|
Systém managementu kvality dlouhodobé péče v ČR
Waageová, Alena ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Holmerová, Iva (oponent)
Cílem této práce je představit dlouhodobou péči v České republice, navrhnout použitelný systém Managementu kvality dlouhodobé péče, a na příkladu Gerontologického centra předvést jeho praktickou aplikaci. Doplňujícím cílem je vytvoření příručky Managementu kvality dlouhodobé péče, určenou pro obdobně zaměřené zdravotně-sociální organizace. V práci je použita analýza dokumentů - dostupných odborných prací na téma dlouhodobé péče a literatury zaměřené na management kvality. Významná část textu je podpořena vlastními zkušenostmi z praxe a konzultacemi s odborníky na péči o seniory. Jako východisko pro navrhovaný systém Managementu kvality dlouhodobé péče byly použity systémy norem ISO, nekodifikované přístupy TQM, Standardy sociálních služeb a Národní akreditační standardy pro zdravotnická zařízení následné a dlouhodobé péče Spojené akreditační komise ČR. Navržený systém má široký záběr; zahrnuje zdroje, procesy i výstupy. Požadavky různých v praxi používaných systémů jsou v některých částech společné, systém tak může s malými úpravami vyhovovat specifickým požadavkům jednotlivých certifikačních autorit.
|
| |
|
Zavedení systému managementu kvality ve společnosti LEDA Slovakia, spol. s r.o.
Adamčíková, Lenka ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Cílem mé diplomové práce je zavést systém managementu kvality podle normy ISO 9001:2009 ve společnosti LEDA Slovakia spol. s r.o. V úvodní části se věnuji významu kvality a jejího řízení. V dalších části seznamuji čitatele s jednotlivými kapitolami normy, jak lze jejich znění interpetovat a všechny zmiňované požadavky nakonec splnit. Stěžejní část je samotná implementace ve vybrané společnosti. Vypracovaná dokumentace se opírá o Příručku kvality, normou požadované dokumentované postupy a také o některé další postupy, které jsou pro organizaci potřebné.
|
|
Vypracování Příručky kvality ve společnosti Represent s. r. o.
Terzijský, Marcel ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Jako téma této diplomové práce bylo zvoleno "Vypracování příručky kvality ve společnosti Represent s.r.o.". První, teoretická část práce popisuje systému managementu kvality a především systém dokumentace a požadavky na něj. Druhá praktická část se zaměřuje na konkrétní analýzu struktury systému dokumentace ve výrobně obchodní firmě Represent s.r.o. Následně je vytvořena příručka kvality a s ní je navržen nový systém dokumentace podle požadavků normy ISO 9001:2008 Systémy managementu kvality -- Požadavky.
|
| |
| |
|
Návrh příručky kvality a některých souvisejících směrnic pro zkušební laboratoř
Černý, Ondřej ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Zelenka, Karel (oponent)
Diplomová práce vznikla na základě spolupráce autora se zkušební laboratoří Policie ČR s působností na území hlavního města Prahy. Cílem práce je zpracovat této laboratoři na míru pro její vlastní potřebu příručku kvality tak, aby byla použitelná v každodenní praxi. Aby byla příručka kvality jako taková schválena příslušným akreditačním orgánem, je koncipována tak, aby splňovala všechny náležitosti a požadavky normy ČSN EN ISO/IEC 17025:2005 ? Posuzování shody ? Všeobecné požadavky na způsobilost zkušebních a kalibračních laboratoří.
|