Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení průběhu zakázky podnikem
Matochová, Tamara ; Hyánek, František (oponent) ; Šunka, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Řízení průběhu zakázky podnikem“ se zabývá způsobem, jakým probíhá proces průběhu zakázky ve firmě Modikov. Sledován je především postup od přijetí poptávky od zákazníka po vyexpedování zakázky. V práci jsou popsány veškeré operace, které v tomto procesu probíhají. Cílem je zároveň i zjistit, jakým způsobem by se tento proces dal zlepšit, nastínit nedostatky a následně doporučit konkrétní zlepšení.
Hydroekologický monitoring malého vodního toku a jeho vyhodnocení
Beneš, Jakub ; Kriška-Dunajský, Michal (oponent) ; Hyánková, Eva (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou hydroekologického monitoringu vodních toků. HEM - Hydroekologický monitoring je součástí hodnocení stavu vodních toků, což je požadavkem evropské Rámcové směrnice o vodách. Náplní bakalářské práce je vyhodnocení malého vodního toku pomocí dvou vybraných metod (HEM a Bavorská metoda). Metody jsou porovnány mezi sebou a také se stavem toku z roku 2008. Cílem práce je porovnání vhodnosti metod a jejich použití.
Podnikatelský plán - tělovýchovný kurz
Müllerová, Marie ; Peričková, Lucie (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh podnikatelského plánu vysokoškolského ústavu, který zajišťuje celoroční tělovýchovné a sportovní aktivity pro studenty a zaměstnance Vysokého učení technického v Brně i pro širokou veřejnost. Obsahuje teoretické informace o sestavování podnikatelského plánu a představuje konkrétní návrh podnikatelského plánu zpracovaný na základě výzkumu a analýz.
Možnosti vzdělávacích MOOC kurzů
Kocháň, Matouš ; Hudák, Igor (oponent) ; Lošák, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl prozkoumat prostředí online kurzů MOOC a jejich využití pro účely normy ČSN EN 1591-4.V úvodní části práce jsou zmapovány české a zahraniční platformy poskytující kurzy MOOC. Celosvětově je využívá až dvě stě dvacet milionu uživatelů. Následuje vytvoření náplně online kurzu pro normu ČSN EN 1591-4. Ta definuje, co musí mechanik šroubových spojů znát, aby byl zajištěn bezpečný provoz tlakových zařízení v kritických aplikacích. V rámci experimentu je vyzdvižena důležitost aplikace maziva ve šroubovém spoji a důsledky jeho nepoužití. Výstupem práce je deset dvou a půl minutových videí v češtině a angličtině, která pokrývají náplň kurzu včetně experimentu. Autor zahájil diskuzi o spolupráci s holandskou platformou Engineering Trainer, která projevila zájem o realizaci kurzu. V závěru práce jsou porovnány možnosti komercializace, poplatky a výnosy na relevantních platformách. Vyplynulo, že existuje možnost zveřejnění na řadě platforem. Kurz však nemůže být zveřejněn na dvou platformách zároveň.
Kurzy aktivit a sportů v přírodě na středních školách v okrese Nymburk
Plecitá, Gabriela ; Psohlavec, Lukáš (vedoucí práce) ; Vojtíková, Lenka (oponent)
Název: Kurzy aktivit a sportů v přírodě na středních školách v okrese Nymburk Cíle: Cílem této práce bylo zmapovat nabídku kurzů aktivit a sportů v přírodě na středních školách na Nymbursku. Metody: Výzkumu se zúčastnilo 7 středních škol (5 státních, 2 soukromé) v okrese Nymburk. Byla využita metoda dotazníku, který byl vytvořen v programu Google Forms a rozeslán prostřednictvím elektronické pošty. Dotazník byl tvořen 17 otázkami s uzavřenými odpověďmi a získaná data byla vyhodnocena pomocí základních statistických metod v programu Microsoft Excel. Výsledky byly interpretovány pomocí grafů. Výsledky: Bylo zjištěno, že všechny školy, které se zapojily do dotazníkového šetření, nabízejí pro své studenty alespoň dva kurzy během jejich studia. Nejvíce kurzů aktivit a sportů v přírodě nabízejí školy soukromých zřizovatelů - 6 a 4 kurzy. Nejčastěji nabízeným je kurz lyžařský, který organizují všechny dotazované školy. Druhým nejčastěji nabízeným je kurz adaptační (85,7 %) a 57,1 % dotazovaných škol nabízí i kurz vodácký. Nejžádanějším kurzem mezi studenty je kurz lyžařský (85,7 %). Personálně jsou kurzy zajišťovány prostřednictvím učitelů tělesné výchovy nebo pedagogů dané...
Vojenské lezení jako výchovně vzdělávací proces
JAHN, Adam
Bakalářská práce se zaměřuje na popis vojenského lezení jako výchovně vzdělávacího procesu vzhledem k vojenskému kurikulu. V práci je popsán systém dokumentů, které jsou stěžejní pro vytváření kurzů a výcviků v AČR. Obecně práce popisuje význam jednotlivých publikací či nařízení a snaží se zaměřit na detaily, které jsou podstatné pro edukaci. Cílem této práce je vytvořit doporučení na základě rozhovorů s instruktory lezení a následné analýzy. Doporučení by mělo pomoci instruktorům AČR zlepšit výcvik prostřednictvím případně nově vytvořených publikací, které by mohly přispět k lepší edukaci.
Vektorová grafika ve volnočasovém vzdělávaní
VOLFOVÁ, Terezie
Práce se zabývá tvorbou výukového kurzu se zaměřením na vektorovou grafiku v rámci volnočasových aktivit. Úkolem kurzu je osvojení si základních nástrojů a funkcí v grafickém programu Adobe Illustrator. Pochopit, jak funguje vektorový program a samotný vektor, jaké má využití vektorová grafika. Teoretická část představuje termíny volný čas, pedagogika volného času, mládež, zájmové činnosti, výtvarná výchova, vektorová grafika, barvy a formáty. Praktická část se zaměřuje na samotný kurz, kde se účastnící během tří setkání učí tvořit ve vektorovém programu.
Kurzy aktivit a sportů v přírodě na středních školách na Příbramsku
Beranová, Eliška ; Psohlavec, Lukáš (vedoucí práce) ; Vojtíková, Lenka (oponent)
Název: Kurzy aktivit a sportů v přírodě na středních školách na Příbramsku Cíle: Cílem diplomové práce bylo zmapovat nabídku kurzů aktivit a sportů v přírodě středních škol na Příbramsku. Metody: Výzkumný soubor tvořilo 11 státních středních škol, sídlících v okrese Příbram. Pro tento výzkum jsme zvolili metodu dotazníku, který byl rozeslán ředitelům středních škol prostřednictvím elektronické komunikace. Některé školy byly navštíveny osobně. Dotazník tvořilo 21 otázek. Získaná data byla vyhodnocena pomocí základních statistických metod a interpretována pomocí grafů. Výsledky: Všechny dotazované střední školy pořádají pro své studenty sportovní kurzy organizované v přírodním prostředí. Nejčastěji organizovaným kurzem je kurz adaptační, který je pořádán všemi dotazovanými školami. Druhým nejčastěji pořádaným kurzem je kurz lyžařský - v 90,9% dotazovaných škol. Z nabízených kurzů v dotazníku, 55% škol odpovědělo, že největší zájem mají studenti o kurz adaptační. Na 27% školách je největší zájem o kurz vodácký a na 18% o kurz lyžařský. Výuku na sportovních kurzech v přírodním prostředí zajišťuje 78% škol učiteli tělesné výchovy a dalšími kantory školy. Externí agentury jsou v zajištění kurzů využívány v 17% u kurzu vodáckého a v 11% u turistického kurzu. Programová nabídka kurzů se odvíjela od jeho...
Rozvoj a vzdělávání lidských zdrojů ve vybraném odvětví
LEŠTINOVÁ, Petra
Tématem této diplomové práce je rozvoj a vzdělávání lidských zdrojů ve vybraném odvětví. Hlavním cílem této práce je zhodnotit systém rozvoje a vzdělávání ve vybraném sektoru a navrhnout možné změny, které povedou ke zlepšení současné situace. Tato práce je rozdělena do dvou částí. První část diplomové práce je teoretická. Tato část obsahuje teoretické znalosti, které byly čerpány z odborné a vědecké literatury. Teoretická část obsahuje znalosti o systematickém vzdělávání, oblastech vzdělávání, motivaci ke vzdělávání a důležitých metodách vzdělávání. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu ve vybraném odvětví. Tato část také navrhuje změny, které vylepší současnou situaci. Vybraný sektor se týká oblasti bankovnictví. Pro objektivnější posouzení odvětví byly vybrány dvě společnosti. Tyto společnosti chtěly zůstat částečně anonymní, a proto byly pojmenovány jako společnost X a společnost Y. K vyhodnocení systému školení a rozvoje byl vybrán dotazníkový průzkum a byly získány cenné informace. Dotazníkové šetření bylo vybráno z důvodu rychlého návratu a velkého počtu zaměstnanců. Obě společnosti mají velmi dobře vyvinutý vzdělávací systém, který mají velmi podobný. Přes veškerou propracovanost těchto systémů byly navrženy změny ke zlepšení.
Možnosti vzdělávacích MOOC kurzů
Kocháň, Matouš ; Hudák, Igor (oponent) ; Lošák, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl prozkoumat prostředí online kurzů MOOC a jejich využití pro účely normy ČSN EN 1591-4.V úvodní části práce jsou zmapovány české a zahraniční platformy poskytující kurzy MOOC. Celosvětově je využívá až dvě stě dvacet milionu uživatelů. Následuje vytvoření náplně online kurzu pro normu ČSN EN 1591-4. Ta definuje, co musí mechanik šroubových spojů znát, aby byl zajištěn bezpečný provoz tlakových zařízení v kritických aplikacích. V rámci experimentu je vyzdvižena důležitost aplikace maziva ve šroubovém spoji a důsledky jeho nepoužití. Výstupem práce je deset dvou a půl minutových videí v češtině a angličtině, která pokrývají náplň kurzu včetně experimentu. Autor zahájil diskuzi o spolupráci s holandskou platformou Engineering Trainer, která projevila zájem o realizaci kurzu. V závěru práce jsou porovnány možnosti komercializace, poplatky a výnosy na relevantních platformách. Vyplynulo, že existuje možnost zveřejnění na řadě platforem. Kurz však nemůže být zveřejněn na dvou platformách zároveň.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.