Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,483 záznamů.  začátekpředchozí1464 - 1473další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv referenčních skupin na spotřební chování studentů gymnázií
Vodsloň, Ondřej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Brejchová, Jiřina (oponent)
Práce pojednává o vlivu referenčních skupin a aplikaci marketingových technik na ovlivňování spotřebního chování gymnaziálních studentů. Práce se snaží nalézt odpověď na otázku, zda existuje rozdíl v působení referenčních skupin na spotřební chování studentů státních a soukromých gymnázií v Praze. V rámci práce jsou nastíněny nejvhodnější marketingové techniky pro efektivní působení na cílovou skupinu gymnazistů. Součástí práce je analýza dvou dotazníkových výzkumů, a jedné provedené focus group.
Efektivita direct marketingu na průmyslovém trhu
Cvrčková, Martina ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Libertín, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjištění skutečnosti, jak působí direct marketing na malé a střední podniky v oblasti průmyslového trhu v České republice a na základě zjištěných informací navrhnout optimální řešení direct marketingové komunikace s těmito typy podniků pro společnost Vodafone. K získání požadovaných informací jsem v rámci diplomové práce provedla marketingový výzkum, ve kterém jsem využila jednu z metod kvantitativního výzkumu, a to dotazování přes internet. Výsledky výzkumu jsou formulovány obecně a může je využít jakákoli společnost, která by chtěla oslovit zmíněné typy podniků.
Problematika uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o.
Šauerová, Libuše Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Fialová, Alžběta (oponent)
Význam marketingového řízení v podniku. Situační analýza firmy včetně konkurenčního prostředí a spokojenosti zákazníků (SWOT analýza). Popis a zhodnocení marketingové strategie, definování vize a mise. Používání nástrojů marketingového mixu ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. Zhodnocení uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. a vypracování doporučení, která by mohla přispět k rozvoji společnosti a loajalitě zákazníků.
Hodnocení reorganizace hotelového zařízení
Krajňáková, Lucie ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Bednářová, Iva (oponent)
Diplomová práce řeší, zda reorganizovat hotelové zařízení vybudováním Wellness, popř. Wellness&Spa centra. Návrh variant je docílen na základě externí analýzy hotelového trhu v České republice a Karlových Varech a interní analýzy hotelového zařízení spolu s marketingovým výzkumem v něm.
Návrh strategie podniku Alantic Studio
Dočkalová, Petra ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Daněk, Pavel (oponent)
Autorka za pomocí marketingového výzkumu a strategické analýzy, tj. hodnocení vnějších a vnitřních faktorů podniku, navrhuje strategická opatření.
Význam mobilního telefonu v životě mladých Rusů
Faiklová, Iva ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Melniková, Lea (oponent)
Mobilní komunikace se stala nezbytnou součástí života a pro mnohé se stal mobilní telefon součástí životního stylu. Pro mobilní operátory je to zase velmi lukrativní obchod. Ruský trh je specifický nejen svojí obrovskou rozlohou, ale také možnostmi, které v případě úspěšně zvládnutého vstupu představuje. Trh s 142,8 mil. obyvatel je zároveň i pomyslnou vstupní bránou na trhy mobilních operátorů v celém SNS, a to je opravdu neodolatelná výzva. Chtějí-li případní zájemci z řad zahraničních společností, ale i ti, kteří jsou na ruském trhu již mnoho let, nabídnout správné služby, které zákazníci opravdu uvítají, musí je dobře znát. A aby své potenciální i stávající klienty mohli mobilní operátoři pochopit, musí vědět, co jejich klienti chtějí. Právě analýza těchto potřeb, zvyků, požadavků a očekávání klientů mobilních operátorů je cílem této diplomové práce.
Analýza spotřebního chování na trhu osobních automobilů
Švarc, Petr ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent)
Práce se ve své teoretické části kromě jiného zabývá metodologií marketingového výzkumu, charakteristikou trhu s osobními automobily v České republice a nastiňuje její ekonomickou situaci. Praktická část je zaměřena na analýzu spotřebního chování na trhu s osobními automobily v ČR na základě získaných dat v dotazníkovém šetření. V závěru shrnuje výsledky svého výzkumu a vyvozuje z nich obecnější tendence platné pro český trh s osobními automobily.
Analýza postavení orientačního běhu v České republice
Šedivý, Jan ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
V první části práce je zpracován přehled postupů, technik a metod, které se dají při marketingové analýze uplatnit. V další části je zdůvodněn výběr použitých metod a popsán provedený marketingový průzkum. Závěrečná část obsahuje shrnutí výsledků a hlavní závěry a doporučení.
Výzkum účastníků trhu pro společnost Roman Báša-Mapei
Bášová, Kateřina ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Práce je zaměřena na rozbor spokojenosti zákazníků a zhodnocení konkurenčního postavení stavební společnosti v oblasti péče o zákazníka. Cílem práce je vytipování slabých míst v oblasti péče o zákazníka, navržení možných způsobů, řešení, dále identifikace hlavních konkurentů společnosti a porovnání kvality komunikace a zákaznické péče jednotlivých firem.
Analýza bankovních služeb pomocí metody mystery shopping
Lehovcová, Jana ; Malý, Václav (vedoucí práce) ; Švagrová, Gabriela (oponent)
Spojením oblastí marketingového výzkumu a analýzy spokojenosti klientů v bankovním sektoru vznikla práce se jménem "Analýza bankovních služeb pomocí metody mystery shopping". Práce je spojením teoretického úvodu a praktické části rozdělěné do dvou oblastí, jimiž jsou dotazování bankovních klientů a mystery shopping provedený na pobočkách bank. Cílem práce je zjistění míst nižší spokojenosti bankovních klientů a navrhnutí opatření vedoucích k zvýšení této spokojenosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,483 záznamů.   začátekpředchozí1464 - 1473další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.