National Repository of Grey Literature 116 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Brand development of small company
Šumovský, Albert ; Ulč, Jakub (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj značky firmy Confused, která poskytuje online testy a kurzy pro studenty středních škol. V teoretické části jsou definovány a popsány relevantní koncepty a modely v rámci rozvoje značky. Analytická část popisuje podnik, značku, faktory ovlivňující značku na trhu a jak je značka vnímána. Návrhová část doporučuje, popisuje a následně hodnotí změny, které splňují cíl práce, tedy rozvíjí značku.
Proposal for Framework of Strategic Brand Development
Matušová, Anna ; Andrýsková, Jana (referee) ; Zich, Robert (advisor)
This thesis focuses on the strategic development of the brand of the swimming club Kometa Brno. After introducing the theoretical concepts that will provide the basis for the following analysis, a detailed analysis of the current situation of the club from different perspectives will be carried out, including an analysis of the market, competitors and current customers. This part of the analysis will be based on a brand analysis using the Ko Floora model, which will allow for a deeper understanding of the brand's strengths and weaknesses. In the proposal part, the work will primarily focus on the alignment of brand elements and communication methods in order to strengthen brand awareness and strengthen the brand position in the market. In this way, the thesis seeks to contribute to the long-term strategic development of the Kometa Brno Swimming Club.
Proposal for Brand Development in the Context of Internationalization
Šviha, Richard ; Chlebovský, Vít (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Tato diplomová práce se zaměřuje na mezinárdoní expanzi již existující značky oblečení Pastel Hood, která si klade za cíl dodávat výrobky vysoké kvality s unikátním designem. Majitelé této značky se rozhodli rozšířit svůj obchod do zahraničí a Maďarsko bylo vybráno jako destinace pro tuto expanzi. Cílem této práce je vytvořit vhodný návrh na základě zvoleného teoretického rámce, jak přeformovat značku takovým způsobem, aby bylo možné úspěšně expandovat na tento trh. Tento cíl byl dosažen použitím několika analytických modelů k studiu celkového obchodního prostředí, stávající konkurence, zákazníků a názoru místních odborníků na téma expanze. Výsledkem je návrh ideálního stavu značky Pastel Hood pro zajištění maximální kompatibility a pro úspěch na maďarském trhu.
Proposal for Framework of Strategic Brand Development
Bakala, Jan ; Ulč, Jakub (referee) ; Zich, Robert (advisor)
This diploma thesis is focused on a proposal of strategic brand development framework for a new product line entering the Czech market by Brno-based company Grig a.s. The company plans to target a new customer segment for which the existing brand is not suitable. It therefore needs to create a strategic brand development framework that will prepare the right conditions for the successful implementation of the plan. The theoretical part presents the relevant theoretical background, the analytical part presents the research and analysis needed for the actual proposal of the strategic brand development framework, which is included in the proposal part of the thesis.
Proposal for strategic brand development
Ludvík, Matyáš ; Chlebovský, Vít (referee) ; Zich, Robert (advisor)
V této diplomové práci je analyzován význam rozvoje značky v rámci odvětví home staging pro společnost Prostěvize, která se pohybuje v této sféře, jejíž cílem je získat lepší pozici na trhu. Diplomová práce popisuje významnou roli, kterou staging hraje pro zvýšení hodnoty nemovitostí, a zdůrazňuje, jak konkurenční je trh s nemovitostmi. Nastiňuje způsoby, jak zlepšit povědomí o značce Prostěvize, vedle některých předních amerických firem v této oblasti. Téma práce vyhodnocuje kompletní analýzu, kde je Prostěvize porovnávána se zavedenými americkými poskytovateli stagingových služeb. To zahrnuje studii jejich strategií, provozních přístupů, umístění na trhu a především jejich značku. Hlavním záměrem je však postoupit k realizovatelným poznatkům a kreativním nápadům, které lze přijmout za účelem zlepšení značky a tržního působení společnosti Prostěvize.
Proposal for Brand Development Activities
Knopp, Ondřej ; Straka, Martin (referee) ; Zich, Robert (advisor)
This diploma thesis covers the topic of brand development of a Moravian engineering company’s product – a light, two-seated sportscar, designed by SIGMA Motor Ltd. for recreational use, as well as for competing on racetracks. In the first part of this thesis research is done to define the concepts used in market research, brand development and management. The second chapter of this thesis covers the strategic analysis of the company itself, its competitors, and other elements of its environment. The third chapter contains a proposal for a new brand identity and a set of recommendations for its further development, including a recommended communication strategy.
Branding Development at Insurance Company
Taťáková, Zuzana ; Chlebovský, Vít (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Předložená diplomová práce je zaměřená na použití konceptů a strategie značky sloužící k rozvoji značky Pojišťovny České Spořitelny a.s.., Vienna Insurance Group. Základem jsou teorie marketingových guru Ko Floora, Kapferera, Kellera a konceptů brand identity a brand prismu které jsou použity k analýze současného stavu branding značky. Současně jsou provedeny analýzy konkurentů a prostředí k určení pozice značky na trhu. Na základě výsledků provedených analýz jsou stanoveny návrhy řešení konceptu rozvoje značky.
Proposal for Brand Development
Brauner, Jakub ; Rampulová, Kateřina (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj značky malé realitní kanceláře APOLLO reality. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů a postupů v oblasti brandingu a reality. Dále se zde vymezuje rámec pro rozvoj značky. V analytické části byla provedena interní analýza společnosti se zaměřením na byznysovou a brandingovou část firmy. V externí části analýzy byl proveden průzkum vnímání značky a posouzení vizuální identity hlavních konkurentů. Na základě výsledků analýz byl vytvořen návrh pro rozvoj značky a kontrolu značky. Součástí návrhu je i plán implementace změn a kalkulace nákladů.
Development of Competitiveness of Company Focused on Customer Value Creation
Skácelová, Pavlína ; Šimberová, Iveta (referee) ; Zich, Robert (advisor)
The main objective of this work is to propose measures for the development of new tools for the development of value creation for the customer. The primary analysis of analytical tools is focused on market optimization. The design part will focus on the summary of measures for expansion including assessment of their implementation.
Proposal for Rebranding Activities of Formula Student University Team in International Racing
Hlavenková, Andrea ; Chlebovský, Vít (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Bakalářská práce se zaměřuje na oblast strategického řízení značky, konkrétně na přípravu rebrandingových aktivit pro sportovní tým. Analyzuje značku týmu z interního i externího hlediska, což vede k důkladnému zkoumání značky společnosti. Primárním cílem je připravit pro tým rebrandingové aktivity na základě brandingové šablony, jejíž struktura je popsána a dodržována v práci.

National Repository of Grey Literature : 116 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.