Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimal Crop For Photographing Individuals During Sports Activities
Lebedenko, Anastasiia ; Tesařová, Alena (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
The aim of this bachelor thesis is to develop a solution for processing footage featuring human subjects to generate videos of optimal dimensions, focused on the individual, and eliminating redundant background. Utilizing computer vision models, the program identifies and tracks human positions in the input videos, then applies a specialized cropping algorithm to generate output frames. The solution offers customization options for aspect ratio and crop mode in the output video. Thus, it eliminates the necessity for capturing multiple videos to meet varied technical or aesthetic requirements, allowing the creation of diverse outputs from a single high-resolution video using predefined cropping parameters.
Sdílená doprava pro pracovníky nemocnice
Lukášek, Ondřej ; Herout, Adam (oponent) ; Tesařová, Alena (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh a vývoj mobilní aplikace pro zaměstnance Fakultní nemocnice Olomouc, kteří čelí problému s nedostatkem parkovacích míst v areálu. Aplikace řeší tuto situaci prostřednictvím sdílených jízd při cestách do práce a z práce. Je implementována pro platformy Android a iOS ve frameworku React Native, s použitím cloudové služby Firebase jako backend. Hlavním přínosem této práce je propracovaný uživatelský výzkum, kterého se účastnilo přes 1000 zaměstnanců nemocnice. Kromě výzkumu a celkově mobilního vývoje řeší práce samotnou implementaci aplikace s využitím moderních přístupů. Výsledná aplikace je připravena na brzké vydání a pilotní provoz v nemocnici, čímž představuje důležitý krok směrem k praktickému nasazení v reálném prostředí.
App Supporting Strength Sports Training
Klem, Richard ; Tesařová, Alena (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
This thesis presents a novel approach for strength sports performance analysis using a human pose estimation machine learning model. The implemented solution employs the RTMPose model to estimate keypoints, then derive the barbell position from the wrist coordinates, and compute performance metrics without requiring specific camera angles or visible weight plates. The proposed method enhances traditional resistance training by providing feedback and performance metrics such as mean velocity. The solution was proved effective in both gym and home environments, even without barbells. Extensive experiments demonstrate the robustness and wide usability of the solution. Comparison with the professional system Qualisys confirms the validity of the application results.
Gamifikace výuky na VUT
Drobena, Jakub ; Hynek, Jiří (oponent) ; Tesařová, Alena (vedoucí práce)
This thesis deals with the design and implementation of an application that utilizes gamification elements to support the education of students at VUT. The application allows both students and teachers to create quiz questions and compete for points and rankings in challenge mode. Students can track their progress, compare it with others, and thereby motivate themselves to achieve better results. Additionally, a system of achievements and rewards is proposed, although it has not yet been implemented, but it represents an opportunity to expand the functionality of this application.
Vykreslování plánků budov VUT z dat GIS
Kopčil, Michal ; Hynek, Jiří (oponent) ; Tesařová, Alena (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit interaktivní webovou aplikaci pro mobilní telefony zaměřenou na studenty Vysokého učení technického v~Brně. Webová aplikace, napsaná v~jazyce TypeScript s~využitím knihoven React a ArcGIS Maps SDK pro JavaScript, umožňuje snadné vyhledávání místností na VUT a poskytuje podrobnosti o~jednotlivých podlažích, budovách, fakultách a fotografie interiérů. Serverová část je implementována v~jazyce Python s~využitím frameworku Flask.
Research and Development of UI/UX for Commenting Sports Poses
Barborík, Martin ; Tesařová, Alena (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
The goal of this bachelor’s thesis is the research and iterative development of a user interface for the visual commentary of yoga positions. This process heavily relied on research with potential users and involved collecting sets of annotated photographs on paper. From these, interesting and repeated elements were applied to the developed interface. Qualitative tests were repeatedly conducted throughout the process; I identified shortcomings from these observations, applied changes, and tested again. The result of the work is a demonstrative user interface implemented as a progressive web application.
Výuková aplikace pro poznávání rostlin
Nedělová, Markéta ; Tesařová, Alena (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací interaktivní výukové aplikace, která by žákům mohla pomoci zvládnout učení druhů rostlin prostřednictvím prvků gamifikace. K řešení tohoto problému byla navržena a implementována progresivní webová aplikace. Tato aplikace byla vytvořena v reakci na požadavky a potřeby zjištěné během spolupráce se Základní školou v Olešnici. Umožňuje žákům procvičovat a rozšířit své znalosti o rostlinách prostřednictvím kvízů.
Webový nástroj pro tvorbu, správu a využití databáze sportovních pozic
Křivánek, Tomáš ; Tesařová, Alena (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na dvě metody vyhledávání v databázi sportovních pozic, které se dají ovšem použít naprosto v jakémkoliv vyhledávání ve webové aplikaci. Nejdůležitější vlastnosti pro běžné uživatele je samozřejmě rychlost a přesnost vyhledávání. Jednou z nejlepších metod pro rychlé vyhledávání je tzv. livesearch, který uživateli nabízí výsledky vyhledávání přímo při zadávání textu. To často zapříčiní, že se výsledek objeví již při zadávání textu tzn. uživatelé nemusí dokončit vyhledávaný výraz. Přesnosti vyhledávání je často velmi těžké dosáhnout. Pro toto jsou využity úseky textu, klíčová slova nebo jiné technologie. Metoda, kterou využívá valná většina sociálních sítí jsou tzv. tagy, což je obdoba klíčových slov. Tyto tagy mají, ale jednu velkou nevýhodu, co se týče vyhledávání na sociálních sítích. Můžeme pomoci nich vyhledat příspěvky, které daný tag mají připsaný a to je vše. Mnohem přirozenější by bylo, kdybychom tyto tagy mohli mezi sebou kombinovat, vytvářet logické výrazy za pomocí těchto tagů, specifikovat, které tagy má náš vyhledávaný výsledek mít a které naopak nikoliv. Pro řešení tohoto problému byl navržen jednoduchý logický jazyk, které dostal pojmenování "Queries", protože fungují velmi podobně jako queries, které se využívají pro vyhledávání v databázi. Výsledkem této práce je webová aplikace, která využívá dříve zmíněné metody (livesearch, queries). Webová aplikace pracuje s databází sportovních jógových pozic, ve kterých uživatel může rychle a jednoduše vyhledávat, ale také specifikovat logické výrazy, které vyjadřují vlastnosti daných pozic.
Mobilní aplikace pro zaměstnance VUT s podporou biometrie
Tesařová, Alena ; List, Jaroslav (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací mobilní aplikace pro zaměstnance VUT v Brně. Výsledná aplikace je psaná pro platformy Android a iOS v jazyku React Native. Jejím cílem je ulehčení každodenních činností zaměstnance, které vede k zefektivněni práce a snížení administrativy. Teoretická část se věnuje výběru nejdůležitějších modulů z informačního systému na základě statistických dat a dotazníků. Realizační část obsahuje návrh uživatelského rozhraní vybraných modulů a popis implementace aplikace. Výsledná aplikace byla otestována skupinou zaměstnanců a získala velmi dobré slovní hodnocení.
Mobile Application for Taking and Evaluating Photos during Sports Training
Čásar, Jozef ; Herout, Adam (oponent) ; Tesařová, Alena (vedoucí práce)
The aim of this bachelor thesis is to design and create mobile application for sportsmen and trainners. Its essence is to take a photo of any exercise during training, the option to compare photos with referential photo of exercise and send it to the coach. Simultaneously, the application for the trainer allows the trainer to rate photo and send feedback to sportman. The application is implemented for Android using React Native and Firebase for storing data. The result is the application, which complements a number of existing mobile sports applications, using new functionality. The benefit of this work is its real use for acquiring the habits of proper exercise technique in amateur athletes or more demanding exercises in advanced athletes.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.