Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Etika a ekonomie v průběhu dějin ekonomického myšlení
VEITHOVÁ, Monika
Cílem diplomové práce je najít a popsat vzájemný vztah etiky a ekonomie z hlediska jejich oddělování a zpětných návratů v průběhu dějin ekonomického myšlení. Pro komplexní podchycení těchto dvou vědních disciplín jsou zprvu vysvětleny základní pojmy, jejich rozdělení a nejdůležitější mezníky ekonomického myšlení napříč dějinami. Práce tak s pomocí historického vývoje zachycuje nejdůležitější myšlenkové proudy ekonomických směrů a prostřednictvím doložených tezí je utvrzuje, či naopak vyvrací.
Multi-level marketing
Koldová, Jana ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce na téma "Multilevel marketing" se zaměřuje na charakteristiku multilevel marketingu, pyramidových schémat a jejich vzájemné porovnání. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se věnuje tématu multilevel marketingu a principům jeho fungování. Jsou vytyčeny hlavní pozitiva a negativa tohoto systému. Druhá kapitola popisuje pyramidová schémata, jejich fungování, neudržitelnost a nelegálnost. Věnuje se rovněž Ponziho schématu. V poslední kapitole jsou jednotlivé charakteristiky obou systémů shrnuty a vzájemně porovnány.
Nové trendy a směry v budování MLM spol. Amway
Dopita, Zdeněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Nemčíková, Zuzana (oponent)
Tato práce je zaměřena na nové nástroje usnadňující představení podnikatelské příležitosti Vlastníky podnikání Amway. V teoretické části práce je charakterizován marketing, jeho nové formy a vznik a vývoj multilevel marketingu jako úspěšné obchodní metody. Dále je popsána jedna z největších společností přímého prodeje - Amway. Rovněž se zabývá uplatněním nových trendů u společnosti Amway a jejích distributorů. V praktické části je vyhodnoceno vlastní terénní šetření s cílem zjistit míru využití nových trendů při budování podnikání Amway.
Analýza informačních systémů ve společnosti Fincentrum a.s.
Wendeling, Jan ; Řezáč, Miroslav (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat a zhodnotit informační systémy ve společnosti Fincentrum a.s. Pozornost bude věnována zejména informačním systémům na bázi ERP a CRM, které firma aktuálně využívá. Hodnocení bude dosaženo na základě osobních zkušeností autora a dále dotazníkovou metodou určenou pro poradce a manažery společnosti. V teoretické části práce budou popsány informační systémy a přiblíženy aktuální trendy. V praktické části jsou rozebírány konkrétní IT nástroje společnosti a následné zhodnocení samotnými uživateli. Práce je určena všem, kteří se zajímají o aktuální dění na poli podnikových informačních systémů, zejména v oblasti nezávislého finančního poradenství.
Analysis of the direct sale in the Czech Republic
Frištiková, Mária ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Cílem mé práce je analýza přímého prodeje z pohledu spotřebitele. Jak spotřebitel vnímá společnosti přímého prodeje. Snažila jsem se zjistit, do jaké míry jsou spotřebitelům sympatické, a zda-li je vůbec poznají. Pokud od nich nakupují vybrané zboží, tak jaká je jejich motivace k nákupu. Frekvence nakupování byla také jedním z faktorů. V teoretické části je prostřednictvím odborné literatury a internetových zdrojů popsán marketing, jeho formy, přímý prodej a jaké společnosti přímého prodeje působí na českém trhu. V praktické části jsem použila kvantiativní metodu dotazníkového šetření. Vytvořila jsem dotazník v elektronické a tištěné podobě. Při jeho vyprcování jsem se věnovala konkrétním otázkám z dotanzíku a sledovaní faktorů, které působí na spotřebitele přímého prodeje.
Využití benchmarkingu pro zlepšení výkonnosti podniku
Bartů, Jaromír
Bakalářská práce využívá metody benchmarkingu u společností fungujících na základě multilevel marketingu OVB Allfinanz a Amway. V teoretické části shrnuje veškerá podstatná fakta týkající se tohoto tématu. Následně pak v praktické části využívá vhodné metody pro posouzení aktuální situace obou firem a na základě získaných poznatků navrhuje vhodné aplikace pro zlepšení stavu společnosti OVB.
Význam CSR v přímém prodeji
Zoulová, Sabina ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Mokrejšová, Veronika (oponent)
Práce se zabývá významem společenské odpovědnosti firem (CSR) v přímém prodeji. Teoretická část charakterizuje přímý prodej jako takový. Zaměřuje se na multilevel marketing, což je nejčastěji používaná forma přímého prodeje. Uvádí znaky, které nám pomohou odhalit nelegální systémy, jež se za multilevel pouze vydávají. Pomocí statistik poskytuje přehled o pozici přímého prodeje na trhu. Velká část je věnována ochraně spotřebitele. Do jisté míry ji může zaručit CSR, ale také Etický kodex a členství firmy v asociacích přímého prodeje. Praktická část obsahuje případovou studii. Problém je analyzován na největší společnosti přímého prodeje -- Avon Products. Cílem práce je potvrzení/vyvrácení hypotéz: "Při nákupu jsou pro zákazníky rozhodující jiné faktory než CSR firmy" a "Při výběru pracovní činnosti jsou pro lidi (distributory) rozhodující jiné faktory než CSR firmy". Vyhodnocení hypotéz proběhne na základě dotazníkového šetření, které má kvantitativní i kvalitativní část.
Multilevel marketing
Křehlíková, Michaela ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Černá, Jana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o Multilevel marketingu (dále MLM) jako podnikatelském odvětví. Cílem práce je zanalyzovat systém MLM ve společnosti Oriflame a potvrdit či vyvrátit, zda je úspěch v MLM závislý na době působení člověka v tomto podnikání, zda samotný úspěch v tomto podnikání závisí na typu a povaze člověka a jestli lze dosáhnout podnikáním v Oriflame finanční nezávislosti. Dále si práce klade za cíl zjistit veřejné mínění o systému MLM jako takovém. Veřejné mínění bude zjišťováno dotazníkovou formou. V teoretické části je popsán MLM jakožto součást přímého prodeje, jeho historie a současné trendy v MLM. Jsou uvedeny neetické a zakázané formy MLM. Práce se dále zaměřuje na motivování a nástroje úspěchu. Praktická část je věnována analýze MLM ve firmě Oriflame a průzkumu veřejného mínění o MLM. V závěru Bakalářské práce je shrnuta celková problematika a výsledky průzkumu veřejného mínění.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.