Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,043 záznamů.  začátekpředchozí1005 - 1014dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.05 vteřin. 
Procesní management a možnosti jeho uplatnění ve firmě Zeelandia, s.r.o.
SEDLÁČEK, Martin
V práci je uveden popis a zhodnocení procesního managementu jako vývojově nejmladšího směru v podnikovém řízení. Dále jsou aplikovány jeho principy a metody s využitím hodnotového managementu a procesních map ve vybrané firmě. Je provedeno přeprojektování s cílem zlepšit probíhající klíčové procesy.
Reengineering vybraných procesů v organizaci
Reischig, Zdeněk ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Tománek, Martin (oponent)
Cílem práce je zlepšit fungování některých procesů v konkrétní společnosti, resp. zlepšit fungování jedné její podnikatelské činnosti a navrhnout metriky pro sledování výkonu těchto procesů i celé podnikatelské činnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. V první se čtenář seznámí s některými teoretickými východisky procesního řízení, procesního modelování, reengineeringu procesů a měření výkonnosti procesů. V druhé, praktické, části je provedena analýza stávajících procesů, jsou identifikovány problémy, ke kterým v těchto procesech dochází a navrženy změny procesů tak, aby byly zjištěné nedostatky odstraněny. Dále je v této části navrženo několik změn, které mají umožnit lepší využití kapacit firmy pro celkové zlepšení výkonnosti podnikatelské činnosti. Pozornost je věnována také metrikám, které by měly být použity pro sledování činnosti jednotlivých procesů i vybrané podnikatelské činnosti jako celku a pomocí nichž by měly být včas rozpoznány problémy či hrozby, které by ohrožovaly prosperitu organizace.
Výkon pracovníků a motivace v organizaci (a návrh IT pro jejich podporu)
Biľ, Tomáš ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
Práce shrnuje význam motivace a výkonnosti pracovníků v organizaci. Základním cílem práce je navrhnout řešení, jak zvýšit motivaci a tudíž výkonnost. Splnění tohoto cíle vyžadovalo realizaci mnoha činností od zjištění součastné architektury IS, přes detailní analyzování jednotlivých systémů, které pracovníky ovlivňují. Důležité také bylo definovat, kde se vůbec motivace a výkonnost v člověku bere a jak se dá měřit. V praktické části jsem provedl, dle nabitých zkušeností, šetření pomocí standardizovaného LMI dotazníku, abych identifikoval slabé oblasti výkonové motivace. K těmto výsledkům jsem na závěr navrhl doporučení, a to za prvé z psychologického hlediska, a za druhé z hlediska IT a jeho hlavního informačního systému, se kterým pracovníci přicházejí každý den do styku a tudíž má na ně obrovský vliv. Přínos autora v této diplomové práci spočíval ve zjištění a zvýšení motivace, pomocí analýz a doporučení specifikovaných zvolených metodik.
Nástroje pro modelování podnikových procesů
Fara, Miroslav ; Martanová, Kateřina (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
Práce se zaměřuje na porovnání dvou nástrojů pro modelování podnikových procesů -- Microsoft Visio a ARIS Express, z hlediska jejich využitelnosti pro studenty předmětu 4IT215 -- Analýza a návrh informačních systémů. Práce obsahuje stručnou charakteristiku obou nástrojů a jejich aplikaci na vybrané požadavky předmětu 4IT215 -- Analýza a návrh informačních systémů, které musí studenti v průběhu semestru splnit. Přínosem práce je sestavení kritérií (dle požadavků zmiňovaného předmětu) pro vzájemné porovnání těchto nástrojů. Výsledek srovnání je ještě následně doplněn vyjádřením samotných studentů, kteří v rámci dotazníku (mimo jiné) vybírali nejvhodnější nástroj pro splnění všech úkolů a požadavků zmiňovaného předmětu. Cíl práce byl dosažen vlastním studiem odborné literatury, subjektivním vybráním a ohodnocením kritérií a objektivním přispěním studentů předmětu 4IT215 -- Analýza a návrh informačních systémů.
Analýza podnikových procesů (konkrétní podnik dle vlastního výběru)
Daněk, Michal ; Martanová, Kateřina (vedoucí práce) ; Vlček, Dušan (oponent)
Cílem práce je analýza podnikových procesů v konkrétním podniku. Nejprve je v práci stručně popsán úvod do teorie procesního modelování, následně je popsána vybraná konkrétní metodika a nástroj procesního modelování a nakonec je uveden procesní model konkrétního podniku. Mezi přínosy práce by mělo patřit propojení teoretických poznatků o modelování procesů s praktickou zkušeností s modelováním procesů přímo v reálném podniku a další přínos by mělo představovat využití samotného procesního modelu v daném podniku.
Reengineering obchodních procesů
Patočka, Tomáš ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Theodor, Michal (oponent)
Bakalářská práce pojednává o poměrně moderním a radikálním manažerském nástroji, reengineeringu obchodních procesů. Metodologický oddíl je zaměřen na jeho teoretické vymezení, jeho základních charakteristik a klíčových faktorů. Aplikační část je praktickou ukázkou reengineeringu konkrétních procesů v ochodní společnosti.
Zavádění procesního řízení v praxi
Bosák, Martin ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Pochobradský, David (oponent)
Práce se věnuje problematice procesního řízení. Popisuje důvody a okolnosti, které vedly podniky k zájmu o tuto oblast. Především jde o nevyhovující předchozího stav řízení a možnost lépe přiřazovat hodnotové veličiny k procesům. Důležitou roli hraje také módní vlna, díky které jsou slova jako proces a modely skloňována poměrně často. Přístupy k zavádění procesního řízení jsou různé. Zásadní odlišnost je forma přístupu ke změnám. Některé vyžadují zásadní změny v procesech a jejich vybudování od nuly, jiné preferují postupné vylepšování krok za krokem. Nejčastěji je však nejvhodnější volit varianty někde uprostřed a správně tyto přístupy namixovat. K zavedení jsou také potřeba i metodiky a nástroje. Jedním takovým nástrojem je Metastorm BPM. S jeho využitím byl tvořen výsledek projektu, který je popsán v praktické části této práce. Projekt měl za úkol zavézt procesní řízení pro řízení projektů. Využití nástroje Metastorm BPM umožnilo jednoduše naimplementovat potřebné procesy a to včetně jejich řízení a uživatelské funkcionality.
Zavedení procesů řízení projektu dle PMBOK v sofwarové společnosti
Bykadorov, Andrej ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Kudláček, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se bude zabývat nastavením pracovních postupů (procesů), nástrojů a výsledných reportů v softwarové společnosti tak, aby splňovaly principy projektového řízení popsaného v PMBOK. Hlavními cíli je poskytnout čtenáři základní přehled nad znalostními a procesními oblastmi těchto standardů, aby se dokázal v práci orientovat. Dalším cílem je samotné nastavení a vytvoření plánu implementace jednotlivých částí vývojového procesu v existující softwarové společnosti. A aby bylo vůbec možné procesy sledovat, je nezbytným krokem definice reportů a kontrolních mechanismů, což je posledním cílem této práce. Velkým přínosem pro společnost Memos Software bude zlepšení celého vývojového a plánovacího procesu a možnost měření efektivity projektového řízení s větší jistotou a přesností. Jelikož v dané společnosti zastávám pozici technického ředitele, jsem tak schopen vydefinovat problémové oblasti a nastavit zkvalitnění jednotlivých pracovních postupů pro projektové vedoucí.
Aplikace procesního řízení v rámci České pošty, s.p.
Kolářová, Pavla ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Šimek, Tomáš (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část definuje jednotlivé pojmy jako proces, procesní řízení či conrolling. Praktická část obsahuje charakteristiku podniku a analýzu současné metody kalkulace nákladů. Ve třetí části jsou navrhnuty možnosti zlepšení dané metody kalkulace nákladů.
Vyhodnocení helpdesk procesu z hlediska spokojenosti zákazníků
Bílková, Jana ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Prajzlerová, Hana (oponent)
Tato práce popisuje obecně proces helpdesku ve firmách. Seznamuje čtenáře s historií, účelem a fungováním helpdesku, ale s i přínosy pro firmu, pokud helpdesk využívá. V práci je zmíněn i rámec sloužící pro správu služeb ve firmě a tím je ITIL. Je naznačeno, jak souvisí s procesem helpdesku a jaké typy helpdesků rozeznává. Jedna kapitola je věnována efektivnosti procesů z pohledu spokojenosti zákazníků, přičemž je do jisté míry orientována na komunikaci. Druhá polovina práce je zaměřená na praktickou část. V té je proces helpdesku popsán na konkrétní společnosti. Po představení společnosti je rozebrán helpdesk proces a helpdeskový systém využívaný v této společnosti. V závěru práce je analýza efektivnosti procesu zjišťována pomocí předem určených parametrů a dotazníku. Výsledky jsou interpretovány v závěrečném doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,043 záznamů.   začátekpředchozí1005 - 1014dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.