National Repository of Grey Literature 1,174 records found  beginprevious1165 - 1174  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Systém hodnocení pracovníků ve společnosti Glaverbel Czech, a.s.
Šedivcová, Jitka ; Hrčková, Eva (advisor) ; Francová, Tereza (referee)
Práce se zabývá systémem hodnocení pracovníků ve společnosti Glaverbel Czech, a.s. v kontextu celkové personální práce v podniku. Sleduje, zda má systém všechny náležitosti a zda navazuje na ostatní personální činnosti. Zjišťuje, jak systém vnímají pracovníci společnosti a zda má pro ně motivační charakter. Na závěr jsou uvedena doporučení na zefektivnění systému.
Evaluation of worksite health promotion in Škoda Auto a.s.
Vokurková, Kamila ; Němec, Otakar (advisor) ; Moravík, Ján (referee)
Zpracování projektu ?Vyhodnocení podpory zdraví na pracovišti? - zhodnocení, zda jsou společností nabízené programy podpory zdraví na pracovišti rentabilní.
Charakteristika pracovních míst a návrh systému hodnocení pracovníků ve firmě Jan Polata
Štolzová, Lenka ; Hrčková, Eva (advisor) ; Machart, Miroslav (referee)
Analýza pracovních míst. Popis a specifikace pracovních míst. Tvorba systému hodnocení ve firmě. Návrh formuláře pro hodnocení a formuláře pro záznam závěrů z hodnocení. Hodnocení propojené s odměňováním.
Evaluace rozvojových projektů na příkladě projektu
Kniazeva, Světlana ; Adamcová, Lenka (advisor) ; Svoboda, Daniel (referee)
Cílem práce je zaměřit se na obecný teoretický význam Evaluace rozvojových projektů, na její průběh, principy a stádia. Pokusit odpovědět na zásadní strategické otázky: "Co je předmětem evaluace? Kdo evaluuje? Pro koho se evaluuje? Proč se evaluuje? Jak evaluovat? ". Pro lepší pochopení problematiky je rozebrán konkrétní příklad evaluační zprávy "Ostrov naděje sirotkům z Chennai", Indie
Customer Relationships Valuation Method
Malach, Jakub ; Vlček, Radim (advisor) ; Fotr, Jiří (referee) ; Tomek, Gustav (referee)
Cílem disertační práce je navrhnout metodu hodnocení vztahů se zákazníky. Mezi hlavní přínosy disertační práce pro teorii Customer Relationship Managementu (CRM) patří: Komplexní analýza současného stavu hodnocení vztahů se zákazníky. Návrh obecných kritérií hodnocení vztahu se zákazníkem popisujících základní složky hodnoty vztahu a jejich ověření. Identifikace a systematizace principů konceptu CRM. Návrh integrace hodnotících procesů do cyklu CRM včetně identifikace principů fungování cyklu CRM. Návrh systému hodnocení vztahů se zákazníky. Návrh obecného předpisu hodnotící funkce, typů oborů hodnot funkce a konceptu dimenze indikátoru hodnoty vztahu se zákazníkem. Návrh obecného a specifického modelu hodnocení vztahů se zákazníky, prvků modelu a determinantů prvků modelu. Návrh struktury procesu hodnocení vztahů. Ověření předpokladů obecného modelu hodnocení vztahů. Ověření hypotéz modifikace obecného modelu hodnocení podle specifických vlastností hodnotící firmy. Návrh manažerského nástroje VMT (Valuation Model Tool) a způsobu jeho praktické aplikace.
Hodnocení pracovníků a rozvoj jejich kariéry ve společnosti Unicorn,a.s.
Vinclerová, Zuzana ; Dědina, Jiří (advisor) ; Brabec, Petr (referee)
Diplomová práce seznamuje čtenáře s fungováním systému hodnocení pracovníků a systému rozvoje kariéry ve společnosti Unicorn, a.s. Obsahuje výčet a popis nalezených slabých míst a navržená opatření, která by je pomohla eliminovat. V systému hodnocení pracovníků je práce zaměřěná hlavně na problematiku formálního periodického hodnocení, protože neformální hodnocení nebývá zpravidla zaznamenáno a jen výjimečně bývá příčinou konkrétního personálního rozhodnutí.
Analýza a strategie rozvoje lidských zdrojů společností skupiny Pioneer Investmenst v ČR
Tóbiková, Katarína ; Vojík, Vladimír (advisor) ; Simpartlová, Lucie (referee)
Tématem diplomové práce je analýza a strategie rozvoje lidských zdrojů společností skupiny Pioneer Investments v ČR. Je zaměřená na jednotlivé personální činnosti a nastínění jejich současného stavu ve společnosti. Popsaný je proces získávání zaměstnanců, jejich hodnocení, přehled zaměstnaneckých výhod a motivace. Dále následuje komunikace pracovníků uvnitř firmy, celkové sociální klima a spokojenost pracovníků. V závěru jsou shrnuty silné a slabé stránky řízení lidských zdrojů, na což navazuje navrhnutí konkrétních opatření, která by mohla přispět ke zlepšení nejen výše uvedených personálních činností, ale i práce s lidmi ve společnosti a její rozvoj pozitivním směrem.
Members? performance evaluation system in AIESEC Prague
Samek, Michal ; Lukeš, Martin (advisor) ; Hanzlíková, Milana (referee)
V této diplomové práci jsem nejdříve nastínil pojetí a význam postavení hodnocení pracovníků v systému řízení lidských zdrojů. Dále jsem popsal cíle a přínosy hodnocení v organizaci. Zabýval jsem se také předpoklady úspěšného využití výsledků hodnocení v praxi, resp. chybami, kterých je třeba se vyvarovat. V následující analytické části této práce jsem na základě empirického výzkumu navrhl systém hodnocení členů, což bylo cílem této diplomové práce. Při tvorbě systému jsem vycházel z teoretických poznatků, které jsem čerpal z příslušné odborné literatury, ale také z konkrétních požadavků na tento systém, stanovených při konzultacích s prezidenty AIESEC Praha a dále získaných v empirickém výzkumu od výkonného výboru místní pobočky, vedoucích týmů, členů a dále při praktickém testování jednotlivých součástí systému hodnocení. Navrhl jsem především metodu hodnocení, hodnotící formuláře a další podpůrné dokumenty, jejichž strukturu jsem detailně popsal. Vymezil jsem smysl zavedení nového systému, kdo bude hodnotitelem, na koho se bude hodnocení vztahovat, periodicitu, fáze hodnocení a využití výsledků hodnocení. Celý návrh systému lze považovat za okamžitě využitelný v personálním řízení AIESEC Praha, ale současně též otevřený k dalším úpravám, které si vyžádá praktické využívání v realitě organizace.
Centrální registr pacientů
Ježek, Jaroslav ; Boháček, Martin (advisor) ; Rosický, Antonín (referee)
Práce se zabývá hodnocením současné legislativy a praxe týkající se zdravotnických registrů a zkoumá možnosti zavedení Centrálního registru pacientů.
Srovnávací studie www stránek světových univerzit
Andits, Tomáš ; Střížová, Vlasta (advisor) ; Třeštíková, Ludmila (referee)
Bakalárska práca ma za cieľ porovnať a analyzovať www stránky University at Buffalo, University of Cape Town, The Chinese University of Hong Kong, Univerzity of Melbourne a Vysokej školy ekonomickej v Praze z hľadiska grafického spracovania, informačnej hodnoty, jednoduchosti použitia a bezbariérovej prístupnosti. Hlavným bodom je vytvorenie metodológie vhodnej k analýze a porovnaniu stránok vybraných univerzít. Tie prejdú detailným rozborom, na jeho základe budú bodovo ohodnotené.

National Repository of Grey Literature : 1,174 records found   beginprevious1165 - 1174  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.