Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 409 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové předpoklady rozvoje bio produkce v České republice
Jindrová, Marta ; Spanilý, Ivo (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými předpoklady rozvoje ekologické produkce v České republice. Je zaměřena na spotřební chování zákazníků na trhu biopotravin, situaci na trhu biopotravin a také na situaci ekologického zemědělství v ČR. Cílem práce je prozkoumat vztah českých spotřebitelů k biopotravinám a pokusit se nalézt postupy pro zlepšení situace ekologických zemědělců.
Marketing Plan of a New Product Launch
Polák, Peter ; MBA, Svetlana Poláková, (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The point of my work is to consider resources for implementation process of marketing plan of new product launch that is dealing with the analysis of market segments and opportunities in this branch for concrete product.
Management kvality v malém podniku
Stodůlka, Michal ; Koška, Petr (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „Management kvality v malém podniku“ se zabývá systémem managementu kvality v malé a poměrně krátkou dobu fungující firmě zabývající se kovovýrobou. Měla by firmě My&Ko, s.r.o. pomoci při dalším budování a zlepšování systému managementu a posloužit jako návod pro postup při budoucí certifikaci systému normou ISO 9001:2001.
Vybudování efektivního elektronického obchodu pro malou firmu
Krejčík, Václav ; Pernes, Petr (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou elektronického obchodování a jeho možnou aplikací ve firmě Inteka Brno, spol. s r. o. Hlavním cílem této práce je praktické využití teoretických poznatků z oblasti elektronického obchodu v prostředí malé firmy.
Analýza marketingových aktivit a návrh na jejich změnu ve vybraném podniku
Němcová, Marie ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je provést marketingové analýzy společnosti WELLE J.N.K. s.r.o. a následně navrhnout změny v marketingové komunikační strategii a tím zajistit další rozvoj firmy. Důraz byl kladen na analýzu současného stavu a na kalkulaci nákladů v navrhované části, která by měla firmě pomoci v rozhodování o jejím přijetí.
Averze spotřebitel/investora ke ztrátě
Mazánek, Lukáš ; Chládek, Libor (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
V diplomové práci se budu zabývat vztahem spotřebitele a jeho averze ke ztrátě. Vyjádřením možných rizik, které je možné vystihnout za pomocí behaviorálních teorií a psychologického přístupu. Praktická část práce bude soustředěna na popis chování spotřebitelů v roli investora. Vztah těchto spotřebitelů ke ztrátě vzhledem k výši jejich příjmu a praktická doporučení jak případná rizika ztráty zohledňovat a minimalizovat.
Kritická analýza spotřebitelské poptávky s ohledem na vývoj ekonomiky v České republice
Holásková, Romana ; Žilková, Zdenka (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spotřebního chování v České republice. Teoretická část vymezuje základní pojmy a údaje, které se týkají spotřebitelské poptávky a informace nezbytné k pochopení analyzované části. Následující část se věnuje kritické analýze spotřebního koše a vynakládání výdajů domácností do různých komodit. Analytická část je zaměřena rovněž na vývoj ekonomiky, podle které lze vyvodit reakce domácností a s tím spjaté chování spotřebitelů. V závěru je práce doplněna o návrhy vedoucí ke snížení přebytečného vynakládání výdajů, které jsou doporučením pro občany České republiky.
Tools of Marketing Support of the Organic Food Market
Jindrová, Marta ; Doležel, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This master's thesis is focused on organic food products market in the Czech Republic. It analyses the market and used marketing tools. It contains recommendations of improving marketing tools performance to support the market growth of organic food products in the Czech Republic.
Vnímání reklamy spotřebiteli generace Z
Mecerodová, Andrea
Bakalářská práce se zabývá reklamou a jejím vnímání spotřebiteli patřící do generace Z. V literární rešerši bude popsána marketingová komunikace, její průběh a komunikační a marketingový mix. Druhá část literární rešerše bude věnována popisu reklamy a její psychologie včetně zaměření na cílovou skupinu, na níž bude následně navazovat kapitola věnovaná generaci Z a charakteristice jejího nákupního chování a marketingových očekávání. Výsledková část bude zaměřena zejména na vlastní výzkum vnímání reklamy spotřebiteli generace Z, který bude proveden prostřednictvím dotazníkového šetření. Následně budou některé výsledky porovnány s orientační analýzou. Cílem je interpretovat výsledky vlastního šetření a doporučení plynoucí ze získaných dat zejména pro marketéry, jež se zaměřují na generaci Z.
Realitní zprostředkování
Prints, Pavlo ; Eichlerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Hurychová, Klára (oponent)
82 Realitní zprostředkování Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá dopady zákona č. 39/2020 Sb., o realitním zprostředkování a o změně souvisejících zákonů (zákon o realitním zprostředkování) na právní postavení spotřebitele. Cílem práce je posoudit vliv zákona o realitním zprostředkování na právní postavení spotřebitele a zjištěný výstup následně porovnat s předchozí právní úpravou. Pozornost práce je soustředěna na otázky týkající se podmínek podnikání realitních zprostředkovatelů a na smlouvu o realitním zprostředkování. U podmínek podnikání jsem se zaměřil na otázku bezúhonnosti a odborné způsobilosti realitních zprostředkovatelů. U smlouvy o realitním zprostředkování jsem se zabýval vybranými právními instituty, které zavádí zákon o realitním zprostředkování a které mají povahu tzv. ochranářských pravidel. Systematické rozdělení této práce tvoří úvod, tři kapitoly a závěr. První kapitola obsahuje základní terminologii, která se vyskytuje napříč celou prací. Mezi základní pojmy patří definice realitního zprostředkování, realitního zprostředkovatele a zájemce v postavení spotřebitele. Součástí kapitoly je stručné shrnutí historie právní regulace realitního zprostředkování na území České republiky. V závěru kapitoly je obsažen výklad o aktuální právní úpravě vztahující se k ochraně spotřebitele v...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 409 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.