Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv jednotlivých faktorů na prodejní cenu nemovitostí ve vybraných lokalitách
Škrabanová, Monika ; Oblouková, Aneta (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na změnu ceny při zahrnutí kritérií, které jsou pro lidi, kteří si plánují koupit byt, prioritní. Hlavním záměrem bylo zjistit, jak se cena změní oproti analýze provedené v bakalářské práci, kde byla cena stanovena pouze podle dispozic. Práce je tedy zaměřena na čtyři lokality, kterými jsou města Olomouc, Zlín, Liberec a Hradec Králové. Dvě na území Moravy a dvě na území Čech. Celá práce se dělí na 8 částí. Prvních 5 částí zahrnuje teoretickou část. V první části jsou podrobně rozebrány základní pojmy. Ve druhé oceňování nemovitostí. Ve třetí základní činnosti a subjekty realitního trhu. Ve čtvrté segmenty realitního trhu a v páté stručně vztah s finančním sektorem. Ostatní pak představují část praktickou, kde jsou v šesté kapitole podrobně představeny řešené lokality. V sedmé marketingový průzkum a v osmé už je samotná již zmíněná analýza realitního trhu.
Průmyslové podnikání Pražské obce v první polovině 20. století. Průmyslové závody hlavního města Prahy, s.r.o.
Štěpánek, Ondřej ; Jakubec, Ivan (vedoucí práce) ; Drnek, Kryštof (oponent)
Tato práce řeší průmyslové aktivity pražské obce na trhu stavebních hmot v první polovině 20. století, zejména pak v letech 1921-1948, ve kterých úspěšně fungovala společnost "Průmyslové závody hlavního města Prahy", v níž měla obec svůj poloviční podíl. Hlavním cílem je zmapovat činnost této společnosti provozující vápenky, cihelny a pilu. Zaměřil jsem se na její vývoj a význam podniku. Práci jsem řešil zejména na základě informací z Archivu hlavního města Prahy, z fondu Průmyslových závodů. Provedený výzkum dokládá množství vyrobených a prodaných surovin, dále pak také důležité budovy na kterých se dodavatelsky podílela. Hlavním přínosem této práce má být "znovuobjevení" zajímavého podniku, který významně podporoval stavební ruch v Praze, dodával stavební hmoty nejen na obecní stavby a tvořil konkurenci kartelům.
Analýza realitního trhu ve vybrané lokalitě
Škrabanová, Monika ; Oblouková, Aneta (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou realitního trhu ve vybraných lokalitách. Konkrétně se jedná o město Olomouc, Zlín, Liberec a Hradec Králové. Hlavním záměrem je porovnat průměrné ceny bytů dle dispozic a následně je porovnat i na území, kterému přísluší. V tomto případě území Moravy a území Čech. V první části vymezuje základní technické a ekonomické pojmy, které je potřeba znát. V druhé části se práce zabývá oceňováním nemovitostí, kde jsou popsány jeho základní metody. Třetí a poslední část teoretické oblasti je zaměřena na realitní trh a jsou představeni jeho účastníci. Je zde zmíněn i trh s byty či nájmy. Praktická část blíže představuje vybrané lokality a zpracovává nasbíraná data, ze kterých je následně provedena analýza.
Motivace a rozvoj osobnosti ve stavebním podniku
Zvonař, Tomáš ; Nousek, Pavel (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou stavu motivace a osobnostním rozvojem ve stavebním podniku. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti stavebnictví, motivace a rozvoje osobnosti ve stavebním podniku. V praktické části jsou navrženy pracovní hypotézy a provedeno výzkumné šetření včetně jeho analýzy. V závěrečné fázi jsou vyvozeny dílčí závěry a navržená doporučení pro zlepšení práce s lidmi ve stavebním podniku.
Ekonomické aspekty produktové inovace v Saint-Gobain Construction Products CZ a.s., divize Weber
Štěrba, Jakub ; Zdeněk,, Staško (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje produktové inovaci ve společnosti vyrábějící stavební materiály. V práci jsou analyzovány ekonomické aspekty této produktové inovace, které jsou posuzovány různými způsoby. Na základě zhodnocení dopadů inovace na ekonomickou stránku společnosti a jejího okolí je zjištěna přínosnost inovace ze sledovaných hledisek.
Zdanění developerské společnosti
Kašpar, Jan ; Francírek, František (vedoucí práce) ; Zídková, Hana (oponent)
Cílem práce je zajištění dále specifikovaných předpokladů nezbytných k bezchybnému výkonu služby daňového poradenství poskytovaného developerské společnosti. Tento hlavní cíl se dále rozpadá na tři dílčí, spočívající v popisu developerského procesu, rozboru souvisejících daňových otázek a nastínění scénářů možného vývoje developmentu. Využitými metodami jsou rešerše informačních zdrojů, dotazování u celkem 13 odborných konzultantů, analýza a následná syntéza získaných poznatků. Oproti obdobným pracím tento text klade velký důraz na praktické aspekty zdanění developerské společnosti a místo klasického tématického třídění textu poskytuje čtenáři třídění chronologické a tím i lepší orientaci v komentovaném tématu. Práci se podařilo splnit všechny vytyčené cíle a lze ji proto považovat za účinný vzdělávací nástroj především pro účetní a daňové poradce, kteří potřebují získat znalosti jak o samotné podstatě činnosti developerské společnosti, tak o souvisejících daňových otázkách.
Marketingový mix ve zvolené stavební firmě
Mikešová, Michaela ; Vlnas, Pavel (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Předmětem bakalářské práce je zpracování marketingového mixu ve zvolené stavební firmě. Touto firmou je stavební společnost SAHAN CB s. r. o., která sídlí v Českých Budějovicích. Hlavním cílem této práce je analýza marketingového mixu této společnosti a navržení případných vylepšení. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První dvě tvoří teoretickou část práce a je v nich vysvětlen pojem marketing, specifika marketingu služeb a marketingu ve stavebnictví a charakterizován pojem marketingový mix. Třetí kapitola představuje metodickou část, ve které je stanoven cíl práce, formulována hypotéza a popsány základní výzkumné metody. Poslední část práce je zaměřena na představení společnosti SAHAN CB, charakteristiku jejího okolí a analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu.
Průmyslové podnikání Pražské obce v první polovině 20. století. Průmyslové závody hlavního města Prahy, s.r.o.
Štěpánek, Ondřej ; Jakubec, Ivan (vedoucí práce) ; Drnek, Kryštof (oponent)
Tato práce řeší průmyslové aktivity pražské obce na trhu stavebních hmot v první polovině 20. století, zejména pak v letech 1921-1948, ve kterých úspěšně fungovala společnost "Průmyslové závody hlavního města Prahy", v níž měla obec svůj poloviční podíl. Hlavním cílem je zmapovat činnost této společnosti provozující vápenky, cihelny a pilu. Zaměřil jsem se na její vývoj a význam podniku. Práci jsem řešil zejména na základě informací z Archivu hlavního města Prahy, z fondu Průmyslových závodů. Provedený výzkum dokládá množství vyrobených a prodaných surovin, dále pak také důležité budovy na kterých se dodavatelsky podílela. Hlavním přínosem této práce má být "znovuobjevení" zajímavého podniku, který významně podporoval stavební ruch v Praze, dodával stavební hmoty nejen na obecní stavby a tvořil konkurenci kartelům.
Kartely v cementárenství 1900- 1938
Gecko, Tomáš ; Kubů, Eduard (vedoucí práce) ; Láník, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl porozumět vývoji trhu s cementem a jeho kartelizaci na území Předlitavska a Československa. Zkoumán je mechanismus organizace cementářských kartelů a jejich role jako vlivové struktury působící na fungování trhu s cementem, příbuzná průmyslová odvětví a státní hospodářskou politiku (cla, vývozní a dovozní omezení, státní zakázky). Práce sleduje, v jaké míře cementářské kartely kontrolovaly trh a jaké dopady mělo jejich fungování na spotřebitele. Časově je diplomová práce ohraničena rokem 1900, kdy se v tomto odvětví začínaly první kartely vytvářet, a léty 1938-1939, během kterých došlo k výrazné hospodářské a právní změně. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Employer branding ve stavebnictví
Hralová, Lenka ; Bušina, Filip (vedoucí práce) ; Havlíček, Karel (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na aktuální trend v řízení lidských zdrojů, employer branding, který je rozebírán ve smyslu obecné image podniku jako zaměstnavatele, jeho pracovních podmínek a preferencí podniku z pozice stabilního zaměstnavatele. Hlavními cíli práce je posoudit rozsah a závažnost employer brandingu ve stavebnictví v České republice na základě konkrétní společnosti a srovnání s konkurencí. První část obsahuje shrnutí teoretických poznatků, které definují employer branding a jeho nástroje. Část druhá se týká empirického výzkumu ve společnosti Metrostav a.s., mezipodnikového srovnání a dotazníkového šetření mezi žáky a studenty stavebních oborů s cílem vyhodnotit jejich postoje a názory ohledně budoucího zaměstnání v odvětví stavebnictví. V závěru práce je provedeno zhodnocení výzkumu a představeny návrhy k posílení employer brandu společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.