÁČOVÁ, Eva
Tato práce se zabývá problematikou vnímání uměleckých děl. Teoretická část toto téma navozuje. Uvádí nejčastější faktory ovlivňující naše vnímání a posuzování děl a sleduje je i z pozice výtvarného pedagoga. Praktická část se získané poznatky snaží zúročit v souboru komorních objektů ze skla a také je ověřuje v pedagogické práci s dětmi v galerii.
Okouzlení světlem
MÁČOVÁ, Nina
Úvodní teoretická část obsahuje pasáže o různých teoriích pojetí světla a barev v návaznosti na historické souvislosti. Zabývá se i tématy, které se světlem přímo souvisejí, např. stíny, světla apod. a jejich projevy v umění, malbě, skle, mozaice a vitrajích. Praktická část se získanými poznatky snaží zúročit v souboru autorských knih v podobě světelných objektů. U těch se pozornost zaměřuje hlavně k charakteristickým vlastnostem různých materiálů a jejich působení na člověka ve spojení se světlem.
Vnímání IT služby v kontextu řízení
Vencovský, Filip ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Vnímání je fenomén, který přichází do styku s IT službou na několika místech, přičemž v každém z těchto míst mohou být identifikována určitá rizika. Na základě rešerše IT literatury ITIL Service Design, Quality management for IT services a dalších byly identifikovány tři zásadní problémy: problém externalizace potřeb businessu, problém tvorby specifikace služby a problém interpretace specifikace a smluv. K vysvětlení problému jsou použity náhledy z oborů kognitivní a sociální psychologie, filosofie, marketingu a práva. Z relevantních tvrzení je sestaven syntetický model, který hlavní problémy přehledně vysvětluje.
Výchova k hlubšímu vnímání národní identity prostřednictvím výtvarné hry (mladší školní věk)
MACHÁLKOVÁ, Martina
Ústředním tématem práce je národní identita v rámci výtvarné výchovy. Nejdříve se tedy zabývám definováním pojmů výchova, vnímání, mladší školní věk, samozřejmě také vymezením národním identity a s ní souvisejícími termíny identity, zvyků, tradice, kultura a společnost. Práce se snaží názorně popsat poznání svého národa právě prostřednictvím výtvarné hry a uvádí pak názorné příklady pro práci s dětmi během školní výuky i mimo ni. Bakalářská práce slouží spíše k upozornění na danou problematiku a dává tak možnost dalšího zkoumání tématu národní identity vyučované v hodinách výtvarné výchovy.
Funkce krásy ve vzdělávání předškolního dítěte
LUSTOVÁ, Martina Mangaldéví
Bakalářská práce "Funkce krásy ve vzdělávání předškolního dítěte" se zabývá rolí estetického vnímání světa ve výchově předškolního dítěte s akcentem na funkci krásy a jejího působení na dítě. Teoretická část definuje pojmy, které s estetickou výchovou souvisí. Zejména krásu, estetiku, umění a kýč. Zabývá se také dějinami estetického myšlení, specifickými zvláštnostmi vnímání předškolního dítěte a možnostmi estetické výchovy v současném předškolním vzdělávání. Praktická část seznamuje s projektem "Náš strom", který je zaměřen na rozvoj vnímání a schopnosti tvořivého vyjádření. Celý projekt byl realizován v částech "Krása podzimu", "Krása zimy" a "Krása jara" a následně zhodnocen. Cílem bylo zjistit, zda děti jsou schopny krásu posoudit. Vše doplnit názory učitelek mateřských škol.
Život stromu - nestromu
MACHÁČKOVÁ, Tereza
Cílem této práce je doložit hloubku a důležitost sepětí člověka s přírodou a na základě této myšlenky vystavět výtvarný projekt, zúžený na vztah člověka a stromu Tento projekt by měl děti citlivě vést ke schopnosti hlubšího vnímání a pozorování přírody, k uvědomění si její nenahraditelnosti a krásy. Teoretická část práce se zaobírá zobrazením přírodních motivů s akcentací motivu stromu v průřezu dějinami umění a částečně literatury. Strom tedy vnímáme jako symbol, který může přírodu jako takovou charakterizovat. Část praktická sleduje význam environmentální tematiky ve výtvarné výchově a zaměřuje se na uvedení výtvarného projektu do školní praxe.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 217 záznamů.   začátekpředchozí185 - 194dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.