Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Development of Mobile Application for Android OS
Mičic, Daniel ; Meško,, Matej (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Goal of this bachelor thesis is development of mobile application for Android OS. This application will be placed on Google Play portal. Aim is to create capable, sellable product for quickly expanding market of mobile applications
Dálkové ovládání modelu auta pomocí PC
Drdla, Jiří ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Fučík, Otto (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem dálkově ovládaného modelu auta ovládaného pomocí počítače. Popisuje návrh a sestrojení fyzického modelu auta, návrh a implementaci aplikace pro mobilní operační systém Android a řídicí aplikace pro osobní počítač. Popsané principy ovládání modelu a přenosu videa jsou však obecně uplatnitelné i u jiných projektů podobného zaměření.
Čtečka Braillova písma pro Android OS
Bokiš, Daniel ; Dluhoš, Ondřej (oponent) ; Procházka, Boris (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou a rozpoznáním znaků Braillova písma ve fotografii pořízené mobilním telefonem. Popisuje řešení návrhu a implementace aplikace pro rozpoznávání na mobilní platformě Android OS. Popsané obecné principy analýzy a zpracování obrazu jsou však uplatnitelné rovněž u jiných systémů.
2D Java Strategy Game
Nývlt, Jiří ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
This thesis aims at designing and implemetation of video strategy game. Part of thesis will be aimed at simulation of nontrivial computer enemy. Implementation process of simple computer game War paths will be described in practical part of thesis.
Development of Mobile Application for Android OS
Mičic, Daniel ; Hrkút, Patrik (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Goal of this diploma thesis is to design and develop a mobile application for Android OS. Marketing and monetization plans will be defined and realized for propagation and profit. Aim is to create capable, sellable product for quickly expanding market of mobile applications.
Mobilní aplikace pro sport v prostředí Android
Maloušek, Jan ; Novák, Marek (oponent) ; Kadlec, Petr (vedoucí práce)
Cílem této semestrální práce je návrh mobilní aplikace pro OS Android sloužící k domlouvání společných sportovních aktivit. Teoretická část popisuje samotný operační systém Android, tvorbu a základní komponenty aplikací a databázový systém Firebase. Druhá část práce se zabývá samotným návrhem aplikace včetně použitých řešení a algoritmů. Při návrhu bylo dbáno především na praktičnost a intuitivnost výsledné aplikace a na využívání doporučovaných programovacích postupů.
Informační systém pro Android
Máca, Michal ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací informačního systému pro operační systém Android s dostupným webovým rozhraním. Úvodní část práce se zabývá teoretickými informacemi a informacemi o vývoji aplikací. Praktická část obsahuje návrh aplikace a její implementaci.
Augmented Reality System For Testbed Industry 40
Poláček, Matěj
This article deals with integration of augmented reality (AR) into Testbed Industry 4.0. Testbed is automated robotic barman intended for practical demonstration and verification of concepts such as Industry 4.0 or a digital factory. The main goal of this work is design and develop of Android application which integrate AR into this testbed. The application is based on real-time engine Unity with platform Vuforia.
Čtečka Braillova písma pro Android OS
Bokiš, Daniel ; Dluhoš, Ondřej (oponent) ; Procházka, Boris (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou a rozpoznáním znaků Braillova písma ve fotografii pořízené mobilním telefonem. Popisuje řešení návrhu a implementace aplikace pro rozpoznávání na mobilní platformě Android OS. Popsané obecné principy analýzy a zpracování obrazu jsou však uplatnitelné rovněž u jiných systémů.
Zpracování účtenek do národní účtenkové loterie
Hučko, Andrej ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá tvorbou mobilnej aplikácie pre automatické spracovanie pokladičných dokladov (účteniek) pre národnú účtenkovú lotériu v Českej republike. Lotéria poskytuje pre účasť v hre webové rozhranie a mobilnú aplikáciu. Oficiálna aplikácia obsahuje nedostatky, ktoré práca analyzuje. Táto aplikácia je vyvinutá na platforme Android a využíva technológiu pre automatické rozpoznávanie textu na obraze - OCR. Hlavnou úlohou aplikácie je umožniť používateľovi jednoduchú registráciu bločku do národnej lotérie s pomocou použitia fotoaparátu v mobilnom zariadení. Zároveň odstraňuje nedostatky oficiálnej aplikácie a podobných aplikácií tretích strán.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.