Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 152 záznamů.  začátekpředchozí142 - 151další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zaměstnanců ve vybraném podniku
Havlíčková, Klára ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Šantora, Karel (oponent)
Práce se zabývá problematikou spokojenosti zaměstnanců v malém podniku zohledňující systém odměňování, systém motivace, možnosti kariérového růstu a pracovní vztahy v podniku. V teoretické části jsou popsány jednotlivé pojmy související s pracovní spokojeností, motivací a výkonem. Jsou zde stručně vymezeny základní teorie motivace pracovního jednání a nejdůležitější faktory, které mají vliv na pracovní spokojenost. Praktická část je zaměřena na konkrétní organizaci, ve které proběhl průzkum spokojenosti zaměstnanců, a na základě výsledků průzkumu byla navržena opatření vedoucí ke zlepšení situace v organizaci.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Čenovská, Iva ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na spokojenost zaměstnanců. Cílem práce je získat aktuální přehled o stavu spokojenosti zaměstnanců ve dvou malých podnicích a zjištěné výsledky poté vzájemně porovnat podle předem určených demografických znaků. Výsledky jsou také konfrontovány s odpověďmi vedoucích pracovníků na otázky týkající se stimulačních prostředků ve firmách. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy motivace a stimulace a jsou představeny některé modely motivace pracovního jednání. Pozornost je dále věnována pracovní stimulaci a vybraným stimulačním prostředkům, které ovlivňují spokojenost zaměstnanců. Praktická část je zaměřena na interpretaci výsledků dotazníkového šetření, na porovnání výsledků mezi firmami, které je doplněno o odpovědi vedoucích pracovníků.
Analýza pracovní spokojenosti a motivace v podniku PRAGA Louny CZ a.s.
Mrázková, Lucie ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se zabývala motivací a spokojeností zaměstnanců v podniku PRAGA Louny CZ a.s. Podnik PRAGA Louny CZ a.s. se potýká s vysokou fluktuací zaměstnanců. Cílem mé práce bylo zjistit, zda zaměstnanci uvažují o odchodu z firmy, s čím jsou ve firmě nespokojení,co by mohlo jejich spokojenost zlepšit, jaké faktory působí pozitivně na jejich motivaci a nakonec navrhnout možná opatření, která by současnou situaci ve firmě zlepšit.
Analýza spokojenosti pracovníků
Cikrytová, Kateřina ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce obsahuje analýzu pracovní spokojenosti pracovníků call centra. V teoretické části je definován pojem pracovní spokojenost, popsány faktory působící na pracovní spokojenost a vztah mezi pracovní spokojeností a pracovní motivací. V aplikační části jsou zpracovány výsledky provedeného dotazníkového šetření a uvedeny návrhy možných opatření pro zvýšení pracovní spokojenosti. Respondenti byli dotazováni na spokojenost s obsahem práce, mzdovým ohodnocením, organizací práce, vztahy na pracovišti, fyzickými podmínkami práce a vzděláním a zaměstnaneckými výhodami.
Motivace a spokojenost pracovníků v organizaci
Lišková, Petra ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti a motivace zaměstnanců v konkrétní firmě, a s ní spojený problém vysoké fluktuace. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky z oblasti motivace a pracovní motivace, vysvětleny nejznámější teorie motivace a styly vedení a shrnuty poznatky z průzkumu Kvality pracovního života týkající se hodnotových orientací zaměstnanců v České Republice. V praktické části jsem díky dotazníkovému šetření mezi zaměstnanci zanalyzovala současnou situaci spokojenosti a motivovanosti pracovníků. Zaměstnanci byli dotazováni na důležitost jednotlivých aspektů spokojenosti s prací -- mzda, jednání nadřízených, pracovní atmosféra, přístup k informacím, jistota zaměstnání, uznání za dosažené výsledky, pracovní podmínky, náplň práce, zaměstnanecké výhody a finanční odměny. Ze získaných dat jsem shrnula závěry a doporučení pro vedení organizace.
Finanční zainteresovanost manažerů prodejen maloobchodních řetězců na výkonnosti prodejen -- analýza nástrojů manažerského účetnictví
Benešová, Zuzana ; Stránský, Jakub (vedoucí práce) ; Kvasničková, Iveta (oponent)
Autor práce: Zuzana Benešová, studentka 3. ročníku Fakulty financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze Vedoucí práce: Ing. Jakub Stránský, CEMS MIM, Katedra manažerského účetnictví, Vysoká škola ekonomická v Praze Termín práce: Zadání: 28.2.2009 Sběr dat: 14.3.2009 Verze pro připomínky: 13.4.2009 Verze pro korektury: 24.4.2009 Odevzdání hotové práce: Květen 2009 Posudky: Červen 2009 Oponování: Červen 2009 1. Cíl práce V bakalářské práci se budu zabývat studiem systému hodnocení, kompetence a motivace manažerů prodejen retailingových řetězců. Především bych se chtěla zaměřit na vazbu mezi hodnocením manažera v závislosti na výsledku prodejen a jeho kompetencí tyto výsledky ovlivnit. Dále mě bude zajímat, zda jsou manažeři hodnoceni i dle dalších kritérií, než je výkonnost prodejny. Postup práce: Sběr potřebných dat. Prověření hypotéz. Objasnění problémů Návrh možného řešení problémů Hypotézy: Manažeři prodejen maloobchodních řetězců jsou finančně ohodnoceni na základě hodnotových ukazatelů. Manažeři jsou kompetentní ovlivňovat tyto ukazatele a jsou tedy finančním hodnocením motivováni k příznivějším výsledkům. Manažeři jsou hodnoceni na základě dalších kritérií, jako mohou být: čerstvost potravin, řádná prezentace produktů, krátké fronty u kas, čistota na prodejně i v zázemí, vstřícnost zaměstnanců k zákazníkům, 2. Způsob šetření Ahold Czech Republic, a.s. Rozhovor se zaměstnancem oddělení Compensations&Benefits (garant práce), získání potřebných dat a následné zpracování. Rozhovor s vybraným Distrikt Managerem. Rozhovor s vybraným Store Managerem. Účast na projektu SMS certifikace a zhodnocení výsledků. Tesco Stores ČR, a.s. Rozhovor s manažerem konkrétní prodejny, porovnání získaných dat s analýzou ve společnosti Ahold Czech Republic. 3. Literatura Cimer P. & Zadražilová D. a kol, Retail Management, Management Press, Praha 2007 Drury C., Management and cost accounting, 7th edition, 2008 Dvořáková Z. a kol, Management lidských zdrojů, C.H. Beck, Praha 2007 Fibírová J., Šoljaková L., Wagner J., Nákladové a manažerské účetnictví, Aspi, Praha 2007
Analýza spokojenosti zaměstnanců Hasičského záchranného sboru ČR se zaměřením na motivaci a stabilitu pracovníků
Solničková, Eva ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na zjištění spokojenosti příslušníků HZS ČR. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se pracovní motivace a pracovní spokojenosti, dále jsou zde charakterizovány faktory, které utváří pracovní spokojenost. V empirické části je stručná charakteristika objektu šetření a analýza výsledků šetření. V závěrečné části jsou uvedeny návrhy na zlepšení pracovní spokojenosti.
Analýza pracovní spokojenosti
Baďurová, Denisa ; Šindelářová, Hana (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou pracovní spokojenosti, nejprve obecně a následně v aplikaci na společnost Strojtos Lipník, a.s. V teoretické části je definován pojem pracovní spokojenost, jsou vysvětleny základní souvislosti a popsány konkrétní faktory, které mají vliv na pracovní spokojenost. Empirická část obsahuje charakteristiku společnosti, charakteristiku respondentů, analýzu výsledků dotazníkového šetřeni a návrhy možných opatření.
Motivace pracovníků v KFC
Nitschová, Tereza ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce má za cíl vysvětlit pojem pracovní motivace, teoreticky ji rozebrat a následně přiblížit rozsáhlý motivační systém pracovníků KFC v restauracích v ČR.
Analýza podmínek pracovní spokojenosti v PIKE Electronic, spol.s r.o se zaměřením na motivaci pracovníků
Jelenová, Lucie ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Francová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce obsahuje v rámci své teoretické části přehled několika motivačních teorií a teorií motivace pracovního jednání. Dále popisuje vztah motivace, pracovní spokojenosti a výkonu. Na tuto část navazuje popis faktorů pracovní spokojenosti. V empirické části byla provedena analýza pracovní spokojenosti v konkrétním podniku s návrhem možných opatření. Situace v podniku byla dále zhodnocena s odstupem deseti měsíců a managementu byly navrženy další kroky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 152 záznamů.   začátekpředchozí142 - 151další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.