Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,263 záznamů.  začátekpředchozí1220 - 1229dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Platformě nezávislé aplikační rozhraní na architektuře REST.
Herma, Tomáš ; Palovský, Radomír (vedoucí práce) ; David, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou webové aplikace, RESTového API, knihovny pro práci s API pro platformu Android a iPhone a ukázkové aplikace na tyto dvě platformy. Práce se v první části zabývá analýzou současného trhu aplikačních rozhraní. V druhé části jsou popsány zvolené technologie a samostatná tvorba a implementace.
M-learning - mobilní aplikace ve vzdělávání
Pěničková, Markéta ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Cílem práce je poskytnout čtenáři ucelený pohled na problematiku mobilního vzdělávání. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy a definice, které s danou problematikou souvisí, možná využití m-learningu v praxi, jeho výhody a nevýhody. Uvedeny jsou zde také jistá doporučení pro tvorbu vhodného mobilního obsahu, druhy vzdělávacích mobilních aplikací spolu se zohledněním jejich výhod a nevýhod. Předmětem praktické části je analýza mobilních vzdělávacích aplikací, které lze využít při studiu informatiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. Toho je dosaženo výběrem dostupných aplikací, jejich popisem a následnou analýzou. Při hodnocení aplikací je použita vícekriteriální metoda se stejnou důležitostí vah kritérií. Výstupem analýzy je posouzení, zda jsou zvolené aplikace pro vzdělávání studentů vhodné a jakým způsobem je studenti mohou v průběhu studia uplatnit.
Vývoj aplikací pro Android a iOS
Vacula, Josef ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá vývojem aplikací pro platformy Android a iOS a jejich porov-náním. Hlavním cílem je přiblížit čtenářům problematiku tvorby mobilních aplikací od výběru platformy až po distribuci hotové aplikace. Praktickou část práce tvoří aplikace pro přehrávání streamovaných videí, na které je proces vývoje demonstrován. První část práce se věnuje výběru vhodné platformy k vývoji. Zvolením způsobu vývoje se zabývá další kapitola. Zbytek práce se zaměřuje na nativní vývoj Android a iOS aplikací. Jedna kapitola je věnována vývojovému prostředí. V další části rozebírám vlastnosti, způsob tvorby a dostupné prvky uživatelského rozhraní. Poslední teoretickou část tvoří kapitola věnovaná základním stavebním prvkům Android a iOS zařízení. Sedmá kapitola rozebírá proces vývoje ukázkové aplikace, který zahrnuje stanovení funkčních i nefunkčních požadavků, analýzu, návrh uživatelského rozhraní, implementaci, testování a distribuci aplikace. Práce přináší základní přehled aspektů programování pro Android a iOS a může se stát odrazovým můstkem pro všechny, kdo o programování mobilních aplikací uvažují.
Moderní podpora prodeje pomocí mobilních technologií
Žabka, Michael ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a vývojem mobilní aplikace pro podporu prodeje v maloobchodních řetězcích. Mobilní aplikace je ztvárněna na základě navržené služby pro podporu prodeje, jejíž předmět a návrh je v této práci taktéž popsán. Mobilní aplikace využívá nejmodernější technologie, které jsou v současné době dostupné v mobilních zařízeních. Jedná se o technologie, zajišťující identifikaci zákazníka v prodejně, sdělování marketingových informací zákazníkovi a některé další možnosti, získávající detailní informace o nákupním chování zákazníka. Díky těmto datům je možné analyzovat zákazníka různými metodami, které jsou v práci taktéž popsány, a na základě těchto analýz zefektivňovat prodeje, nákupy a jiné procesy maloobchodů. Cílem práce je vytvořit použitelnou mobilní aplikaci, která podporuje prodej v maloobchodních řetězcích. Teoretická část práce se zabývá nejprve popisem běžného marketingu, na jehož základě je popsán analytický marketing neboli marketing řízený daty. Pro zanesení tématu práce do odvětví maloobchodu je tento tzv. retail definován, jsou popsána jeho specifika a text je pozvolna přenesen do moderního technologického zázemí. Konkrétní možnosti moderních technologií jsou představeny v poslední kapitole teoretické části, která je primárně zaměřena na vývoj mobilních aplikací v prostředí IBM Worklight. Praktická část práce je rozdělena do dvou kapitol, kde první se zabývá popisem navrhované služby pro podporu prodeje. Popis se skládá ze schémat architektur, datových toků a návrhů komunikačních rozhraní. Na základě této služby je popsán návrh mobilní aplikace v kapitole druhé, a to od uživatelského rozhraní po technologickou architekturu. Tato mobilní aplikace je následně v praktické části vyvinuta a poskytnuta jako opensource se všemi zdrojovými kódy a online spustitelnou demo verzí aplikace. Hlavním výstupem práce je právě zmíněná mobilní aplikace, která je v závěru praktické části popsána a uveden odkaz na její online dostupnou verzi. Mobilní aplikace obsahuje různorodou funkcionalitu pro zákazníka, jejímž cílem je otestovat použitelnost možností v praxi.
Android aplikace pro přehrávání webových rádií
Janata, Petr ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Černý, Michael (oponent)
Cílem práce je získat nástroj, který by umožňoval přehrávat česká internetová rádia na platformě Android. Nejdříve se hledám již existujících řešení. Poté analyzuji jejich nedostatky a problémy. Na základě výsledků své analýzy a po konzultaci se společností PLAY.CZ a.s. (provozující server play.cz) navrhuji nové řešení. Jedná se o nativní aplikaci určenou pro systém Android napsanou v jazyce Java. V praktické části práce popisuji vlastní implementaci dané aplikace.
Vývoj hybridních mobilních aplikací
Zyka, Michal ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Keřka, Marek (oponent)
Cílem této práce je postupně vysvětlit principy vývoje hybridních mobilních aplikací s použitím jazyků HTML5, CSS, JavaScript a frameworků jQuery, jQuery Mobile a Apache Cordova. Ukázkové aplikace jsou praktickou částí práce. V teoretické části práce detailně popisuje jQuery Mobile framework, vysvětluje jednotlivé fáze životního cyklu aplikace počínaje návrhem a distribucí konče. Ukáže, jak tvořit dynamický obsah a komunikovat s backendem, jak aplikaci testovat a debugovat přímo z mobilního zařízení. Vysvětlí, jak přistupovat k nativním funkcím mobilních zařízení pomocí frameworku Apache Cordova a a v závěru předvede deployment aplikace na platformy Android a iOS.
Využití tabletů při studiu na FIS VŠE
Friedmann, Michael ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Kučera, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o možnostech využití tabletů při studiu v rukou studentů, konkrétně ve vybraných povinných a volitelných předmětech oboru Aplikovaná informatika na Fakultě informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze. Práce obsahuje informace o tom, co je to tablet, jaké jsou druhy tabletů a operačních systémů na nich běžících, možném příslušenství a jejich obecných možnostech k využití při studiu. Součástí je také pojednání o současném stavu rozdělení trhu s tablety, zastoupení jednotlivých operačních systémů a uvedení možností tabletu ve školním prostředí a napojení na školní infrastrukturu. Hlavní část práce se zabývá důkladnou analýzou používaného softwaru ve vybraných předmětech oboru a následně nalezením vhodné alternativy, pokud existuje, kterou je možné spustit na jakémkoliv tabletu s jedním z uvedených operačních systémů - iOS, Android a Windows. Závěr práce vyhodnocuje použití tabletu při studiu vybraných předmětů oboru včetně doporučení ke změnám v určitých předmětech. Současně volí nejvhodnější operační systém pro studium vybraných předmětů.
Vývoj her s implementací free to play platebního modelu na platformě Android
Danilov, Anton ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Švimberský, Jan (oponent)
Cílem práce je poskytnout přehled možností monetizace aplikací na platformě Android a zhodnotit jejich výhody a nevýhody. Dále přiblížit různé aspekty vývoje aplikací na této platformě. Hlavním cílem práce je vyvinout mobilní aplikaci, která bude demonstrovat možnost nákupu virtuálního zboží přímo ve hře. Práce je rozdělena do několika kapitol. V té úvodní jsou přiblíženy technologie, které byly v práci použity. Následuje kapitola s jednotlivými možnostmi monetizace, jež bere v úvahu nejen mobilní trh. Kapitola pátá popisuje různé aspekty vývoje aplikace na platformě Android. Praktická část práce se zabývá samotným vývojem herní aplikace s možností platby za virtuální zboží a její distribucí skrze internetové tržiště Google Play. Hlavním přínosem této práce je osvětlení postupů při tvorbě herní aplikace na platformě Android spolu s implementací free to play platebního modelu.
Automatizované testování GUI na platformě Android
Hudák, Jan ; Doležel, Michal (vedoucí práce) ; Neugebauer, Petr (oponent)
S rychlým rozvojem trhu mobilních zařízení se neustále zvyšují nároky na kvalitu aplikací vyvíjených pro tato zařízení. Jedním z důležitých faktorů, které mohou ovlivnit kvalitu softwaru, je, kvůli dynamice vývoje tohoto odvětví, automatizované testovaní. Velký význam má testování grafického uživatelského rozhraní. Tato práce se věnuje konkrétním technikám pro platformu Android, která v současnosti patří k nejpoužívanějším mobilním platformám. Cílem práce je v prvé řadě popsat specifické faktory automatizovaného testování mobilních aplikací, které vyplývají ze specifických vlastností mobilních zařízení. Dalším cílem v teoretické části je nastínit několik možných přístupů k automatizovanému testování grafického uživatelského rozhraní na platformě Android. V praktické části je cílem ukázat možnosti vybraných testovacích nástrojů na konkrétním příkladu a vzájemně je porovnat dle předem stanovených kritérií.
Analýza vybraných směrů v oblasti aplikací pro mobilní platformy
Březina, Petr ; Luc, Ladislav (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na jednotlivé mobilní platformy a vybrané současné směry v oblasti mobilních aplikací. První část práce zahrnuje teoretický podklad v podobě představení, charakteristiky a vývoje nejrozšířenějších platforem za účelem seznámení čtenáře s postupně přibývajícími funkcemi a možnostmi, které moderní aplikace nabízejí. Na základě různorodých funkcí z této části práce jsou vybrány dva směry mobilních aplikací, které jsou v následující části zanalyzovány dle stanovených kritérií a poté vyhodnoceny. Vybrané směry se týkají chytrého mobilního bankovnictví a mobilních navigací. Cílem této práce je každý směr zanalyzovat na základě stanovených kritérií, porovnat mobilní aplikace v příslušném směru obsažené a na základě toho dospět k závěru, které mobilní aplikace dominují a které naopak ztrácejí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,263 záznamů.   začátekpředchozí1220 - 1229dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.