Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití cenové diskriminace produktu na mezinárodním trhu
Sedláček, Martin ; Zinecker, Marek (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navrhnout a aplikovat efektivní způsob cenové diskriminace online vzdělávacích kurzů na trzích České republiky, Německa a Polska. Tyto návrhy autor práce opírá o výpočty parity kupní síly, cenové hladiny a o analýzu místních trhů vybraných zemí. Dále bude prověřena souvislost hrubého domácího produktu na obyvatele ve standardu kupní síly a dalších makroekonomických ukazatelů – inflace a nezaměstnanosti. Na základě získaných výsledků budou navrhnuty možné způsoby cenové diskriminace.
Cenová diskriminace na mezinárodních trzích
Kharkivska, Margaryta ; Oulehla, Jiří (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Práce je zaměřená na vysvětlení tvorby cen a problematiky cenové diskriminace. Nejdříve se práce věnuje vysvětlení teoretických východisek pro lepší pochopení dané problematiky. Zabývá se chováním spotřebitele, elasticitou poptávky a tvorby cen na mezinárodních trzích. Dále se práce podrobněji zaměřuje na ekonomickou podstatu cenové diskriminace a její druhy. V praktické části tato diplomová práce obsahuje příklady konkrétních cenových diskriminaci vybraných výrobků. Na základě získaných informací následně nabízí návrhy a doporučení.
Kritická analýza cenové tvorby na nedokonale konkurenčním trhu
Bábel, Martin ; Procházková, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Dokonalá konkurence se v praxi považuje za jev teoretický. Z toho důvodu je tahle práce zaměřena na nedokonale konkurenční trh a cenovou tvorbu na něm. Cílem je blíže prozkoumat, jak konkrétní společnosti s prvky monopolu využívají své postavení na určení ceny za svůj produkt a cenovou diskriminaci – jsou tzv. price makers. V práci jsou analyzovány konkrétní přístupy strategie cenové tvorby těchto firem.
Kritická analýza cenové tvorby na nedokonale konkurenčním trhu
Tutková, Lucia ; Velička, Michal (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Práce objasní pojmy jako monopol, oligopol a cenová diskriminace. Následně bude provedena analýza cenové tvorby vybrané firmy. Výsledkem práce bude návrh řešení pro zvýšení poptávky po službách a zároveň dosažení vyšších tržeb.
Využití cenové diskriminace na mezinárodních trzích
Rosická, Markéta ; Oklešťková, Sára (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na cenovou diskriminaci vybrané společnosti působící v mezinárodním prostředí. Práce je rozdělena na tři hlavní části. Teoretická část práce popíše klíčové pojmy a charakteristiky nutné k pochopení problematiky související s tématem diplomové práce. Analytická část práce je zaměřená na popis aktuálního stavu společnosti na vybraných zahraničních trzích. V návrhové části práce byla využita metoda vícenásobné regresní analýzy a dále jsou také předloženy možné návrhy a doporučení na cenovou diskriminaci na jednotlivé zahraniční trhy s ohledem na kupní sílu jednotlivých zemí.
Cenová strategie firmy pod vlivem rozvoje digitálních technologií
Jančíková, Kateřina
Článek popisuje vliv digitálních technologií a jejich využití v cenových strategiích firem. Jejich rozvojem došlo ke změnám v cenových strategiích především v sektoru služeb. Technologie umožnily zavedení dynamické ceny, která výrazně zvýšila obrat leteckých společností. Prostřednictvím digitálních technologií můžeme získat široké spektrum informací o klientech a díky tomu přizpůsobit cenu konkrétnímu zákazníkovi. Budoucnost využití digitálních technologií je pak ve výrobních podnicích. Personalizace produktu na základě mnoha dostupných informací o zákaznících, proměna produktu téměř ve službu a využití digitálních technologií přispěje výrazně ke změně cenových strategií ve výrobních podnicích. Článek vychází ze zdrojů sekundárního výzkumu (rešerše literatury). Cíl článku: Cílem článku je prozkoumat vliv digitálních technologií na změnu cenových strategií. Jejich exponenciální rozvoj umožňuje podnikům efektivněji nastavit ceny pro zákazníky, a to díky většímu objemu informací, které o zákaznících firma díky digitálním technologiím zjistí. Prvním průkopníkemvyužití technologií v rámci cenotvorby jsou letecké společnosti, které dnes přizpůsobují cenu konkrétnímu zákazníkovi. Dílčími cíli je pak prozkoumat, jak v budoucnu budou digitální technologie ovlivňovat podniky a jejich cenové strategie.
Trojí pohled na zákaznické věrnostní programy
Kuš, Martin ; Koubek, Ivo (vedoucí práce) ; Lopušník, Ondřej (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut ekonomických studií Martin Kuš Trojí pohled na zákaznické věrnostní programy Bakalářská práce Praha 2011 Abstrakt Tato bakalářská práce popisuje mechanismus zákaznických věrnostních programů z několika perspektiv. Práce si vytyčuje několik hlavních cílů. Prvním cílem je seznámit čtenáře s problematikou věrnostních programů v kontextu marketingové praxe. Dalším cílem je popsat dopad věrnostních programů na firmy a jejich zákazníky pomocí mikroekonomické teorie. Třetím cílem je porovnat závěry teoretických modelů s výsledky relevantních empirických analýz. Posledním cílem je představit věrnostní programy z experimentálního úhlu pohledu - jako problém principála a agenta - a vyvodit závěry z celé práce.
Monopol v podmínkách ekonomiky ČR
Pakhmutov, Ivan ; Šrédl, Karel (vedoucí práce) ; Severová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou monopolů a firem v dominantním postavení v podmínkách české ekonomiky. Teoretická část práce vysvětluje trh, jeho fungování a zákony, charakterizuje dokonalou a nedokonalou konkurenci, jednotlivé struktury nedokonalé konkurence jsou dále v práci konkrétněji analyzovány. Nejvíce prostoru je věnováno charakteristice monopolu a regulaci firem v monopolním postavení. Praktická část je zaměřena na průzkum současné situace na trhu České republiky, jsou v ní vyznačeny firmy, které bychom mohli považovat za monopoly. Práce zkoumá postavení jednotlivých firem na trhu, analyzuje důvody jejich dominantního tržního postavení, určuje, ke kterému typu monopolu naleží jednotlivé podniky, a odpovídá na otázku škodlivosti těchto monopolů. Poté v práci je představeno dotazníkové šetření, které vyjadřuje názor českého obyvatelstva na problematiku monopolu.
Analýza cenové tvorby na nedokonale konkurenčním trhu
Mendlíková, Iva ; Fibingrová, Veronika (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Cílem práce je objasnit tvorbu ceny na nedokonale konkurenčním trhu. Práce je zaměřena na jednotlivé stupně cenové diskriminace. Práce obsahuje návrh, jak se dá využít přístupů cenové tvorby na tomto trhu pro zvýšení poptávky po službách a tím pádem i zvýšení tržeb a upevnění pozice firmy na trhu.
Analýza cenové tvorby na nedokonale konkurenčním trhu
Šitavanc, Jan ; Dlouhá, Marta (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Cílem práce je objasnit problematiku tvorby ceny a fenoménu cenové diskriminace v podmínkách nedokonale konkurenčního trhu. Věnuje se segmentaci trhu z mikroekonomického hlediska a důležitosti diferenciace svých produktů k vytvoření drobných rozdílů proto, abychom mohli aplikovat různé ceny. Obsahuje návod, jak správně vytvořit slevovou politiku, která povede ke zvýšení poptávky po produktech firmy a z toho plynoucích zisků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.