Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vytvoření interaktivních pomůcek z oblasti 2D počítačové grafiky
Malina, Jakub ; Průša, Zdeněk (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
V teto diplomove prace se budeme zabyvat popisem zakladnich vlastnosti pocitacovych krivek a jejich praktickou pouzitelnosti. Vysvetlime si, jak lze krivky chapat obecne, co to jsou polynomialni krivky a zpusoby napojovani. Pote se zamerime na popis Bezierovych krivek, hlavne pak na Bezierovy kubiky. Podrobneji probereme nektere stezejni algo- ritmy, ktere se pouzivaji pro vykreslovani techto krivek na pocitacich, a ukazeme si jejich praktickou implementaci. Pote probereme neuniformni racionalni B-spline krivky a De Booruv algoritmus. Nakonec projdeme tematem rasterizace usecky, silne cary, kruznice a elipsy. Cilem diplomove prace je vytvoreni nekolika interaktivnich appletu, simulujicich algoritmy pro rasterizaci a vykresleni krivek probirane v teoreticke casti. Tyto applety napomuzou snazsimu pochopeni teoretickych poznatku a zefektivni vyuku.
Vytvoření interaktivních pomůcek z oblasti 2D počítačové grafiky
Malina, Jakub ; Průša, Zdeněk (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
V teto diplomove prace se budeme zabyvat popisem zakladnich vlastnosti pocitacovych krivek a jejich praktickou pouzitelnosti. Vysvetlime si, jak lze krivky chapat obecne, co to jsou polynomialni krivky a zpusoby napojovani. Pote se zamerime na popis Bezierovych krivek, hlavne pak na Bezierovy kubiky. Podrobneji probereme nektere stezejni algo- ritmy, ktere se pouzivaji pro vykreslovani techto krivek na pocitacich, a ukazeme si jejich praktickou implementaci. Pote probereme neuniformni racionalni B-spline krivky a De Booruv algoritmus. Nakonec projdeme tematem rasterizace usecky, silne cary, kruznice a elipsy. Cilem diplomove prace je vytvoreni nekolika interaktivnich appletu, simulujicich algoritmy pro rasterizaci a vykresleni krivek probirane v teoreticke casti. Tyto applety napomuzou snazsimu pochopeni teoretickych poznatku a zefektivni vyuku.
Knihovna grafických prvků pro mikrokontrolery Atmel AVR a grafické displeje
Skopal, Miroslav ; Frýza, Tomáš (oponent) ; Fedra, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřen na problematiku ovládání grafických LCD displejů pomocí mikroprocesorů řady AVR. Podrobně je zde popsán řadič od firmy Toshiba T6963C. Výsledkem této práce je modulární knihovna napsaná v jazyku C pro mikrokontrolery Atmel AVR, nabízející sadu funkcí pro kreslení jednoduchých grafických objektů a ovládacích prvků. Knihovna je postavena jako vícevrstvá, čímž umožňuje použití různých řadičů bez výraznějšího zásahu do výsledného programu.
Testování SW pro převod mezi rastrovou a vektorovou grafikou
Mináriková, Monika ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kunstová, Renáta (oponent)
Tato práce se zabývá především testováním SW pro převod mezi rastrovou a vektorovou grafikou a je rozdělena do dvou částí. V metodologické části jsou uvedeny způsoby ukládání obrazových informací v počítači, vysvětluje rozdíly mezi základními typy počítačových grafik, rastrovou a vektorovou, a charakterizuje jejich nejznámější formáty. Praktická část je věnována testování a srovnání vybraných SW podporujících proces trasování. Na základě výsledků jsou stanoveny obecné závěry o možnostech, které tento způsob automatické vektorizace nabízí. Pro hodnocení a porovnání SW je zvoleno vícekriteriální hodnocení založené na pětibodové stupnici. Parametry hodnocení jsou následně rozděleny do dvou kategorií na hodnocení SW a výstupů z procesu trasování. Pro trasování jsou vybrány čtyři druhy grafiky a to jednoduché černobílé logo, barevné logo, čárový nákres a fotografie s jednoduchým motivem. V závěru práce jsou vyhodnoceny a shrnuty výsledky šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.