Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 163 záznamů.  začátekpředchozí136 - 145dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konstrukce čtyřkolky (ATV) s elektrickým pohonem
Kučera, Pavel ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje konstrukční návrh čtyřkolky (ATV) s elektrickým pohonem. Návrh je zaměřen na hlavní konstrukční části čtyřkolky, které jsou navrhovány s novodobými trendy vývoje čtyřkolek. Umístění elektrického pohonu a baterií v rámu čtyřkolky je řešeno pro sportovní verzi. Geometrie řízení je navržena užitím programu Adams. Pro modely hlavních komponent je vytvořena analýza napětí v programu Ansys Workbench. Je použito vstupního 3D modelu, který je vytvořen v programu Pro/Engineer. Brzdná soustava a kola jsou navržena pro pohyb a brzdění v daných terénních podmínkách.
Návrh dálničniho osobního vozidla na elektrický pohon
Přikryl, Karel ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem koncepce automobilu na elektrický pohon. Nejdříve byla řešena dynamika vozidla v programu MathCad. Ze získaných výsledků byly vybrány komponenty. Následně proběhl návrh koncepce uspořádání a návrh hlavních rozměrů vozidla. Rám byl vytvořen v programu ProEngineer a následně importován do programu ANSYS. V programu ANSYS proběhla simulace torzní tuhosti pomocí MKP.
Výsuvná zadní náprava malého městského automobilu
Fišer, Petr ; Prokeš, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a konstrukcí netradičního nosného rámu zadní nápravy malého městského užitkového automobilu. Rám umožňuje změnu rozvoru náprav pomocí vysouvání zadní části. Automobil tak může být dle potřeby používán v krátké nebo dlouhé užitkové verzi. Hlavní část práce popisuje návrh variant řešení, výběr varianty a popis hlavních částí zvoleného konstrukčního řešení. Práce je uzavřena popisem aktuálního stavu výroby a seznamem předpokládaných nákladů.
Nákladní manipulační výtah
Málek, Ondřej ; Kozok, Zbigněv (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá přepracováním výtahu o nosnosti 1000 kg na nosnost 1500 kg. Zaměřuje se především na dimenzování pohonu a volbu tažných prostředků. Rám klece výtahu je počítán pomocí MKP analýzy.
Inovace motorků pro automobilové aplikace
Šimko, František ; Vítek, Ondřej (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Tento projekt má za cíl přiblížit konstrukci motorků v automobilové technice. Blíže se seznámíme s konstrukcí stejnosměrného motoru. Dále se budeme hlouběji zabývat spouštěči, inovací stejnosměrného motorku a jeho nahrazení střídavým motorkem se stíněnými póly.
Elektrická a hybridní vozidla
Kosík, Jaroslav ; Mikulčík, Aleš (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na získávání poznatků o elektrických a hybridních vozidlech a jejich vývojem. První část práce pojednává o elektrických vozidlech, jejich historii a možným vývojem, kterým se tato vozidla můžou ubírat. V další části uvádím příklady využití elektrických vozidel v praktickém provozu. Je zde uvedeno porovnání těchto vozidel s vozidly využívající druh pohonu, jako například automobily se spalovacím motorem nebo hybridní vozidla. V závěru je kapitola doplněna o fotografické ukázky konkrétních elektromobilů. Třetí část práce pojednává o předpokládaném vývoji elektrických a hybridních vozidlech. Je zde také uveden popis hybridních vozidel, jejich srovnání s ostatními vozidly využívající jiný pohon i ukázky hybridních vozidel.
Design of Generalized Powertrain Model
Borkovec, Tomáš ; Kenyeres, Martin (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
V této práci je popsán obecný model paralélního hybridního automobilu. Celkový hnací systém je složen z menších sub-systémů popsaných pomocí kvazi-statického modelování. Pro dané cesty je vypočítána potřebná síla pro pohon vozidla po trase. Na základě znalosti požadované síly jsou testovány tři řídící systémy. První je založen na heuristických pravidlech. Druhý je založen na optimalizaci dané funkce jenž představuje výslednou spotřebu nebo množství vytvořenýh emisí. Třetí systém je založen na metodě ECMS.
Výpočet jednofázového asynchronního motoru
Ševčík, Pavel ; Vítek, Ondřej (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá jednofázovým asynchronním motorem. První část pojednává o konstrukci, principu činnosti a základních parametrech tohoto motoru. Je probrán také vznik točivého momentu a momentové charakteristiky jednotlivých typů motorů. Druhá část objasňuje základní způsoby získávání záběrového momentu včetně nastínění principů funkce jednotlivých konstrukčních provedení, které se v praxi vyrábějí. Ve třetí části je podrobně rozebrán jednofázový asynchronní motor s pomocnou fází a trvele připojeným kondenzátorem včetně způsobu určení velikosti kondenzátoru. Čtvrtá část pojednává o zásadách postupu pro výpočet základních parametrů jednofázového asynchronního motoru s pomocnou fází. V poslední části je proveden výpočet jednofázového asynchronního motoru s kondenzátorem v pomocné fázi včetně se srovnáním navrhnutého motoru s již vyráběným motorem.
Systémy pro rekuperaci kinetické energie automobilů
Hapala, Miroslav ; Porteš, Petr (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá systémy pro rekuperaci kinetické energie (KERS), která se získá při brzdění, v osobních a sportovních automobilech. V první části popisuje jednotlivé druhy systémů, jejich funkci a akumulaci energie. Ve druhé části jsou uvedeny některé příklady použití v osobní dopravě a v motosportu. V závěru jsou shrnuty jejich výhody a nevýhody a jejich přínos do budoucnosti ekologie automobilového provozu.
Moderní hybridní pohony osobních vozidel
Švoma, Jan ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou současných hybridních pohonů v osobních automobilech. Práce obsahuje kategorizaci hybridních pohonů podle konstrukce a využití. Zabývá se také rozborem jednotlivých komponent a popisuje vhodnost jejich použití v různých situacích. Dále je zaměřena na aktuální nabídku hybridních vozidel a možnosti dalšího vývoje. V závěru jsou zhodnocena ekonomická hlediska a vyhlídky pro použití těchto systémů v budoucnu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 163 záznamů.   začátekpředchozí136 - 145dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.