Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komponentní systém pro herní grafický engine
Polášek, Tomáš ; Matýšek, Michal (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace knihovny pro správu entit, která umožňuje vývoj pomocí Entity-Component-System paradigmatu. Součástí práce je analýza aktuálního stavu návrhu software, z pohledu vývoje her a rozbor dnes používaných technik pro práci s entitami včetně srovnání jejich výhod a nevýhod. Následně se práce zabývá důvody, proč tuto metodu návrhu používat a jakým způsobem využití kompozice ovlivňuje výkon aplikací, ve vztahu k hardwarové architektuře moderních počítačů, se zaměřením na paměťovou hierarchii. V práci je dále navržen entitní systém, který umožňuje dynamickou kompozici entit za běhu aplikace z předem definovaných komponent. Výsledný systém je navržen s ohledem na snadnou paralelizaci vykonávaných akcí a umožňuje uživatelské rozšíření ve směru datových struktur k uchovávání komponent. Výsledkem této bakalářské práce je multiplatformní knihovna pro programovací jazyk C++ , pojmenovaná Entropy , která vývojářům zpřístupňuje návrh aplikací pomocí ECS paradigmatu.
Krátké minihry pro více hráčů
Woska, Adam ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace herního dema, jehož obsahem jsou krátké mini hry pro více hráčů. K implementaci dema bylo použito Unity 3D a Photon Engine. Demo se skládá z třech samostatných mini her. Dalším obsahem této práce je průzkum a analýza her podobného žánru. V práci je dále popsán návrh aplikace a její implementace. Výsledek práce byl poté testován reálnými uživateli.
Zábavné minihry pro více hráčů ve virtuální realitě
Čubík, Dušan ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací hry pro virtuální realitu pro více hráčů. Konkrétně se jedná o sérii zábavných miniher, ve kterých mezi sebou hráči soutěží. Výsledkem práce je klientská aplikace s dvěmi implementovanými minihrami pro zařízení Oculus Quest a Quest 2 a serverová aplikace. Shooting Range je minihra pro soutěž ve střelbě. Towers je minihra, ve které si hráči vzájemně ničí své pevnosti. Minihry otestovali uživatelé. Pro implementaci klientské aplikace byl použit herní engine Unity. K implementaci virtuální reality slouží knihovna XR Interaction Toolkit. Síťovou komunikaci na straně klienta realizuje Photon PUN. Implementace serverové části zajišťuje Photon Server SDK.
2D plošinová hra v Unity
Fulla, Roman ; Vlnas, Michal (oponent) ; Karas, Matej (vedoucí práce)
The objective of this Bachelor's thesis is to analyse in detail the history and the current state of development of 2D platformer games. To achieve this goal, various successful titles and currently in use game engines are examined. The acquired knowledge is applied in design and subsequent implementation of a short video game demo, presenting various aspects of game development. Unique mechanics serve the purpose of an innovative element. The resulting demo is presented in the form of a short video. Thus, this thesis provides a new perspective on the development of platformer games.
Design and Implementation of Survival Computer Game
Kováč, Ondrej ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
This bachelor's thesis focuses on the design and implementation of a post-apocalyptic, survival computer game with RPG elements named "Beneath the Mushroom Clouds". The thesis contains a short introduction to the game industry and genres describing the game, general overview of game engines and specific aspects of the Unity game engine. Furthermore, it describes the design and implementation of some of the individual elements that make up the game. The implementation of these elements is described conceptually, with minimal examples of actual code.
Návrh a implementace hry pro konzoli Nintendo Game Boy
Krejčíř, Štěpán ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce čtenáře stručně seznamuje s kontextem, v jakém byla na trh uvedena přenosná herní konzole Nintendo Game Boy. Zaměřuje se na způsob vývoje pro tuto konzoli, uvádí vlastnosti konzole, které je důležité znát pro psaní efektivního kódu a navrhuje řešení k některým častým problémů. V praktické části je popsán návrh a implementace rytmické hry pro Game Boy s využitím jazyka C a toolkitu GBDK-2020.
Počítačová hra pro boj se suchem v Unity
Olearčin, Daniel ; Milet, Tomáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom a vývojom hry v hernom engine Unity. Hra má za úlohu byť edukatívna. Hráč má možnosť oboznámiť s rôznymi okolnosťami, ktoré vyplývajú na výnosnosť dediny a zádržnosť vody v krajine. Cieľom hry je mapovanie malej oblasti dediny, nad ktorou je možné vykonávať zamieňanie jednotlivých políčok za iné typy. Pomocou jednoduchých modelov, charakteristických výpočtov a pravidiel je možné sledovať dopad týchto zmien na výnosnosť dediny a zádržnosť vody v krajine.
Roguelike hra z třetí osoby v Unity
Moudrý, Daniel ; Kapinus, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Práce obsahuje informace o tvorbě roguelike počítačové hry ve třetí osobě v herním enginu Unity. Ze začátku je popsáno, o čem hra je, poté práce popisuje princip fungování této hry a dále samotnou implementaci v herním enginu Unity. Konkrétně v programovacím jazyce C#.
Zábavné minihry pro více hráčů ve virtuální realitě
Čubík, Dušan ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací hry pro virtuální realitu pro více hráčů. Konkrétně se jedná o sérii zábavných miniher, ve kterých mezi sebou hráči soutěží. Výsledkem práce je klientská aplikace s dvěmi implementovanými minihrami pro zařízení Oculus Quest a Quest 2 a serverová aplikace. Shooting Range je minihra pro soutěž ve střelbě. Towers je minihra, ve které si hráči vzájemně ničí své pevnosti. Minihry otestovali uživatelé. Pro implementaci klientské aplikace byl použit herní engine Unity. K implementaci virtuální reality slouží knihovna XR Interaction Toolkit. Síťovou komunikaci na straně klienta realizuje Photon PUN. Implementace serverové části zajišťuje Photon Server SDK.
Krátké minihry pro více hráčů
Woska, Adam ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace herního dema, jehož obsahem jsou krátké mini hry pro více hráčů. K implementaci dema bylo použito Unity 3D a Photon Engine. Demo se skládá z třech samostatných mini her. Dalším obsahem této práce je průzkum a analýza her podobného žánru. V práci je dále popsán návrh aplikace a její implementace. Výsledek práce byl poté testován reálnými uživateli.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.