Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 126 záznamů.  začátekpředchozí117 - 126  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Optimalizace rozmístění zboží v prodejnách
Richtr, Vít ; Fábry, Jan (vedoucí práce) ; Kuncová, Martina (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem optimalizace rozmístění zboží v prodejnách a s tím souvisejících oblastí. Text je rozdělen na čtyři kapitoly, z čehož první tři popisují základní teoretická východiska. První kapitola vychází z marketingové teorie o pravidlech chování zákazníků v maloobchodních prodejnách a správném rozmístění zboží. Druhá kapitola má základy v logistické teorii a přibližuje metody kategorizace sortimentních položek dle různých kritérií. Třetí kapitola vysvětluje modely operačního výzkumu užívané pro přiřazovací problémy. Čtvrtá kapitola detailně popisuje postup řešení reálného případu -- optimalizace rozmístění zboží v prodejnách s potřebami pro sváření společnosti Linde Gas. Cílem práce je identifikovat v prodejnách lukrativní místa, analyzovat prodávaný sortiment a následně vytvořit půdorysné rozmístění zboží, které by respektovalo chování zákazníků a zároveň podpořilo prodej vybraného zboží.
Budování vztahu se zákazníky v rámci Supply Chain Managementu
Kaluzhna, Yevgeniya ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Supply chain management je relativně mladým vědním oborem, ale jeho význam stále stoupá. Na dnešní etapě vývoje, zákaznicky orientovaného trhu, podniky se již nesmí vyhybat spolupráci v dodavatlském řetězci. Cílem mé práce bylo odhalit jak supply chain management může příspět k budování vztahů se zákanzníky, protože zákazníky jsou základem jakéhokoliv podniku. První část práce shrnuje poznatky týkájící se supply chain managementu, konkurenčních strategií, zákazníků, typů dodavatelských řetězců a CRM. Zvláštní kapitola je věnovaná tomu, jak supply chain management může ovlivnit služby zákazníkům. A jaký význam mají služby pro budoucí konkurenceschopnost pondiků. V praktické části jsem rozebrala příklad společnosti Zappos.com. Která pomocí realizace své konkurenční strategie a podřazení celého dodavatelského řetezce strategickým cílům, vybudovala výníkající vztah se svými zákazníky. Na konci práce budou dané výhledy na budoucí vývoj aktivit v SCM.
Optimalizace skladových zásob hotových výrobků v LASSELSBERGER, s.r.o.
Blažíček, Martin ; Svobodová, Hana (vedoucí práce) ; Růžička, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá minimalizací skladových zásob hotových výrobků v keramickém průmyslu. Ke snížení zásob je použito rozdělení výrobků do skupin podle ABC a XYZ analýzy a poté jsou v práci také navrženy vlastní způsoby snížení zásob hotových výrobků. Teoretická část nejprve vymezuje teoretické předpoklady pro řízení zásob, jako je problematika nákladů, poptávky nebo různé metody řízení zásob. Následuje technologický postup výroby keramických obkladů a dlažeb. V praktické části jsou veškeré poznatky z části teoretické aplikovány na problematiku keramických obkladů a dlažeb vyráběných ve společnosti LASSELSBERGER, s.r.o. Jedná se konkrétně o 1284 výrobků, které jsou analyzovány metodu ABC a metodou XYZ. Dále jsou mezi sebou porovnány mnou navržené metody a jejich efekt na úsporu skladovacích ploch. Výsledkem práce je tady komplexní analýza portfolia výrobků společnosti LASSELSBERGER, s.r.o., která managementu firmy ukazuje, jaká úsporná opatření zajistí nejvyšší úsporu nákladů.
Marketingové metody v praxi
ŘEŘÁBEK, Tomáš
Tato bakalářská práce je zaměřena na vybrané marketingové metody používané v tomto oboru. V práci jsou použity tyto metody - SWOT analýza, Porterův model a ABC analýza. V literárním přehledu je uvedena problematika týkající se marketingového plánování, situační analýzy a především vybraných metod situační analýzy. V následující části jsou tyto metody aplikovány na vybraný podnik. Poté zhodnoceny z pohledu přínosu pro firmu a také je určeno jejich možné pořadí v konkrétních situacích, ve kterých by se podnik mohl nacházet.
Řízení zásob ve vybraném podniku
Štolbová, Karina ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Truhlář, Pavel (oponent)
Práce se zabývá řízením zásob surovin v konkrétním podniku. S pomocí dostupné literatury se zaměřuje na výchozí situaci ve firmě, popisuje současný systém řízení zásob surovin a navrhuje opatření na zlepšení v oblasti řízení zásob ve vybraném skladu surovin. Záměrem práce je změna současného systému tak, aby došlo k snížení průměrné fyzické zásoby a tím pádem ke snížení finančních prostředků vázaných v zásobách surovin. Východiskem práce je ABC analýza skladových položek provedená ve skladu surovin.
Toky materiálů a řízení zásob v podniku Alfa s.r.o.
Mašek, Jaroslav ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Lukšů, Vladimír (oponent)
Toky materiálu a řízení zásob jsou důležité oblasti řízení podniku. Druhy zásob lze rozdělit podle funkce v podniku nebo podle použitelnosti. Bod rozpojení objednávkou zákazníka vstupuje do jednotlivých částí logistického retězce. Metody řízení zásob pomáhají udržovat optimální hladinu zásob. Provedením analýzy současného řízení skladu výrobního materiálu byly zjištěny některé nedostatky, které lze odstranit navrhovanými kroky.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Hudos, Radek ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Práce se zabývá marketingovou strategií. V teoretické části je kladen důraz na plánovací etapu strategického marketingového procesu. Praktická část je zaměřena na deskripci situace vybrané společnosti. Následuje podrobná marketingová situační analýza a samotné navržení marketingové strategie v rozdělení na čtyři dílčí strategie - výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 126 záznamů.   začátekpředchozí117 - 126  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.