Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Klient pro zobrazování OLAP kostek
Zahradník, Jan ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou analytického nástroje pro podporu manažerského rozhodování. Cílem bylo vytvořit reportovací systém, který by umožnil jednoduchou orientaci v klíčových ukazatelích pro firemního zákazníka. Jako implementační prostředí byl použit .NET Framework 3.5 s jazykem C\# a databázovým serverem Microsoft SQL 2008 včetně rozšíření Analysis Services, pro webové rozhraní pak ASP.NET.
Klient pro zobrazování OLAP kostek
Zahradník, Jan ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou analytického nástroje pro podporu manažerského rozhodování. Cílem bylo vytvořit reportovací systém, který by umožnil jednoduchou orientaci v klíčových ukazatelích pro firemního zákazníka. Jako implementační prostředí byl použit .NET Framework 3.5 s jazykem C\# a databázovým serverem Microsoft SQL 2008 včetně rozšíření Analysis Services, pro webové rozhraní pak ASP.NET.
Manažerské dovednosti
Zahradník, Jan ; Kříž, Josef (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
V dnešním hyperkonkurenčním tržním prostředí je kladen velký důraz na zvládání manažerských dovedností a také na osobnost manažera samotného na všech úrovní řízení. Aby bylo možné v takto nastaveném tržním prostředí obstát, je nutností neustálá příprava manažerů na nové a neznámé situace, které je v průběhu jejich praxe mohou potkat. Proto vznikla i tato diplomová práce, která má za úkol inspirovat manažery v jednom takovém podniku, pro který je, díky svému oboru podnikání, znalost a efektivní uplatňování manažerských dovedností determinantou úspěchu. Teoretická část této práce pojednává o principech managementu, osobnosti manažera, přednostech a záporech jednotlivých typů osobností ve vedoucích pozicích řízení podniku a také rozebírá problematiku manažerských dovedností. V praktické části je, kromě představení pivovaru Bernard, identifikována, analyzována a vyhodnocena úroveň manažerských dovedností vedoucích pracovníků v síti franšízových provozoven Bernard pub. V dalším kroku jsou na základě vyhodnocení dotazníkového šetření provedena doporučení, která mají za úkol zdokonalit úroveň manažerských dovedností vedoucích pracovníků.
Využití Google Analytics v eshopu
Zahradník, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zaobírá využitím jednoho z nejvýznamnějších nástrojů webové analytiky Google Analytics v konkrétním e-shopu působícím převážně na českém trhu. Cílem práce je analýza klíčových oblastí, tedy analýza návštěvníků, analýza zdrojů návštěvnosti a analýza obsahu. Na tomto základě jsou vystavěny problémové oblasti a samozřejmě převážně následná doporučení, která by měla po aplikaci pomoci e-shopu ve zlepšení kvality služeb, potažmo ke zvýšení tržeb a konkurenceschopnosti na trhu.
Využití sociálních sítí pro propagaci společnosti
Zahradník, Jan ; Chudán, David (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat a zhodnotit, zdali jsou sociální sítě vhodným prostředím pro zviditelnění a prezentaci firem a jejich produktů a na základě zvolených kritérií určit, které sítě v českém prostředí jsou pro tuto prezentaci nejvhodnější a jaké nástroje pro propagaci nabízejí. Práce je rozdělená na část teoretickou, v níž se zaobírám odbornou terminologií, popisuji vývoj prostředků ke sdružování lidí na internetu až do dnešní podoby sociálních sítí. Následuje kapitola, která zmiňuje nejrozšířenější sociální sítě v České republice se zaměřením hlavně na Facebook, na němž také popisuji platformu pro vývoj aplikací. V praktické části ilustruji možnosti propagace společnosti na Facebooku prostřednictvím reálné marketingové kampaně, zaobírám se rozdíly v cílení, náklady spojené s chodem kampaně a poté vyhodnocuji, zda je kampaň úspěšná a přidávám návrhy na zlepšení. Dalším tématem je možnost využití Facebook API a jazyka FBML při tvorbě aplikace na platformě Facebook a s tím spojené využití při internetovém marketingu. Práce obsahuje také veřejný průzkum, který zachycuje, jaké sociální sítě lidé opouštějí a na jaké se naopak přesunují, reakce uživatelů na reklamu na sociálních sítích a vztah k aplikacím na sociálních sítích běžících. Přínosem práce je ukázat možnosti, které nabízí využívání sociálních sítí při prezentaci společností prostřednictvím sociálních sítí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.