Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sledování očních pohybů ve virtuální realitě
Jirásek, Jozef ; Brom, Cyril (vedoucí práce) ; Lukavský, Jiří (oponent)
V tejto práci prezentujeme aplikáciu pre sledovanie a ukladanie dát o pohybe ľudského oka pri sledovaní obrazovky počítača. Používame dve komerčne dostupné zariadenia: I4Control od firmy Medicton Group s.r.o. a TrackIR 4 od firmy NaturalPoint. Náš software komunikuje so systémom SpaNav používaným na výskum priestorovej orientácie. Tiež poskytujeme možnosť náš software jednoducho rozšíriť a použiť pri vývoji iných aplikácií ktoré sledujú očné pohyby.
Ovládání počítače pohybem laserového ukazovátka po projekčním plátně
Pavlín, Václav ; Ševcovic, Jiří (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu a implementaci sytému pro ovládání počítače pohybem laserového ukazovátka po projekčním plátně. Pomocí laserového ukazovátka je možné nahradit ovládání počítače myší. Systém umožňuje simulovat pohyb kurzoru myši a kliknutí. Aplikace využívá koncept homografie pro automatickou kalibraci kamery a následně pro převod souřadnic mezi obrazem projekčního plátna a obrazem počítače.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
Správa projektů z oblasti Human-Computer Interaction
Farbiak, Peter ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaobírá problematikou testování, především manuálním a beta testováním. Dále diskutuje oblast interakce mezi člověkem a počítačem a hledá možnosti efektivní správy projektů z této oblasti. Jako řešení problému je navržen projekt z kategorie project hostingu. Následovně je tento pojem vysvětlen a jsou představeny existujíci řešení. V praktické části je navržen a implementován systém pro správu projektů z oblasti HCI na základě předcházejícího výzkumu.
Nástroj pro analýzu uživatelských dat získaných z instalací AVG Admin Konzole
Heroutová, Tereza ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tento dokument se zabývá návrhem a implementací nástroje, který umožňuje vyhodnocování a vizualizaci statistických dat sesbíraných od uživatelů aplikace AVG Admin Konzole. V dokumentu jsou popsána statistická data s jejich lokalizacemi a také uložení všech těchto dat v databázi. Aplikace byla otestována na reálných datech a na základě analýzy výsledků jsou navržena možná vylepšení.
Eye Tracking in User Interfaces
Jurzykowski, Michal ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
This MSc Thesis was performed during a study stay at the University of Eastern Finland, Joensuu, Finland. This thesis presents the utilization of Eye-Tracking technology in Human-Computer Interaction (HCI). The proposed and implemented system is able to map co-ordinates in the plane of a scene camera, which correspond with co-ordinates of the point of gaze, into co-ordinates in the plane of a display device. In addition, the system compensates user's motions and thus removes one of main problems of use of Eye-Tracking in HCI. This is achieved by determination of a transformation between the projective space of scene and the projective space of display. Method is based on detection and description of interesting points by using SURF, matching of corresponding points and calculating of homography. The system has been tested by using testing points, which are spread over the display area.
Návrh grafického uživatelského rozhraní
Dohnal, Tomáš ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Cílem této práce je vysvětlit čtenáři základní principy návrhu grafického uživatelského rozhraní. V první kapitole je nastíněna evoluce grafického uživatelského rozhraní od jeho prapůvodních počátků až k současnosti. Dále jsou představeny základní principy návrhu grafického uživatelského rozhraní a stručně charakterizovány hlavní prvky, kterými je toto rozhraní tvořeno. Nakonec je přiblížen dílčí proces tvorby a návrhu grafického uživatelského rozhraní na autorově vlastní softwarové aplikaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.