|
Reklama a propagace v házenkářských soutěžích
Pelikán, Lukáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá reklamou a propagací v průběhu sportovních utkání. Cílem práce je na základě pozorování a analýzy dokumentů zmapovat současný stav využívání prostředků reklamy a propagace v průběhu sportovních utkání házenkářských soutěží a následné navržení a doporučení změn. V teoretické části práce jsou nejprve vysvětleny základní pojmy jako je marketing, marketingový mix a komunikační mix. Dále se práce zaměřuje na jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jejich využití ve sportu, především jde o reklamu a podporu prodeje. V praktické části se práce zabývá organizací házenkářských soutěží v ČR. Následuje analýza prostředí vybraných týmů a jejich hal. Dále jsou zde rozebrány jednotlivé nástroje reklamy a podpory prodeje s ohledem na výsledky výzkumu. V závěru práce jsou poté zhodnoceny výsledky a navrženy změny a doporučení. Klíčová slova Házená, haly, marketing, komunikace, propagace, reklama, podpora prodeje
|
|
Knihy fundací českobudějovického děkanství ze 17. a 18. století
PELIKÁN, Lukáš
Cílem bakalářské práce "Knihy fundací českobudějovického děkanství ze 17. a 18. století" je popis těchto dvou knih. Téma fundací, zejména bližší výzkum problému, se zatím dočkalo mála pozornosti historiků. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole je kromě představení dostupné literatury vztahující se k tématu vymezen pojem fundace. Co se týče terminologie, bylo přistoupeno k vysvětlení pojmu z pohledu právního i z pohledu církevního. Druhá kapitola poskytuje prostor pro představení místa, ke kterému se knihy vztahují, a sice českobudějovického děkanství. Jádrem samotného studia jsou třetí a čtvrtá kapitola. V první jmenované se nachází vnější a vnitřní popisy knih. Z důvodu rozsáhlosti materiálu byl větší důraz kladen jen na první zkoumanou knihu. Poslední kapitola je věnována zápisům z první knihy uskutečněným do roku 1800 a umožňuje tím jejich podrobnější studium. V závěru práce je shrnut význam fundací a fundačních knih, jakožto cenného pramene církevní provenience. Práce obsahuje přehled použitých pramenů a literatury a je doplněna přílohou, ve které zaujímá nejvíce prostoru tabulka, která přehledným způsobem přináší přehled záznamů první knihy. Nechybí ani grafy, další tabulky či reprodukce.
|
|
Návrh reklamní koncepce haly TJ Sokol Praha Vršovice
Pelikán, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Návrh reklamní koncepce haly TJ Sokol Praha Vršovice Cíle: Hlavním cílem bylo získání informací o využívání reklamních ploch v halách v nejvyšších házenká ských sout žích v eské republice a sestavení reklamní koncepce haly TJ Sokola Praha Vršovice na základ zjišt ných dat. Metody: V práci byly použity metody kvantitativního i kvalitativního výzkumu, konkrétn pozorování, analýza dokument a rozhovor. Výsledky: Výsledky opakovaného výzkumu ukázaly posun ve využívání reklamních ploch v házenká ských halách. Získaná data byla porovnána s možnostmi vybrané haly. Výstupem byl návrh reklamní koncepce odpovídající možnostem haly a finan ním možnostem oddílu. Klí ová slova: házená, sportovní hala, reklama, sportovní reklama, reklamní koncepce,
|
|
Reklama a propagace v házenkářských soutěžích
Pelikán, Lukáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá reklamou a propagací v průběhu sportovních utkání. Cílem práce je na základě pozorování a analýzy dokumentů zmapovat současný stav využívání prostředků reklamy a propagace v průběhu sportovních utkání házenkářských soutěží a následné navržení a doporučení změn. V teoretické části práce jsou nejprve vysvětleny základní pojmy jako je marketing, marketingový mix a komunikační mix. Dále se práce zaměřuje na jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jejich využití ve sportu, především jde o reklamu a podporu prodeje. V praktické části se práce zabývá organizací házenkářských soutěží v ČR. Následuje analýza prostředí vybraných týmů a jejich hal. Dále jsou zde rozebrány jednotlivé nástroje reklamy a podpory prodeje s ohledem na výsledky výzkumu. V závěru práce jsou poté zhodnoceny výsledky a navrženy změny a doporučení. Klíčová slova Házená, haly, marketing, komunikace, propagace, reklama, podpora prodeje
|