National Repository of Grey Literature 10 records found  Search took 0.00 seconds. 
Opportunities and threats of brand extension
Konečný, Karel ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Dušková, Dagmar (referee)
Teoreticko-metodologická část se zabývá teorií, architekturou a strategiemi značky, se zaměřením na strategii rozšiřování značky. Aplikační část charakterizuje kategorii tabákových výrobků, analyzuje volbu strategie rozšíření značky jako odezvu na stagnaci značky. Dále podrobně hodnotí novou podznačku Davidoff Neon, jednotlivé prvky marketingového mixu, definuje chyby ve strategii i implementaci a podává doporučení pro marketingový tým. Závěr shrnuje cíle práce a formuluje závěrečná doporučení.
Marketing communication with Chinese consumer through internet
Kopl, Martin ; Dušková, Dagmar (advisor) ; Koudelka, Jan (referee)
The diploma describes the mentality of typical Chinese consumer and tries to show pros and cons of marketing communication with him. The thesis also contains many real cases which should illustrate the findings. The main medium for communication we elaborate in this thesis is internet. The internet as a relatively new medium and has a big potential for a new generation of young Chinese consumers, who use internet as their main communication and information tool.
Political marketing and presidential election in USA
Vašková, Eva ; Boučková, Jana (advisor) ; Dušková, Dagmar (referee)
The main topic of my diploma thesis is political marketing and presidential election in USA in 2008. Firstly, I described American society through its demographic, racial, social and religious aspects. Then I wrote about public opinion and political socializing of individuals, how they are created and learned through individuals' lives. Political ideology in USA is represented by two mainstream political trends: liberals and conservatives. Thesis then describes strategy in politics, planning of political campaigns and marketing communication in politics. Second part of my thesis describes presidential election in USA in 2008. Introduction is focused on two main candidates: Barack Obama and John McCain. Then it continues with main points and highlights of each presidential campaign. Special part is focused on presidential debates which are very popular in American society. Besides main candidates, thesis describes also vice president candidates and wives of presidential candidates. The final part of the thesis is focused on financial aspect of elections and funding in politics.
Specifics and characteristics of succesful business meeting in China
Nevšímalová, Petra ; Boučková, Jana (advisor) ; Dušková, Dagmar (referee)
Tato bakalářská práce v teoretické části představuje charakteristiku a specifika obchodního jednání v Číně. Zaměřuje se na historii, politickou a ekonomickou situaci, specifikuje čínskou kulturu a charakterizuje obchodní jednání v Číně. Praktická část se věnuje obchodování s Čínou, součástí jsou také poznatky získané na základě rozhovoru a rady pro úspěšnou spolupráci s čínskými partnery.
Diplomová práce
Dušková, Dagmar ; Koudelka, Jan (advisor) ; Vítek, Jiří (referee)
Statistické metody segmentace s jejich aplikací a především interpretací v marketingové praxi. Kategorizace již využívaných statistických metod v práci mediální agentury.
Vliv kulturních faktorů na marketingovou komunikaci
Výtisková, Michaela ; Koudelka, Jan (advisor) ; Dušková, Dagmar (referee)
Cílem této práce bylo analyzovat společné a rozdílné prvky dvou kultur a zjistit, do jaké míry lze shody, případně rozdíly využít v marketingové komunikaci italsko české společnosti. Došlo v ní k aplikaci Tompenaarseho a Hofstedeho poznatků kulturních dimenzí z oblasti marketingové komunikace a pomocí nich srovnána česká a italská kultura. Byly využity informace získané z marketingového oddělení UniCredit banky a zkoumáno, do jaké míry se musí marketingová komunikace nové banky podřizovat politice a strategii UniCredit Group, zda italské vedení marketingu zasahuje do tvorby reklamních kampaní v česku a jestli se objevují v marketingové komunikaci české banky prvky typické pro italskou kulturu.
Reklamní kampaně společnosti "Mountfield" ve vybraných letech.
Kněžínková, Eva ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Dušková, Dagmar (referee)
Bakalářská práce se primárně zaměřuje na výzkum vnímání reklamy společnosti Mountfield mezi lidmi ve třech věkových skupinách (18-30 let; 31?55 let; 56 a více let). Výzkum probíhal mezi lidmi těchto třech věkových kategorií pomocí dotazování písemnou a elektronickou formou. Důležitým záměrem práce je zhodnotit vývoj a vypozorovat možnou změnu reklamní strategie společnosti ve třech vybraných letech. Pro tento účel byly vybrány roky 1997; 2002 a 2007.
Společenská odpovědnost firmy Deloitte
Malášková, Dana ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Dušková, Dagmar (referee)
Diplomová práce se zabývá současnou úrovní společenské odpovědnosti firmy Deloitte v České republice. Teoretická část práce podává obraz o tom, co společenská odpovědnost firem vlastně je a jakých oblastí se dotýká. V praktické části je popsána stávající úroveň společensky odpovědného podnikání společnosti Deloitte. Největší prostor je zde věnován jednotlivým aktivitám firmy a hodnocení současné CSR strategie a také konkrétním návrhům na zlepšení. Závěrem celé práce je pak návrh na vytvoření nové strategie v oblasti CSR, která kombinuje stávající prvky s prvky novými a u stávajících projektů se snaží navrhnout jistá zlepšení a eliminovat tak problémy, se kterými se firma v současnosti stále potýká.
Opportunities and threats of brand extension
Konečný, Karel Mgr. ; Kališová, Libuše (advisor) ; Dušková, Dagmar (referee)
Teoreticko-metodologická část se zabývá teorií, architekturou a strategiemi značky, se zaměřením na strategii rozšiřování značky. Aplikační část charakterizuje kategorii tabákových výrobků, analyzuje volbu strategie rozšíření značky jako odezvu na stagnaci značky. Dále podrobně hodnotí novou podznačku Davidoff Neon, jednotlivé prvky marketingového mixu, definuje chyby ve strategii i implementaci a podává doporučení pro marketingový tým. Závěr shrnuje cíle práce a formuluje závěrečná doporučení.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.