Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 119 záznamů.  začátekpředchozí117 - 119  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa
Kučera, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Černá, Magdaléna (oponent)
První kapitola práce se zabývá objasněním pojmu "zákaznická loajalita" a vysvětluje její důležitost pro firmy v současném konkurenčním prostředí. Druhá kapitola je zaměřená na marketingový výzkum trhu. Slouží jako teoretický základ a východisko pro zpracování vlastního terénního šetření, které je také součástí této práce. Třetí kapitola představuje společnost BILLA spol. s.r.o. ČR a její věrnostní program, který je podrobně rozebrán. Poslední kapitola se zabývá výzkumem, který byl za účelem práce zpracován. Týká se informovanosti členů Billa Clubu o jeho výhodách.
Modelování zákaznické spokojenosti a loajality
Venzl, Martin ; Uhrová, Inka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Koudelka, Jan (oponent)
Tato práce má za cíl identifikovat klíčové determinanty zákaznické spokojenosti a loajality na trhu mobilních telekomunikací a navrhnout integrovaný systém pro měření, modelování a počítačové simulování procesu tvorby zákaznické spokojenosti. Koncepčním rámcem této práce a zvoleného přístupu je systémová dynamika a systémové myšlení, které umožňuje plně využít znalostí procesu tvorby spokojenosti a loajality a skrz dynamiku vazeb a zpětnovazebních smyček přiblížit model reálnému prostředí trhu. Jednotlivé vazby dynamického modelu jsou statisticky testované a potvrzené na skutečných datech mobilního operátora T-Mobile.
Měření spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku
Ryšavá, Kateřina Bc. ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Pražáková, Eva (oponent)
Práce popisuje možné metody monitorování spokojenosti zákazníků a vhodnost jejich použití. Zabývá se způsoby zjišťování spokojenosti a loajality zákazníků ve vybraném podniku a navrhuje nový systém měření. Ve zvolené společnosti je realizován dotazníkový průzkum, který směřuje k navržení vhodných doporučení ke zlepšení činnosti podniku a jeho vztahu se zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 119 záznamů.   začátekpředchozí117 - 119  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.