| |
| |
| |
|
Význam mobilního telefonu v životě mladých Rusů
Faiklová, Iva ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Melniková, Lea (oponent)
Mobilní komunikace se stala nezbytnou součástí života a pro mnohé se stal mobilní telefon součástí životního stylu. Pro mobilní operátory je to zase velmi lukrativní obchod. Ruský trh je specifický nejen svojí obrovskou rozlohou, ale také možnostmi, které v případě úspěšně zvládnutého vstupu představuje. Trh s 142,8 mil. obyvatel je zároveň i pomyslnou vstupní bránou na trhy mobilních operátorů v celém SNS, a to je opravdu neodolatelná výzva. Chtějí-li případní zájemci z řad zahraničních společností, ale i ti, kteří jsou na ruském trhu již mnoho let, nabídnout správné služby, které zákazníci opravdu uvítají, musí je dobře znát. A aby své potenciální i stávající klienty mohli mobilní operátoři pochopit, musí vědět, co jejich klienti chtějí. Právě analýza těchto potřeb, zvyků, požadavků a očekávání klientů mobilních operátorů je cílem této diplomové práce.
|
|
Analýza spotřebního chování na trhu osobních automobilů
Švarc, Petr ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent)
Práce se ve své teoretické části kromě jiného zabývá metodologií marketingového výzkumu, charakteristikou trhu s osobními automobily v České republice a nastiňuje její ekonomickou situaci. Praktická část je zaměřena na analýzu spotřebního chování na trhu s osobními automobily v ČR na základě získaných dat v dotazníkovém šetření. V závěru shrnuje výsledky svého výzkumu a vyvozuje z nich obecnější tendence platné pro český trh s osobními automobily.
|
| |
|
Výzkum účastníků trhu pro společnost Roman Báša-Mapei
Bášová, Kateřina ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Práce je zaměřena na rozbor spokojenosti zákazníků a zhodnocení konkurenčního postavení stavební společnosti v oblasti péče o zákazníka. Cílem práce je vytipování slabých míst v oblasti péče o zákazníka, navržení možných způsobů, řešení, dále identifikace hlavních konkurentů společnosti a porovnání kvality komunikace a zákaznické péče jednotlivých firem.
|
|
Analýza bankovních služeb pomocí metody mystery shopping
Lehovcová, Jana ; Malý, Václav (vedoucí práce) ; Švagrová, Gabriela (oponent)
Spojením oblastí marketingového výzkumu a analýzy spokojenosti klientů v bankovním sektoru vznikla práce se jménem "Analýza bankovních služeb pomocí metody mystery shopping". Práce je spojením teoretického úvodu a praktické části rozdělěné do dvou oblastí, jimiž jsou dotazování bankovních klientů a mystery shopping provedený na pobočkách bank. Cílem práce je zjistění míst nižší spokojenosti bankovních klientů a navrhnutí opatření vedoucích k zvýšení této spokojenosti.
|
|
Segmentace trhu jogurtů
Nováková, Martina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Semrád, Jan (oponent)
Cílem práce je odhalit segmenty na českém trhu jogurtů. Práce obsahuje charakteristiku produktu a jednotlivých tržních subjektů. Data jsou zpracována na základě primárních dat (dotazníkové šetření). Práce obsahuje primární analýzu, křížovou a shlukovou analýzu. Výsledkem je charakteristika jednotlivých segmentů včetně marketingového doporučení.
|
| |