Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití sociálních sítí v Competitive Intelligence
Feige, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Švík, Martin (oponent)
Práce se zaměřuje na oblast Competitive Intelligence (konkurenční zpravodajství) s důrazem na nové možnosti ve vztahu k moderním sociálním sítím. Nejprve vyhodnocuje obecnou analýzu aktuálního stavu trhu a následně se podrobně věnuje jednotlivým předním hráčům a jejich klíčovým produktům, čímž poskytuje detailní pohled na celou oblast Competitive Intelligence. V závěru teoretické části se poté soustředí na možnosti využití moderních sociálních sítí a dalších sociálních a soft zdrojů právě pro Competitive Intelligence. Praktická část práce je věnována reálnému projektu, který se uskutečnil ve spolupráci s IBM zkraje roku 2012. Na tomto projektu jsou demonstrovány teoretické poznatky sepsané v úvodní části práce. Vzhledem k absenci obdobných zdrojů může být celá kapitola použita jako referenční model pro budoucí projekty shodného zaměření.
Kritéria úspěchu CRM ve formě SaaS v ČR
Maňáková, Helena ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Kacerovský, Jiří (oponent)
Customer relationship management je přístup zahrnující sofistikované metody, které napomáhají komplexnímu zvládnutí vztahů s firemními zákazníky. Tvrdá konkurence v globálním měřítku, kdy dochází k zostřování podmínek obchodování, vede podniky k zamyšlení nad svým portfoliem zákazníků. V České republice se stále více hovoří o zákaznické orientaci a péči o vztahy se zákazníky. Poznání zákazníků je klíčovým faktorem úspěchu. Tomu napomáhají informační technologie pro řízení vztahů se zákazníky -- CRM. Firmy si uvědomují nákladnost těchto technologií a hledají levnější a dostupnější řešení. Tato diplomová práce si klade za cíl zhodnotit kritéria úspěchu CRM softwaru jako služby v České republice. Předmětem práce je stanovit metodu zjištění jednotlivých aspektů úspěchu, provést výzkum a zhodnotit jeho výsledky. Práce obsahuje podled na úrovně CRM, souhrn kritérií pro výběr CRM aplikace, popis technologie SaaS -- software jako služba, výzkum s uvedenými výsledky a závěr.
Knowledge management a implementace řízení znalostí v organizaci
Zdvihal, Josef ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
V dnešní době, kdy se většina odvětví potýká s nárůstem množství informací, je třeba, aby žádná organizace neopomíjela výhody plynoucí z umění řídit a zpracovávat tyto informace. Analýzy úspěchu a neúspěchu v posledních letech stále více poukazují na působení faktoru znalostí. S rozvojem znalostního managementu se zvyšuje pozornost nejen technologiím, ale především lidské složce ? intelektuálnímu kapitálu. Znalostní management řeší možnosti sdílení konkrétních znalostí mezi pracovníky, vytváření bází znalostí, odvozování nejlepších praktik na základě těchto znalostí, apod. Typicky turbulentní ekonomické prostředí nutí organizace k neustálému zlepšování celkového chodu a urychlování ekonomického rozvoje. Kvalitní a vhodně řízené znalosti v organizaci jsou dnes nezbytné pro její efektivní fungování, stávají se významnou konkurenční výhodou a jsou častokrát i účinným nástrojem konkurenčního boje. Kromě vymezení základních pojmů, tedy znalostí a znalostního managementu, se tato práce zaměřuje především na způsob zavádění znalostí pomocí nejlepších praktik, jakým způsobem celý proces řídit a upozorňuje na některé důležité kroky při tomto procesu.
E-learning applications as a support for knowledge management in a company
Latiak, Martin ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
Práce analyzuje vztah mezi e-learningem a řízením znalostí. Popisuje možnosti praktické aplikace tohoto vztahu z hlediska podpory znalostního managementu ve firmě. Zkoumá teoretické základy e-learningu a knowledge managementu. Práce se zaobírá taky způsoby tvorby, šíření a využití znalostí. Hledá průnik mezi metody, cíly a nástroji užívanými v rámci elektronického učení a řízení znalostí. Zkoumá možnosti využití konkrétních e-learningových aplikací, prezentuje relevantní statistické údaje a v závěru pojednává o možnostech řešení e-learningu v závislosti na velikosti společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.