Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 77 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vedení obchodních týmů ve specifickém segmentu
Filová, Alžběta
Filová, A. Vedení obchodních týmů ve specifickém segmentu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce je zaměřena na vedení obchodních týmů v přímém prodeji (B2C). Cílem práce je navržení efektivního řešení pro vedení obchodních týmů, které zajistí efektivní vzdělávání, komunikaci, plánování a vedení administrace. V první části diplomové práce je provedena literární rešerše o zvoleném tématu. Druhá část je věnována vlastní práci. Je proveden kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření a kvalitativním výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů. Součástí vlastní práce je i analýza současného stavu počtu obchodníků v přímém prodeji v ČR a vývoj v předcházejících čtyřech letech. Na základě zjištěných poznatků jsou formulována doporučení pro leadery, které zohledňují věk a gender členů obchodních týmu.
Strategické řízení likvidace podniku
Oslizlo, Petr ; Foerser, Pavel (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Nerespektování ekonomických zákonů a zákonitostí, případně porušování právních norem v činnosti firmy, může vést ve svém důsledku ke zrušení a zániku firem. Zániku firmy předchází její zrušení s likvidací nebo bez likvidace za předpokladu, že její jmění přechází na právního nástupce. Likvidace v podstatě znamená vypořádání majetkových poměrů zrušeného subjektu. Tato diplomová práce je zaměřena zejména na jednotlivé fáze likvidačního procesu obchodních společností a jejich vazbu na zákonné normy.
Možnosti rozvoje ekofarmy v mikroregionu Konicko
Šmídová, Marta
Cílem bakalářské práce je charakterizovat ekofarmu AMALTHEA, s.r.o. z hlediska jejího strategického zaměření a na základě výsledků průzkumu názorů spotřebitelů navrhnout možnosti jejího rozvoje v podmínkách mikroregionu Konicko. Byly vymezeny vazby ekologického zemědělství na udržitelný rozvoj regionu a poté byl shrnut význam rozvoje drobného podnikání v regionu se zaměřením na ekologické zemědělství. Pomocí dotazníkového šetření byl proveden průzkum a následně získány primární informace, na základě kterých byly navrženy možnosti tržního zhodnocení produkce ekofarmy AMALTHEA, s.r.o. a následné doporučení pro její rozvoj. Všechna zjištění včetně návrhů jsou předložena v závěru práce.
Možnosti tržního zhodnocení produkce ekofarem
Moučková, Jana
Tato práce se zabývá možností tržního zhodnocení prodeje ekofarmářů se zaměřením na přímý prodej. V práci jsou popsány základní informace týkající se ekozemědělství a možnosti přímého prodeje. Informace byly získány na základě otevřených rozhovorů se zemědělci a dotazníkovým šetřením mezi spotřebiteli.
Nekalé obchodní praktiky mířené na seniory
Luňák, Šimon ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Bakalářská práce s názvem Nekalé obchodní praktiky mířené seniory má za cíl charakterizovat postavení seniora v České republice ve vztahu k nekalým obchodním praktikám. Toho bude dosaženo pomocí kvalitativních rozhovorů přímo se seniory, kteří se sami zúčastnili předváděcích akcí či podomního prodeje a řada z nich nátlakům prodejců podlehla. Autor práce také vedl kvalitativní rozhovor s bývalým prodejcem. V teoretické části jsou definovány pojmy senior v České republice, marketing, komunikační mix a také ochrana spotřebitele. V komunikačním mixu pak bude více přiblížen přímý marketing a zejména pak osobní prodej. V praktické části budou přímo popsány konkrétní nekalé obchodní praktiky mířené na seniory. Zároveň se v praktické části nachází praktické rady a doporučení pro seniory jak se těmto nekalým praktikám bránit.
Vliv přímého prodeje na distribuci v automobilovém průmyslu
Belinger, Jan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Müller, Josef (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na možnou implementaci modelu přímého prodeje v rámci automobilového průmyslu. Cílem práce je navrhnout možnou distribuční strategii pro výrobce automobilů, na základě modelu přímé distribuce. Teoretická část práce je založena na sekundárním výzkumu. V rámci sekundárního výzkumu jsou mimo jiné použity i případové studie, ukazující praktické využití tohoto modelu. Konkrétní aspekty modelu přímé distribuce jsou poté založeny na hloubkových expertních rozhovorech s odborníky z automobilového průmyslu. Navržená distribuční strategie se skládá z kombinace několika jednotlivých modelů přímé distribuce. Různé modely jsou použity z důvodu široké škály produktů, které musí být zohledněny při návrhu nové distribuční strategie. Implementace tohoto modelu by dávala výrobci větší kontrolu nad distribučním procesem a také pomohla vytvořit celkově efektivnější distribuční systém.
Porovnání elektronické aukce a přímého prodeje bytů
Gavlasová, Kristina ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je porovnání elektronické aukce a přímého prodeje bytů a nalezení odpovědí na výzkumné otázky: Má způsob prodeje vliv na cenu bytu? Je při prodeji formou elektronické aukce dosahováno vyšších cen bytů než v přímém prodeji? V teoretické části je popsána problematika aukcí a přímého prodeje a je nastíněn vývoj na českém realitním trhu. V analytické části je provedena analýza dat z aukčního a přímého prodeje bytů a jsou zodpovězeny výzkumné otázky.
Marketingová studie zvoleného subjektu
Kužílek, Václav ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Hlavním tématem této diplomové práce je marketingová studie vybraného subjektu. Vybraným subjektem je společnost Availpro, která se zaměřuje na vývoj a prodej softwarových řešení, která ulehčují práci hotelovému managementu. Hlavním cílem je návrh opatření, které by mohla zlepšit a zkvalitnit jednotlivé marketingové procesy ve společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První částí je rozbor teoretických informací, které byli čerpány z příslušné odborné literatury. Teoretické informace slouží jako nutný základ k pochopení probírané problematiky. Konkrétně jsou v práci popisovány jednotlivé marketingové procesy, činnosti a nástroje, které jsou v dnešní době nutností pro správné fungování společností. V druhé části práce je vyhotovena analýza primárních a sekundárních dat. Primární data byla získána z dotazníkového šetření, které bylo zaměřené na zákaznickou spokojenost s produkty společnosti Availpro. Sekundární data jsou získána z interních zdrojů společnosti a také z komunikace s jednotlivými zástupci marketingového oddělení. Na základě těchto informací byly vyhotoveny doporučující návrhy a opatření, které by měly vést ke zlepšení a zefektivnění stávajících marketingových činností.
Spotřebitelské smlouvy; Přímý prodej v ČR, EU, USA
Strnadel, Dalibor ; Dvořák, Jan (oponent) ; Pohl, Tomáš (oponent)
Abstrakt Diplomová práce se zabývá problematikou přímého prodeje, na kterou je nahlíženo zejména z pohledu soukromoprávní ochrany spotřebitele. Autor zkoumá právní úpravu spotřebitelských smluv uzavíraných mimo obchodní prostory, a to v České republice, v Evropské unii a ve Spojených státech amerických. Práce je rozdělena do šesti kapitol. V kapitole první autor definuje přímý prodej a seznamuje čtenáře s pojmy, které jsou v dalších částech této práce používány. Představeny jsou také jednotlivé formy přímého prodeje, a to osobní prodej, prodej na skupinových setkáních a prodej na základě výslovného přání zákazníka. Závěrečná část této kapitoly obsahuje srovnání přímého prodeje s prodejem na dálku. V kapitole druhé autor předkládá stručný přehled právní úpravy přímého prodeje. Na komunitární úrovni se jedná o směrnici 85/577EHS o smlouvách uzavřených mimo obchodní prostory, která byla do českého právního řádu implementována vybranými ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník. Přehled právní úpravy je doplněn také o krátký historický exkurz. Jádrem této diplomové práce je kapitola třetí. Autor pomocí komparativní metody zkoumá, jakým způsobem byla jednotlivá ustanovení směrnice 85/577/EHS do českého právního řádu implementována. Autor však nezůstává u pouhého srovnání evropské právní...
Prodej a konzumace lokálních zemědělských produktů v Brně a jeho okolí
Prudíková, Jana
Práce se zabývám prodejem a konzumací lokálních zemědělských produktů v Brně a jeho okolí. Na začátku práce je stručně popsána globalizace, lokalizace a jejich vliv na společnost. V práci jsou popsány možnosti prodeje lokálních produktů. Zaměřila jsem se na kamenné obchody. Především se soustředím na jejich propagaci. Práce je také zaměřena na kupující, kdy za pomocí dotazníků jsem zjišťovala strukturu zákazníků na trhu s potravinami. Informace o prodejnách jsem získávala pomocí osobních rozhovorů s majiteli obchodu nebo pomocí vlastních zkušeností a internetu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 77 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.