Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 90 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Standardy výcviku obsluhy rozvoden a transformoven
Nerušil, Ondřej ; Novák, Jan (oponent) ; Toman, Petr (vedoucí práce)
Při sbírání zkušeností a zvyšování odborné úrovně byl jsem seznámen s odborným pracovníkem podniku Semperflex Optimit s.r.o . Po konzultaci s odborným pracovníkem jsem byl seznámen s výrobním programem podniku, rozdělením střediska provozní údržby, činností části elektro údržby se zaměřením na VN specialisty. Současně s probíhající odbornou praxí v podniku Semperflex Optimit s.r.o. jsem zvažoval volbu zadání pro zpracování závěrečné bakalářské práce. Nejvíce zajímavá byla odborná problematika pracovníků VN elektro údržby. Jaké jsou podmínky pro práci na VN zařízení? Existuje systém udržování potřebných znalostí a pracovních návyků a dovedností? Je tento systém dostatečný? Je zpracováván plán odborné přípravy? Tyto i další otázky, které byly položeny, vedly k tématu závěrečné bakalářské práce „Standardy výcviku obsluh rozvoden a transformoven firmy Semperflex Optimit s.r.o“
Proposal for an Effective Improvement of the Training System for New Employees in an International IT Company
Grigoryeva, Ekaterina ; Treu, Eva (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This thesis aims to propose modifications that are desirable for the organization's ongoing effective development in the areas of adaptation and training. The primary goal will be accomplished by examining the current state of adaption and training activities for new employees in the chosen organization. This thesis is divided into six main chapters: the first focuses on the aim of the thesis, the second focuses on the theoretical foundation, the third on the company’s background, the fourth on analysis, and the fifth on proposed adjustments and modifications. In the last chapter will be presented the conclusion of the thesis.
Návrh metodiky školení kybernetické bezpečnosti pro střední a vrcholový management
Kosková, Zdeňka ; Lukáš,, Kubík (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problematiku návrhu metodiky školení kybernetické bezpečnosti středního a vrcholového managementu. Cílem je vytvoření metodiky pro potřeby energetické společnosti, která bude zaměřena na vzdělávání rizikové skupiny zaměstnanců. Úvodní část je věnována teoretickým východiskům, a to především terminologii, aktuální legislativě a metodice budování bezpečnostního povědomí. Analytická část popisuje současný stav vzdělávacího programu kybernetické a informační bezpečnosti v energetické společnosti. Vlastní řešení obsahuje návrh samotné metodiky a její konkrétní řešení s ohledem na současný stav a potřeby organizace.
Péče o pacienta se závažným traumatem v předněmocniční neodkladné péči
HAVLÍKOVÁ, Dominika
Tato práce se v počátku věnuje klasifikaci úrazu, skórovacím systémům, které se využívají v traumatologii a také ATLS (advanced trauma life support), což je standardizovaný postup v péči o pacienty s traumatem. Dále se práce věnuje akutním traumatickým stavům a také jsou zde stručně popsaná trauma centra a přednemocniční neodkladná péče. Jako poslední, co je v teoretické části práci zmíněno, je postup Zdravotnické záchranné služby na místě nehody. Výzkumná část obsahuje výstupy z rozhovorů od deseti náhodně vybraných zdravotnických záchranářů Zdravotnické záchranné služby z Jihočeského kraje a z Kraje Vysočina. Byla použita kvalitativní výzkumná strategie, metoda dotazování a technika polostrukturovaného rozhovoru. Rozhovory byly provedeny v březnu a dubnu v roce 2021. V této části bakalářské práci byly stanoveny tři cíle. Prvním cílem bylo zjistit, zda existují předepsané postupy v péči o závažné trauma v přednemocniční neodkladné péči a zda je zdravotničtí záchranáři Jihočeského kraje a Kraje Vysočina znají a postupují dle nich. Druhým cílem bylo zmapovat, zda se postupy v péči o pacienta se závažným traumatem v krajích liší. Posledním cílem bylo zjistit, zda probíhají školení pro zdravotnické záchranáře na téma péče o pacienta se závažným traumatem v přednemocniční neodkladné péči. Z výsledku výzkumu je patrné, že všichni dotazovaní znají předepsané postupy a pokud to situace dovolí, řídí se podle nich. Zda se postupy v krajích liší, bylo obtížné zjistit kvůli nedostačujícím informacím. Z odpovědí dotazovaných lze říci, že se postupy v péči o závažné trauma neliší, nebo se liší jen minimálně. Z výzkumu také vyplynulo, že jsou všichni proškoleni v péči o závažné trauma. Tato bakalářská práce by mohla být využita pro zajištění informací školitelům se spokojeností s průběhem školení. Dále práce poukazuje na skutečnost, že způsob předávání informací a znalostí mezi lektory a záchranáři je efektivní.
Ochrana zdravotnických zařízení před terorismem
KLEČKOVÁ, Anna
Diplomová práce se zabývá analýzou zabezpečení vybraných zdravotnických zařízení, jejich zkušeností s teroristickými i kyberteroristickými útoky a analýzou rozdílů v ohrožení a zabezpečení zdravotnických zařízení v České republice a vybraných státech. K naplnění prvního cíle práce a zodpovězení výzkumných otázek byl proveden kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření a k naplnění druhého cíle byl proveden kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů se zaměstnanci zdravotnických zařízení, kteří mají zkušenost ze zahraničních stáží/misí ve zdravotnictví ve vybraných státech. Data získaná výzkumem a provedeným šetřením byla vyhodnocena pomocí přehledných grafů a grafických znázornění. Na základě vyhodnocení získaných dat lze konstatovat, že ve většině zdravotnických zařízeních (ZZ) není zabezpečen vstup, nenacházejí se v něm bezpečnostní rámy a vstup pro zaměstnance není oddělen ani zabezpečen. Ve většině ZZ se nekoná školení na reakci na terorismus, zaměstnanci nejsou obeznámeni s opatřeními proti terorismu, většina respondentů by však takové školení uvítala. Z polostrukturovaných rozhovorů bylo zjištěno, že zabezpečení ZZ je pro každý stát individuální, odvíjející se od konkrétní situace. Zaměstnanci se ve většině zemí neškolí. Ohrožení zdravotnického zařízení bylo ve většině případů větší než v ČR. Většina respondentů vnímá rozdíl v zabezpečení ZZ a myslí si, že prvky zabezpečení jsou aplikovatelné v ČR. Tyto aspekty jsou dále diskutovány a porovnány se zahraničními výzkumy. Dále jsou nastíněny další možnosti výzkumu, slabiny v ochraně ZZ a doporučení pro praxi. Závěry plynoucí z diplomové práce mohou být využity ke zlepšení prostředků ochrany ZZ před terorismem.
Školení kardiopulmonální resuscitace v nemocnici - příprava simulačních scénářů
BUROŇOVÁ, Nikola
Předkládaná diplomová práce se zabývá tématem školení kardiopulmonální resuscitace v nemocnici a přípravou simulačních scénářů. Obsahuje teoretickou a empirickou část. Cílem naší práce bylo zjistit, jakým způsobem nyní probíhá školení pro sestry v nemocnici. Analyzovat jejich připravenost poskytnout kardiopulmonální resuscitaci na základě školení, která absolvují. A následně zmapovat chybějící prvky v rámci školení kardiopulmonální resuscitace. Na tyto cíle byly zaměřeny tři výzkumné otázky. Jakým způsobem probíhá aktuální školení kardiopulmonální resuscitace v nemocnici? Jak jsou sestry připraveny poskytnout kardiopulmonální resuscitaci pacientovi na svém pracovišti? Jaké nedostatky obsahují dosavadní školení kardiopulmonální resuscitace v nemocnici? Pro získání potřebných informací bylo zvoleno kvalitativní výzkumné šetření. Byla vybrána technika polostrukturovaných rozhovorů a pozorování. Výzkumný vzorek tvořilo 11 probandů, jednalo se o sestry, které pracují na chirurgickém a interním standardním oddělení a chirurgické a interní JIP ve stejné nemocnici. Podmínka stejného pracoviště byla zvolena proto, aby všechny sestry měly absolvovaná stejná školení. Výsledky výzkumného šetření ukázaly, že školení neprobíhá pomocí simulační výuky, ale sestry by tuto možnost rády uvítaly. Školení probíhá spíše u připravené figuríny nikoliv v rámci simulačního scénáře a autentickou situací na oddělení. Zároveň se většinou na základě absolvovaných školení cítí připraveny poskytnout KPR na svém oddělení, ale především proto, že vědí, že nejsou na oddělení samy. Mezi nejčastější nedostatky školení řadí pomůcky ke KPR - reálné figuríny, reálnou situaci, ale i školicí místnost. Tato práce bude přínosná pro rozvoj školení KPR pro sestry, ale i pro studenty připravující se na profesi všeobecné sestry. A to především z důvodu vytvoření simulačních scénářů, které jsou výstupem této práce a vychází z výzkumu, v němž jsme zjišťovali názory a potřeby sester související se školením.
Rozvoj a vzdělávání lidských zdrojů ve vybraném odvětví
LEŠTINOVÁ, Petra
Tématem této diplomové práce je rozvoj a vzdělávání lidských zdrojů ve vybraném odvětví. Hlavním cílem této práce je zhodnotit systém rozvoje a vzdělávání ve vybraném sektoru a navrhnout možné změny, které povedou ke zlepšení současné situace. Tato práce je rozdělena do dvou částí. První část diplomové práce je teoretická. Tato část obsahuje teoretické znalosti, které byly čerpány z odborné a vědecké literatury. Teoretická část obsahuje znalosti o systematickém vzdělávání, oblastech vzdělávání, motivaci ke vzdělávání a důležitých metodách vzdělávání. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu ve vybraném odvětví. Tato část také navrhuje změny, které vylepší současnou situaci. Vybraný sektor se týká oblasti bankovnictví. Pro objektivnější posouzení odvětví byly vybrány dvě společnosti. Tyto společnosti chtěly zůstat částečně anonymní, a proto byly pojmenovány jako společnost X a společnost Y. K vyhodnocení systému školení a rozvoje byl vybrán dotazníkový průzkum a byly získány cenné informace. Dotazníkové šetření bylo vybráno z důvodu rychlého návratu a velkého počtu zaměstnanců. Obě společnosti mají velmi dobře vyvinutý vzdělávací systém, který mají velmi podobný. Přes veškerou propracovanost těchto systémů byly navrženy změny ke zlepšení.
Asistent v podpoře vysokoškolského studia studentů s postižením
Marková, Aneta ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra Speciální pedagogiky Asistent v podpoře vysokoškolského studia studentů s postižením - Projekt Asistence při studiu na Univerzitě Karlově v Praze Bc. Aneta Marková Vedoucí práce: Doc. PhDr. Iva Strnadová, PhD. Anotace Tato práce si klade za cíl analyzovat službu Asistence při studiu ze všech pohledů účastníků, kteří se na službě podílejí. Pomocí rozhovorů s pracovníky Univerzity Karlovy, kteří zastupují tuto podporu v rámci Kanceláře pro studenty se speciálními potřebami, s uživateli služby, ale zejména se samotnými "vykonavateli" služby neboli asistenty, zachycuje jednotlivé úspěchy a problematické body služby a přikládá návrhy na způsob řešení možných problémů. Práce vychází z poznatků dotazníkového šetření a z analýzy rozhovorů, kterých se účastnilo celkem 33 asistentů a 10 uživatelů služby. Klíčová slova: Asistent při studiu, vysokoškolský student s postižením, systém podpory na Univerzitě Karlově, Projektová kancelář, Vztah mezi asistentem a uživatelem služby, Školení, Motivace Shrnutí Předkládaná diplomová práce prezentuje výsledky výzkumného šetření služby Asistence při studiu z pohledu všech jejích účastníků. Za pomoci dotazníkového šetření a analýzy rozhovorů s asistenty a uživateli služby metodou Zakotvené teorie vytváří obraz fungování...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 90 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.